Nieren.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Nieren.

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

sylvia schreef: Ze zong vast in zich zelf "vogeltje wat zing je vroeg" ;D
*hips*
;D ;D ;D

Maar gelukkig voor Meid is lallen niet meer nodig..Verdunnen met water werkt beter ;)
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

zurca schreef: *hips*
;D ;D ;D

Maar gelukkig voor Meid is lallen niet meer nodig..Verdunnen met water werkt beter ;)
Gelukkig :D
amber2
4-sterren
4-sterren

Bericht door amber2 »

Snoezepoes is toch geen compleet voer, of heb ik het mis..?
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

amber2 schreef: Snoezepoes is toch geen compleet voer, of heb ik het mis..?
Stomtoevallig liep ik gisteren bij de dierenwinkel bij mn ouders, tegen blikjes snoezepoes op.....
Volgens de verkoper is het een volledig voer.
De variant met sardientjes blieft onze snoezepoes heleaas niet ::) Gelukkig de andere katten wel maar die krijgen al gewoon carnibest. Ik heb mn hoop nu dus gezet om de smaak Tonijn...ben benieuwd...
Kefraya
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Kefraya »

zurca schreef: Volgens de verkoper is het een volledig voer.
Dat klopt volgens mij niet, Snoezepoes bevat alleen vis op water, dat kan toch nooit volledig zijn?
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Kefraya schreef: Dat klopt volgens mij niet, Snoezepoes bevat alleen vis op water, dat kan toch nooit volledig zijn?
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook mijn vraagtekens bij heb ;) Het ziet er trouwens niet uit als alleen puur vis....
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Nee, het is niet volledig, maar het kan geen kwaad om het regelmatig te geven ipv een maaltijd... Er zitten wel 'hele' visjes in (alleen de kop ben ik nog nooit tegengekomen), dus ook de organen...
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

geer schreef: Nee, het is niet volledig, maar het kan geen kwaad om het regelmatig te geven ipv een maaltijd... Er zitten wel 'hele' visjes in (alleen de kop ben ik nog nooit tegengekomen), dus ook de organen...
Dankje Geer ;)
Als snoesje Speedy besluit om 1 van de andere smaken te gaan eten, dan wil ik haar 1 maaltijd snoezepoes geven en dan nog een kleine maaltijd Nutro ;)
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Ik vraag me zo inene even af waarom het eigenlijk niet compleet is als er wel hele visjes inzitten ??? Magoed...laten we het er maar op houden dat dat komt door de missende koppies 8)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

geer schreef: Ik vraag me zo inene even af waarom het eigenlijk niet compleet is als er wel hele visjes inzitten ??? Magoed...laten we het er maar op houden dat dat komt door de missende koppies 8)
;D ;D ;D
Maar misschien omdat puur alleen vis niet kompleet is voor een kat?! Of zouden er vitamines/mineralen toegevoegt worden, dan zou het al een stuk kompleter zijn?!

Plaats reactie