frodo quin schreef:Hoe reageerde ze eigenlijk toen je haar vertelde wat mazzel allemaal mankeerde en dat hij nu maar pas de medische hulp heeft gekregen die hij al een tijdje nodig had?
Heel fijn dat die vriendin waarschijnlijk al wat vroeger komt, dan kan ze je tante en Mazzel wat in de gaten houden, want ik denk dat ze het beiden wel kunnen gebruiken. Ik vind het ook niet bepaald verantwoord dat je tante het weer alleen zou moeten doen gezien wat je al over de situatie hebt geschreven.
Ja ik heb mijn tante geconfronteeerd met wat Mazzel allemaal mankeerde! Zij zei dat hij hem zo heeft gekregen! Ik heb haar gevraagd waarom ze niet naar een DA is gegaan,daarop had ze geen antwoord,alleen dat ze zijn kiezen heeft laten trekken! Ik,maar dit is niet van weken of maanden,maar zeker een paar jaar! Tja toen viel ze stil!! Ze had de hele nacht niet geslapen,omdat Mazzel vandaag geopereerd zou worden! Ik had haar namelijk niet verteld dat het donderdag zou gebeuren,had haar gisteren wilde vertellen dat het al achter de rug was,maar ze had constant over dat wanneer ze naar huis zou gaan,Mazzel zo snel mogelijk naar haar terug moet komen! Dus heb ik tegen haar gelogen om ook op die manier een paar dagen te rekken
Ook heb ik de buurvrouw verteld dat ik het heeeeeeel erg vindt dat zij niet eerder heeft ingegegrepen,maar zij zei dat mijn tante het niet wilde,pffffff dus daar kwam ik ook niet verder mee! Heb beide verteld dat het pure verwaarlozing is!!
Voorbeeld van de buurvrouw; direct toen mazzel hier was,zagen wij hem met zijn koppie schudden. Ik heb contact met haar gezocht en zij zei,donderdag sliep hij,heb ik hem niet gezien en ja vrijdag zag ik het ook! Duh!!!! Zij dekte haarzelf in! Dat heeft ze niet gezien,want zaterdag hebben wij nog gevraagd toen wij ff bij haar waren hoe het met Mazzel ging,niets over gezegd!!!!
dinky89 schreef:Misschien dat ik iets heb gemist maar je tante had nu toch ruzie met de buurvrouw die voor mazzel zorgde? Is er nagedacht over hoe dat opgevangen wordt?
Fijn dat mazzel het zo goed doet en het met je tante ook zo goed gaat (ondanks de z ogen die daarbij komen kijken). Wens jou/jullie veel wijsheid toe met het inschatten van de situatie.
Er komt voorlopig vrij veel thuiszorg,maar of zij voor Mazzel gaan zorgen,denk het niet! Ik schrijf alles op hoe mijn tante het moet gaan doen en hopen dat zij het gaat doen! Haal voor haar kvv,snijd ik ook al in porties en het enig wat ik kan doen,is het beste er van hopen en bellen of ze het al uit de diepvries heeft gehaald! Helpen op afstand is moeilijk,dan moet je haar geloven dat ze het heeft gedaan!