Wie willen er allemaal zelf wormenonderzoek doen?
Moderator: Lizzy
Re: Wie willen er allemaal zelf wormenonderzoek doen?
Als er nog plaats is wil ik graag komen.
Dat zou mooi zijn, een aanmeld topic. De tijd en datum erbij maakt het helemaal goed Het zal wel de laatste febr. zondag zijn.
Nu moet ik nog gaan bekijken hoe ik bij de kc kan komen. Dat is dan een volgend punt. Wie weet kan ik ergens een lift krijgen. Oldenzaal- den Haag, of Amstelveen-den Haag. Het komt vast wel goed.
Hanny
Nu moet ik nog gaan bekijken hoe ik bij de kc kan komen. Dat is dan een volgend punt. Wie weet kan ik ergens een lift krijgen. Oldenzaal- den Haag, of Amstelveen-den Haag. Het komt vast wel goed.
Hanny
Poeh, Den Haag is wel een eindje rijden...
Hoop niet dat we om half 9 beginnen dan
Komt voor mij mooi uit!
Re: RE: Re: Wie willen er allemaal zelf wormenonderzoek doen?
Dat hoop ik ook niet... en ik woon om de hoek [emoji6]Kim_S schreef:Poeh, Den Haag is wel een eindje rijden...
-
TomsBorders
- 5-sterren

ik dacht meer tijd gehad te hebben dit weekend maar ik kan morgen weer ff reageren, kwam wat werk tussen helaas
-
sella
Het is voor mij ook een aardig stukje rijden dus graag niet voor 13 uur.
-
TomsBorders
- 5-sterren

we gaan ons best doen om alles goed passend te maken maar er is nog al wat regionale diversiteit zullen we maar zeggen.
Morgen komt er een aanmeld topic zodat we de details iets beter kunnen invullen.
Morgen komt er een aanmeld topic zodat we de details iets beter kunnen invullen.
Super zeg! En voor ons niet te ver weg ookpluk schreef:De locatie is geregeld!![]()
We kunnen terecht in de kantine van de KC in Den Haag Ypenburg.
De kosten zijn 15 euro en we zijn met max 15 personen welkom. Koffie, thee etc zijn tegen betaling.
Beamer en scherm zijn aanwezig. Buiten is een overkapping, daar doen we het "vieze" werk.
Voorwaarde is wel dat we alles netjes en schoon achterlaten. Maar, vele handjes maken licht werk dus dat komt wel goed denk ik.
Ivm de lessen moeten we onze cursus plannen op een zondag.
@TomsBorders: misschien even een apart aanmeldtopic maken?
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep
Wat dacht je? Ik zet het er voor de zekerheid maar ff bij?AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
-
TomsBorders
- 5-sterren

Ik kan je ook wel de poep opsturen als je wilt ^^.AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
Begrijpelijk dat het niet te doen is gezien de family load maar is misschien Eindhoven ook een locatie waar je makkelijk kan komen (iets minder reizen dan DH volgens mij).
Forumnaam Ruisje komt uit limburg en als er een man of 5 in de regio eindhoven kunnen komen is dat ook een meeting waard.
Voor mij is Eindhoven een stuk dichterbij. Als er daar meer plaats is wil ik best switchen.