IMG_0908 by angelique van der Kroft, on FlickrGeluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Vandaag hadden we rijp op de bomen. Altijd een mooi gezicht. Je witte hond valt er ook zo leuk in weg
IMG_0908 by angelique van der Kroft, on Flickr
IMG_0908 by angelique van der Kroft, on FlickrRe: Geluksmomentje van de dag
Vanochtend heerlijk uitgeslapen en met daglicht gewandeld, omdat ik compensatieverlof had opgenomen vooor al het overwerk. Dan zo met Sofi aan de slappe lijn vlak langs een kudde schapen in het begrazingsgebied, waarbij ze geen kik gaf en ook heel kalm er langs liep.
Trots op ons meisje
Trots op ons meisje
Sinds ik voor mezelf begonnen ben heb ik elke dag geluks momentjes.
Ik ben zo blij met wat ik doe, ik kan daar zo van genieten

Ik ben zo blij met wat ik doe, ik kan daar zo van genieten
Angelique schreef:Vandaag hadden we rijp op de bomen. Altijd een mooi gezicht. Je witte hond valt er ook zo leuk in weg![]()
![]()
![]()
IMG_0908 by angelique van der Kroft, on Flickr
Beetje geel zo
Aja zwarte hond in het wit is meestal ook niet alles voor een fototoestel, mar het valt wel meer op dat wel
Oja OT, ja de baas ( eh ml ) is weer thuis !
Oo ik was juist blij met de kou, niet in de blubber en het huis ook niet helemaal onder de blubberKim_S schreef:![]()
Geluksmomentje van vandaag: net gehoord dat het in het weekend warmer wordt
En dan kunnen we wat geluksmomenten opnoemen daarbij, je newfie die lekker in het bevroren gras loopt te kroketten, altijd leuk als ze zo een lol hebben
Nog een heel groot geluksmoment:
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei
Geluksmomentje van de dag: een heel schaaltje geraspte oude kaas opeten!
Was getekend: Oscar
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Ohhhh wat heerlijk dat het weer goed gaat met haar. [emoji8] [emoji8]Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Nu op zoek naar waar de kaas voor bestemd was, om dit ook te testen?Kaela schreef:Geluksmomentje van de dag: een heel schaaltje geraspte oude kaas opeten!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Kaela schreef:Geluksmomentje van de dag: een heel schaaltje geraspte oude kaas opeten!
Dat doe je goed Oscar!
Oh dat zou ook mijn geluksmomentje wel zijn
Hier was mijn geluksmomentje dat ik mijn werktelefoon terug vond. Bij een meubelmakerij kun je gratis afvalhout uit de container aan het halen, en op donderdag kom ik daar langs tijdens het werken, dus was ik ff gestopt om te laden. Uur later, telefoon kwijt. Bellen, op de parkeerplaats bellen, naar de client er voor, bellen, daar buiten, bellen, niks he. Ligt ie braaf in die container, fieuw
was een spannend kwartiertje
Hier was mijn geluksmomentje dat ik mijn werktelefoon terug vond. Bij een meubelmakerij kun je gratis afvalhout uit de container aan het halen, en op donderdag kom ik daar langs tijdens het werken, dus was ik ff gestopt om te laden. Uur later, telefoon kwijt. Bellen, op de parkeerplaats bellen, naar de client er voor, bellen, daar buiten, bellen, niks he. Ligt ie braaf in die container, fieuw
Oh deze zag ik even over het hoofd. Wat Fijn!Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
- Pauline
- 5-sterren

Fijn Kimmekind!!!
Mijn geluksmoment: Eddies eerste sporttraining (revalidatietraject nekoperatie) ging als een speer. Gaat de goede kant weer op!!!
Mijn geluksmoment: Eddies eerste sporttraining (revalidatietraject nekoperatie) ging als een speer. Gaat de goede kant weer op!!!
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Heerlijk al die geluksmomenten zeg!Pauline schreef:Fijn Kimmekind!!!![]()
![]()
En wat fijn voor Eddie zeg, eindelijk goed opklimmen hoop ik! [emoji8]
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat fijn, Kimmerd! Een hele zorg minder!Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
Wat fijn Pauline en Kim