Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Wij doen mee 
Mijn dochter gaat meeschrijven aan de resultaten, dus ik verwacht van wel. Kan haar in ieder geval vragen mij een kopie van het stuk ter hand te stellen, zodat ik het hier kan publiceren op een of andere manier.petralita schreef:Mag je de uitkomst ook laten weten hier? Ben wel nieuwsgierig.
Ook gemaild.
Jullie zijn toppertjes!

- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook gemaild, ben benieuwd 
Ik heb ook gemaild (en kreeg snel antwoord).
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uitkomsten, gezien mijn teef op brokken 2maanden blaasontsteking had en struviet en haar urine niet meer kon concentreren. Op vers is ze dus van al die klachten af. Voor haar werkt het dus, maar dat kan ook te maken hebben met haar allergie/intollerantie voor granen en rijst.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uitkomsten, gezien mijn teef op brokken 2maanden blaasontsteking had en struviet en haar urine niet meer kon concentreren. Op vers is ze dus van al die klachten af. Voor haar werkt het dus, maar dat kan ook te maken hebben met haar allergie/intollerantie voor granen en rijst.
Wij hebben ons ook gemeld .... en zelfs al antwoord terug.
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
Ook gemaild. Zou inderdaad erg leuk zijn om uiteindelijk de uitkomst ook te lezen.
Wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast reageren. Urine opvangen is bij Tammo nogal een euh... uitdaging. Krijg het vooralsnog niet voor elkaar
Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de uitslag.
Aprilsnow schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast reageren. Urine opvangen is bij Tammo nogal een euh... uitdaging. Krijg het vooralsnog niet voor elkaar![]()
Gebruik je een soeplepel? Zo niet misschien een tip
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wij hebben ook gemaild.
Toen we bij Shanti ooit eens urine moesten opvangen hebben we dat inderdaad met een soeplepel gedaan en dat ging prima maar zij vind alles meestal wel prima.
Toen we bij Shanti ooit eens urine moesten opvangen hebben we dat inderdaad met een soeplepel gedaan en dat ging prima maar zij vind alles meestal wel prima.
Wij willen ook best wel meedoen als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn, maar ik weet niet of de honden vrij van medicatie moeten zijn.
Eentje krijgt apoquel en de andere hartmedicatie.
Je kan je toch aanmelden en dan gelijk vermelden dat jouw honden medicatie krijgen? dan laten ze je vast wel weten of dat een probleem is of nietDoranto schreef:Wij willen ook best wel meedoen als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn, maar ik weet niet of de honden vrij van medicatie moeten zijn.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gemaild
Ik ben benieuwd of ze wat aan een puppy hebben.
Ik ben benieuwd of ze wat aan een puppy hebben.