Hier 2 kisten met elk 210 liter inhoud, lekker makkelijk en vriezen prima.
Gebruik de kisten dan ook voor 3 honden.
Nieuwe vriezer
Moderator: Lizzy
- jelleensarah
- 1-ster

-
judith1967
- 5-sterren

Re: Nieuwe vriezer
Ik heb een kast gehad van 7 lade's.Net zoals anderen ook al schreven voor geportioneerde verpakkingen handig.Maar met karkassen en knijn had ik toch wel een probleem,die moest ik echt dubbel vouwen om het goed in zo lade te krijgen
Dus toen deze aan vervanging toe was,heb ik een kist genomen
Bijna 400 ltr voor 1 hond
en geen problemen met knijnen of karkassen..En krijg ik een bestelling binnen en heb ik geen zin om iets gelijk te portioneren,mik ik het zo de kist in.
Ik heb er(verschillende merken) big shoppers in staan en die gevuld met 1 soort .Draadmanden zijn voor orgaan of snacks.
Een lijstje met merk big shopper gevolgd door wat erin zit.
en lijstje met een weekmenu.
Ideaal!!
Dus toen deze aan vervanging toe was,heb ik een kist genomen
Bijna 400 ltr voor 1 hond
Ik heb er(verschillende merken) big shoppers in staan en die gevuld met 1 soort .Draadmanden zijn voor orgaan of snacks.
Een lijstje met merk big shopper gevolgd door wat erin zit.
en lijstje met een weekmenu.
Ideaal!!
dat klinkt idd wel heel handig.... Zat een beetje met hoe je het er beetje geordend in krijgt( ken mezelf
)
Met die bigshoppers, das een goed idee.
Met die bigshoppers, das een goed idee.
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik heb een kist en een kast, beide 100 liter. Een kast is makkelijker qua sorteren, maar er kan veel minder in, mijn kast, die trouwens de nieuwste is heeft ook meer last van ijsvorming en het schoonmaken is ook veel meer werk. Alhoewel een kast zeker wel voordelen heeft en als ik meer ruimte voor vriezers zou hebben zou ik zeker ook een kast willen, heb ik er nu spijt van dat ik geen tweede kistje gekocht heb, want er kan misschien maar de helft in en ik zit dus nog steeds constant in de knoei met te weinig vriesruimte..
Ik heb een kist voor 2 honden, en soms 1 lade van onze vriezer...
in de kist heb ik schotten gemaakt.hier gaat alles in wat geportioneerd is. 3 vakken voor karkas 2 voor spiervlees en 1 voor orgaan. Het minder diepe gedeelte boven de motor is voor vis, snacks en bulk.. en voor als ik weer een meer bestel dan in de vakken past
Per vak kom ik met strak portioneren tussen de 10 en 15 kg uit. Hangt een beetje vanaf wat erin gaat.konijnkarkas neemt bijv meer ruimte in dan eendennekken.
in de kist heb ik schotten gemaakt.hier gaat alles in wat geportioneerd is. 3 vakken voor karkas 2 voor spiervlees en 1 voor orgaan. Het minder diepe gedeelte boven de motor is voor vis, snacks en bulk.. en voor als ik weer een meer bestel dan in de vakken past
Per vak kom ik met strak portioneren tussen de 10 en 15 kg uit. Hangt een beetje vanaf wat erin gaat.konijnkarkas neemt bijv meer ruimte in dan eendennekken.