Hoeveel?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Hoeveel?

Martine2
3-sterren
3-sterren

Bericht door Martine2 »

[quote="202spots"]
Uh...d'r is al zoiets... :-\
maar daar word meestal 'n lijkkist opgezet voor de begrafenis..... :o :-X
[/quote]

;D ;D Hihi, jij bent wel goed wakker zeg.
pleuntje
5-sterren
5-sterren

Bericht door pleuntje »

Om nu speciaal een diepvriezer aan te schaffen voor mijn dieren gaat mij net iets tever. Misschien denk ik daar binnenkort wel anders over, maar nu doe ik dat dus niet. Wat kost een diepvrieskist wel niet? En hoeveel korting krijg je op grote hoeveelheden. Dan is je korting in principe ook weg.

Ik heb een klein kistje dat prop en propvol zit. Nu is mijn voordeel dat mijn CB-verdeler op de weg woon-werkverkeer ligt. Dus ik kan best 1 keer per 1-2 weken een nieuwe voorraad halen. Anders kan mijn eigen spul er niet meer in. Ik kijk wel hoe dat loopt.
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

[quote="pleuntje"]
Om nu speciaal een diepvriezer aan te schaffen voor mijn dieren gaat mij net iets tever. Misschien denk ik daar binnenkort wel anders over, maar nu doe ik dat dus niet.
[/quote]

Hehe, zo dacht ik er anderhalf jaar geleden ook over. En nu heb ik 4 vriezers speciaal voor de honden. ;D
pleuntje
5-sterren
5-sterren

Bericht door pleuntje »

;D
Eliza
1-ster
1-ster

Bericht door Eliza »

Wij hebben ook een vriezer speciaal voor de hondjes aangeschaft. Manlief stond er eerst maar zo zo tegen over. Maar toen hij zag hoe goed de honden het deden op vlees was de vriezer zo gekocht.

Ik heb 160 Duck in diverse smaken aangeschaft. Het paste net niet in de vriezer. Maar dankzij hulptroepen (paps en mams) en proppen in de kleine vriezer heb ik alles in kunnen vriezen. Bij aanschaf van de vriezer dachten we dat het makkelijk zou passen maar dat viel even tegen.

Nou gaan we alleen nog een vriezer voor ons zelf kopen ;D
boerboel abel
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door boerboel abel »

één dag nadat wij met Energique zijn begonnen, hebben we een (2e) vrieskist gekocht, enkel voor 't (honde-)voer. D'r gaat zo'n 100 kg in - en weer uit. Derhalve doen we met 1 lading zo'n 50 dagen.
De fabriek is hier zo'n 20 minuten met de auto vandaan, en dan kopen we gelijk voor 'n broertje van Abel.
Energique wil het ook wel bezorgen, overigens. 'Meals on wheels' of zoiets ('Tafeltje Dekje' ?).
We slapen niet graag op de vriezer; Abeltje wel ...
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Hier ook 1 vriezer helemaal alleen voor de honden (komt er binnenkort 1 bij) en dan nog 1 gedeeltelijk voor de honden. Meestal koop ik de bibi met zo'n ruim 100 kg. tegelijk, en dan ook nog zo'n 30 a 40 kg ander vlees. Heb 3 herders, dus zo gek lang ligt 't echt niet in de vriezer.

Plaats reactie