Ik heb de hele nacht en naar aanleiding wat zij mij vanmorgen vertelde en jullie reacties nagedacht!
Ja ze is verward,maar pfff ze is ook heel helder! Wat zij vertelde zou waar kunnen zijn! Ze heeft haar buurvrouw gevraagd of zij het misschien was,maar reageerde met je hebt een hallucinatie gehad! Mijn tante echt niet,dit was echt!! Ze slaapt beneden en durfde het bed niet uit,omdat ze bang was! Het zou zomaar kunnen dat er echt iemand was,want er is die nacht een oude sleutel door de brievenbus gegooid

. Wij hebben het niet bij haar ex buurvrouw nagevraagd! Maar tja het hoort ook bij verwardheid! Dit is zo ontzettend moeilijk
Volgende week komt er iemand van Meander om de woningen te bekijken,eerst op papier met uitleg en daarna samen naar de beschikbare woningen! Daar mogen de bewoners ook huisdier(en) houden. En ik vind het fantastisch dat zij het zelf allemaal heeft geregeld!
Ook over Mazzel heb ik nagedacht! Het gaat me aan mijn hart hoor,maar zij heeft recht op haar eigen Mazzel,ze voelt zich eenzaam zonder hem! Wat ook meespeelt,is dat ouderen,beginnende dementerenden vaak opknappen als ze voor een dier zorgen

. Ja ik probeer het zo lang als mogelijk te rekken,gaat waarschijnlijk ook lukken,want ik ben bang dat er weer wat met zijn oortjes is!! Schudt weer en loopt instabiel
Vandaag heeft terror CoCo Mazzel tot 2x toe aangevallen,zomaar uit het niets

! En ik houd het nog wel vol hoor om hem hier nog een tijd te houden,maar om de rest van Mazzels leven die rottige antihistamine te slikken,zie ik eerlijk gezegd niet zitten! Vieze smaak in mijn mond,voel me er een beetje raar door,komt omdat ik teveel van die pillen neem,maar anders trek ik het niet! Wat een ellende toch allemaal!
Vandaag heeft ze maar een keer of 4 gebeld,gisteren was het extreem,omdat ze zenuwachtig was,want voor het eerst alleen naar de Mediamarkt en dan ook zo snel na haar opname!
Ik heb het zo met haar te doen! Ze is/was een super intelligente vrouw,die altijd hard heeft gewerkt op vele plekken in de wereld! Spreekt 7 talen vloeiend,haar Engels,wow dat spreekt ze nog beter dan Nederlands! Ze heeft ook vreselijk veel nare dingen meegemaakt!
En dan verteldt ze mij,lieverd het is zo erg dat ik een tijdje terug niet eens meer wist hoe ik heette of waar ik woonde!
Maar aankomende nacht blijft ze bijvb weer op om de debatten in de USA te kijken,want daar ligt ook haar interesse! Ze volgt Al jazeera,CNN en dat soort programma's.
Ik hoop dat die aanleunwoning snel beschikbaar is! Dan helpen we haar overhuizen en worden onze zorgen een heel klein beetje minder!