me and my boys schreef:
oohhh dat is een gave foto!!
Hij hang ook aan de muur bij ons [emoji6] wij vinden dit ook een super foto
Kaela schreef:
Ik moet heel eerlijk bekennen, ik ben niet zo van de buldoggen. Maar deze foto vind ik echt briljant! Denk niet dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om aan het kleine hummeltje te zitten met deze blik van "the big boss"! Prachtig!
Geeft niet ieder zijn ding toch [emoji6]
En ja dat kleine, eigenwijze hummeltje heeft van dag 1 zijn hart gestolen, en ik heb af en toe wel eens het idee dat ze niet echt meer zonder elkaar kunnen....
constance.blokzijl schreef:
Geeft niet ieder zijn ding toch [emoji6]
En ja dat kleine, eigenwijze hummeltje heeft van dag 1 zijn hart gestolen, en ik heb af en toe wel eens het idee dat ze niet echt meer zonder elkaar kunnen....
Kaela schreef:Ik moet heel eerlijk bekennen, ik ben niet zo van de buldoggen. Maar deze foto vind ik echt briljant! Denk niet dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om aan het kleine hummeltje te zitten met deze blik van "the big boss"! Prachtig!
Ik dacht dus precies hetzelfde. Ook niet zo'n bulldogfan maar wat een briljante foto!
Lizje mocht helemaal niet op bed, laat staan erin. Ik weet nog niet hoe ze het deed, maar ze sprong op bed 's ochtends, voor ik haar eraf kon sturen wrong ze zich zo onder de dekens. Ik moest daar zo om lachen dat ik een foto besloot te maken. De toevallige gaap maakte de foto nog mooier
Inge en Bono schreef:Lizje mocht helemaal niet op bed, laat staan erin. Ik weet nog niet hoe ze het deed, maar ze sprong op bed 's ochtends, voor ik haar eraf kon sturen wrong ze zich zo onder de dekens. Ik moest daar zo om lachen dat ik een foto besloot te maken. De toevallige gaap maakte de foto nog mooier
Dat was een goed besluit. Het is wel duidelijk hoe ze erover dacht (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap)
-Saskia- schreef:Er is tegenwoordig meer ruimte in de auto... maar ik zou toch nog wel even terug willen naar een dergelijke "volle bak".
Ik snap het. Is wel proppen, oef staart, kop weg etc . Maar met alle liefde
Inge en Bono schreef:Lizje mocht helemaal niet op bed, laat staan erin. Ik weet nog niet hoe ze het deed, maar ze sprong op bed 's ochtends, voor ik haar eraf kon sturen wrong ze zich zo onder de dekens. Ik moest daar zo om lachen dat ik een foto besloot te maken. De toevallige gaap maakte de foto nog mooier
Hij staat al bij zijn verjaardag, maar hier nogmaals.
Omdat mijn schaduw al zo'n strevertje was als pup, omdat ik vandaag weer zogenoten heb van zijn pupfoto's en weer leuke herinneringen eraan had
Wat wil je dat ik doe? Ik kan al geweldig goed zitten!
Kaio schreef:Hij staat al bij zijn verjaardag, maar hier nogmaals.
Omdat mijn schaduw al zo'n strevertje was als pup, omdat ik vandaag weer zogenoten heb van zijn pupfoto's en weer leuke herinneringen eraan had
Wat wil je dat ik doe? Ik kan al geweldig goed zitten!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dat het ooit zo klein was hé