Uiteindelijk is het schnischnaschnitzel geworden met kakaardappelkroketjes uit de oven en tomaten-mozzarella salade met balsamico-honing-knoflookdressing. Als toetje hadden we een chocoladecake gebakken door mijn Schatzi i.s.m. met Dr. Oetker.Mowgli schreef:Ik weet nog niet wat We gaan eten. Onze catsitter komt vandaag bij ons eten, bij hem is kwantiteit belangrijker als kwaliteit... De goulash is al bijna op, dus dat is geen optie [emoji14]
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
- Charlie Angel
- Moderator
Pannekoeken.
Roseval frietjes met boerenburger
Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Uit eten bij een tapasrestaurant. Jarig zijn heeft z'n voordelen [emoji6]
-
annielaumen
- 5-sterren

Varkensfilet met champignons aardappeltjes en boontjes.
Mangotoetje.
Mangotoetje.
Het is weer zondag, dus pasta met veel knoflook en olijfolie, courgette juliënne, paprika reepjes en champignons.
-
BusKay
Nasi, sambal goreng telor met Black Fungus, spitskool in zoetzure saus, atjar en kroepoek
Kaasfondu
Slaai met een potje gemengde bonen (bruine, kidney, reuze, etc) en een gekookte aardappel en een gebakken dikke plak kaas. Leo is niet thuis en ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen. Als het niet te eten is, kan ik altijd nog een New York Pizza aan laten rukken 
Vanavond slaaistamp, van eikenblad- en krulslaai. Voor Vera broccoli. Met speklapjes. Als toetje Griekse yoghurt.
Bij de Lidl hadden ze afgelopen week slaai met kluit eraan. Ik was er helemaal door in kerstsfeer en heb er dus 1 meegenomen.
Morgen gekruide stukjes kalkoen met paprika en champs en uien, met miniwraps en crudités. Als toetje fruitsalade met tropisch fruit (lychees, mango, kaki).
Overmorgen bami met satésaus, spiegelei, atjar ketimoen. Als toetje een danoontje.
Woensdag gekruide gehaktballetjes met bietjes en piepers (puree of gebakken). Voor Vera broccoli.
Donderdag chili con carne, eventueel in een wrap en gegratineerd in de oven. Met rauw groenvoer erbij.
Vrijdag kiprollade met piepers (puree of gebakken) en sperziebonen. Voor Vera broccoli erbij.
Zaterdag tagliatelle in kruidenroomsaus met spekjes, geroosterde pitjes en noten, courgette en paddenstoelen. Crudités erbij.
Zondag erwtjes en peekes met runderworstjes en piepers (gebakken of puree).
Bij de Lidl hadden ze afgelopen week slaai met kluit eraan. Ik was er helemaal door in kerstsfeer en heb er dus 1 meegenomen.
Morgen gekruide stukjes kalkoen met paprika en champs en uien, met miniwraps en crudités. Als toetje fruitsalade met tropisch fruit (lychees, mango, kaki).
Overmorgen bami met satésaus, spiegelei, atjar ketimoen. Als toetje een danoontje.
Woensdag gekruide gehaktballetjes met bietjes en piepers (puree of gebakken). Voor Vera broccoli.
Donderdag chili con carne, eventueel in een wrap en gegratineerd in de oven. Met rauw groenvoer erbij.
Vrijdag kiprollade met piepers (puree of gebakken) en sperziebonen. Voor Vera broccoli erbij.
Zaterdag tagliatelle in kruidenroomsaus met spekjes, geroosterde pitjes en noten, courgette en paddenstoelen. Crudités erbij.
- Angelique
- 5-sterren

Hallo dan...een heel weekmenu maken is mij nog niet gelukt
Wij hadden bami
Wij hadden bami

- -Annemarie-
- 5-sterren

Borke schreef:Herkenbaar![]()
Tomatensoep van biogroente: 6 grote tomaten, 1 grote paprika en een stukje courgette en wat teentjes knoflook, samen met kabrljouw en tonijnfilet. Heerlijk en morgen weer, want het was genoeg voor 2 dagen.
Waarom: omdat de tomaten zo zacht waren en te lekker om weg te gooien en de vis lag in de vriezer.
Zo gaat het hier meestal, we koken wat er is en wat het eerste op moet
Zo doen wij het ook.
En daarbij wordt ook gelet op de aanbiedingen. Op zaterdag of zondag worden de boodschappen voor de hele week gehaald. Dan koken we met wat het eerste op moet. Geen probleem, je eet altijd lekker gevarieerd.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanavond snijbonen/zalm/pasta met gebakken uitjes en creme fraiche.
Chinees. Was lang geleden. Lekkah 
Zo, wat dacht je, ik maak gelijk een weekmenu?koekje schreef:Vanavond slaaistamp, van eikenblad- en krulslaai. Voor Vera broccoli. Met speklapjes. Als toetje Griekse yoghurt.