Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Spannend hoor Anne!!!
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Leuk Anne!
Klein voordeel: dan is Kenzo ook weer veilig
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Spannend anne
Het is een plaatje
Het is een plaatje
- Charlie Angel
- Moderator
Leuk Anne , spannend!!! [emoji8]
Klinkt raadselachtig en spannend Ronald! Succes dan zou ik zeggen. [emoji8]
Klinkt raadselachtig en spannend Ronald! Succes dan zou ik zeggen. [emoji8]
Anne wat fantastisch! Hoop voor jullie dat het lukt! 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat spannend en ontzettend leuk Anne!!!!
Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
Toeval bestaat niet
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Voor Kenzo heb ik altijd plek in m'n binnenzak!Ronald schreef:Leuk Anne!
leuk leuk leuk leuk leukAnne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
Heb ik weer een excuus om op bezoek te komen, nóg een boxer
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gefeliciteerd!Anne in Duitsland schreef:Oe got, die kleine komt donderdag in Duitsland aan, en het toeval wil dat degene die haar eigenlijk al gereserveerd, net vanavond heeft afgezegd! Er kan deze week nog iemand op controle komen, en dan zouden we haar komend weekend al kunnen ophalen in Frankfurt! Nou is dat een roteind uit de buurt, dus we moeten even kijken hoe we dat gaan regelen, maar in principe komt er hier dus binnenkort een boxermeisje bij. Oooowwwww, wat leuheuheuk!
Ze is blijkbaar voor jullie voorbestemd
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mowgli schreef:leuk leuk leuk leuk leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik weer een excuus om op bezoek te komen, nóg een boxer![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je nou wat ik er allemaal voor overheb om jou ertoe te verleiden weer eens op bezoek te komen?!
OT: interessant. Zelfs meneer Anne, de minst spirituele mens op deez' aard', had het over voorbestemming toen hij de mail van de stichting las. Zelf zit ik nog een beetje van: 'help, wat snel allemaal', maar dat komt omdat ik een bloedhekel aan verandering heb zolang de verandering nog niet heeft plaatsgevonden. Zodra ik midden in de verandering zit of hem achter de rug heb, is alles goed. Maar meneer Anne blikt of bloost niet. Dus is het goed!
Straks naar Fressnapf, effe was einkaufen!
Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is...Anne in Duitsland schreef:Voor Kenzo heb ik altijd plek in m'n binnenzak!![]()
(En Katie mag ook mee, in de andere binnenzak!)
Het ijzelt een beetje. Dat betekent dus ook dat het niet overal even glad is, maar dat het hier en daar oeps... flats... glad is.
Gelukkig heb ik nog een speklaagje wat de klap een beetje dempt...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kenzo en Katie zijn samen een halve hond. Een halve hond erbij lukt altijd!Ronald schreef:Tssss.... en je zegt eerder dat 4 honden best wel veel is...(Lief zijn ze, hè...
)
Het ijzelt een beetje. Dat betekent dus ook dat het niet overal even glad is, maar dat het hier en daar oeps... flats... glad is.
Gelukkig heb ik nog een speklaagje wat de klap een beetje dempt...
Beterschap met je billenbuil. Niet fijn!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pfff ik word gek van die microsoft telefoontjes. Al 5 keer in anderhalve dag. De laatste keer heb ik gezegd: dat is gek ik heb niet eens een computer. Dan hangen ze vlug op.