Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Lizzy schreef:Als je goed kijkt, zie je 'm :

:smitten:
Ik heb het ijsvogeltje gezien en een klein beetje duizelig geworden ;) :biggrin2:
Ik vind het wel bijzonder hoor! Zo mooi vogeltje!
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

;D ik moet er om lachen! Ik denk gewoon: oh vogel ;D en jij gaat helemaal uit je panty hoe mooi hij is ;D
Cathy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathy »

7 uur achter elkaar geslapen :D :D ach wat een luxe !
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef:;D ik moet er om lachen! Ik denk gewoon: oh vogel ;D en jij gaat helemaal uit je panty hoe mooi hij is ;D
Maar Marije, het is geen gewone vogel! Het is een ijsvogel ;D !

Afbeelding

Ik ga daar echt helemaal van kwijlen :dribble:. Dit is een mannetjes ijsvogel trouwens.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Rectificatie :
Oh blauwe vogel
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef:Rectificatie :
Oh blauwe vogel
Natuurbarbaar :o :o :o
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Geluksmomentje: Ik wil een hondje, vriendje accepteert het dus zijn we aan het denken. Ik heb zo'n heel angst-syndroom rondom 'volgende pup' bedacht en BP helpt mij om al mijn angsten weer te verminderen.. :-*

Ojah, nog een geluksmomentje: Koffie :smitten:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Wildlife cameravrouw

[ ] geschikt
[x] ongeschikt

Ben blij dat ik blij wordt van ganzen en zwanen, die zijn wat makkelijker voor de lens te mikken :biggrin2:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

MarijeEnBoomer schreef:;D ik moet er om lachen! Ik denk gewoon: oh vogel ;D en jij gaat helemaal uit je panty hoe mooi hij is ;D
Doet mij denken aan toen wij (vriendlief en ik) een vliegend hert tegen kwamen tijdens een wandeling. Ik helemaal uit m'n dak, het was nog een mannetje ook en die hebben een "gewei".
Vriend was al doorgelopen dus ik riep hem terug; "kom nou kijken..kijk dan wat hier zit...jeeee kijk dan!! " Komt tie terug; "ohw...een tor... moet je daar nou zo blij van worden" ;D :-X :biggrin2:

Dus Lizzy, ik begrijp je he-le-maal....dit is niet "een vogeltje", dit is een IJSvogeltje.... :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

zurca schreef:Doet mij denken aan toen wij (vriendlief en ik) een vliegend hert tegen kwamen tijdens een wandeling. Ik helemaal uit m'n dak, het was nog een mannetje ook en die hebben een "gewei".
Vriend was al doorgelopen dus ik riep hem terug; "kom nou kijken..kijk dan wat hier zit...jeeee kijk dan!! " Komt tie terug; "ohw...een tor... moet je daar nou zo blij van worden" ;D :-X :biggrin2:

Dus Lizzy, ik begrijp je he-le-maal....dit is niet "een vogeltje", dit is een IJSvogeltje.... :)
;D ;D ;D Lekker droog!

OT: Vaya die besloten heeft dat zij er eerst was en die nieuwe hond pas later, en dat zij dus gewoon doorgaat met leven zoals ze altijd heeft gedaan. Sprong van de verwarming, liep langs Lupi zonder een spier te vertrekken en ging in de badkamer zitten wachten op haar eten. Lupi die het allemaal prima vond en Vaya niet achterna ging.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Anne in Duitsland schreef:;D ;D ;D Lekker droog!
Ikke toen; "Een tor?! EEN TORRRR?!!! Man dit is een vliegend hert jaaaa!!!... een tor..tssss"
;D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Lil schreef:O echt? Wow dat dat tegenwoordig mogelijk is! Ik had in mijn voet 6 hechtingen en een drukverband voor 5 dagen en in mijn decolleté 30 hechtingen (onderhuids door plastisch chirurg want wilde niet dat de dermatoloog op die plek zo'n lelijke ritsluiting zou maken). Dus als je meer wilt vertellen... Er is weer eentje aan het klieren stel dat die er uit moet dan ben ik wel benieuwd naar de methode zonder hechten.

De moedervlek op mijn been ging volgens mij met shaven. Die in mijn oksels weet ik niet welke methode gebruikt is, mede doordat ik niet durfde te kijken :-[ kwam in ieder geval wel heel apparaat op wieltjes bij kijken en ik moest metalen staaf vasthouden.
Hier staat meer over de verschillende methodes: https://www.salusi.nl/moedervlek-verwij ... ns-kosten/
Het zal van de moedervlek afhangen welke methode gebruikt zal worden. Die ik weg heb laten halen staken grotendeels uit ;)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Sorry Lizzy, maar ik moet, afgezien van het respectloze naar de beestjes toe, toch een beetje aan Freek Vonk denken :biggrin2:

Hier;
Ik heb ontzettend blije sokken aan;
Afbeelding

Ze komen steeds net een beetje onder mijn broekspijpen vandaan. Het is een mengeling van nostalgie van toen ik nog serieus zulke paarden merchandise droeg en natuurlijk dat ik ontzettend veel van Oepsefloeps hou :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

eelke schreef:Sorry Lizzy, maar ik moet, afgezien van het respectloze naar de beestjes toe, toch een beetje aan Freek Vonk denken :biggrin2:

Jij moet zo lekker doorgaan >:( >:( >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Lizzy schreef:Jij moet zo lekker doorgaan >:( >:( >:(

Nou enthousiasme is heel gezond hoor, zolang je er niet in blijft! :biggrin2:

Gesloten