Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Vandaag gehoord dat ik de reorganisatie doorstaan heb. En op mijn afdeling mag blijven, wat ik fijn vind, ook al gaat er veel veranderen.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn Kaela!
Ik ben blij, vandaag eindelijk met licht thuis! Donderdag was de eerste kans, maar toen was de ringbaan afgesloten en heb ik een uur naar huis gereden. .
Jacy en ik hebben het gevierd met een potje frisbeeën in de wind
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Ik ben blij, vandaag eindelijk met licht thuis! Donderdag was de eerste kans, maar toen was de ringbaan afgesloten en heb ik een uur naar huis gereden. .
Jacy en ik hebben het gevierd met een potje frisbeeën in de wind
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Fijn! Gefeliciteerd.Kaela schreef:Vandaag gehoord dat ik de reorganisatie doorstaan heb. En op mijn afdeling mag blijven, wat ik fijn vind, ook al gaat er veel veranderen.
Ik mag volgende week solliciteren op mijn eigen baan, en dan weet ik begin maart meer.
Hoop dat ik hier dan ook een geluksmomentje kan tikken.
Dank je! Dat hoop ik ook voor je! Ik heb de afgelopen maanden nou niet bepaald als een geluksmoment ervaren, sterkte!-Annemarie- schreef:Fijn! Gefeliciteerd.![]()
Ik mag volgende week solliciteren op mijn eigen baan, en dan weet ik begin maart meer.
Hoop dat ik hier dan ook een geluksmomentje kan tikken.
-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen.We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
@Kaela, ik kan me voorstellen dat de afgelopen maanden alles behalve leuk waren maar de uitkomst is gelukkig positief!
Mag van 40 mg prednison naar 30 mg , begin Maart weer verder omlaag hoop ik 
Saskia, Kaela en Cathy: wat een heerlijke berichten allemaal 
ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen
Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!
Heel maf hoe blij ik van die beestjes word, ze zijn zo vrolijk gekleurd!
Schrok me wezenloos tijdens het hond uitlaten, er vloog ineens een blauwe vlam langs! Nooit geweten dat er zo dicht bij mijn nieuwe huis ijsvogels zijn!
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Misschien een clubje oprichten met Lizzy? [emoji16]Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen![]()
Maar het zijn prachtige vogeltjes ja, hier in het park zit er ook eentje.
Syrae schreef:ga ik het plaatsen? Ja ik ga het plaatsen![]()
Filmpjeeee!!!
helaas was ik heerlijk lekker zen aan het wandelen. Allebij de kids voor het eerst op de peuterspeelzaal dus heb m'n telefoon lekker in de auto laten liggen voor rust en natuur 
Uit zicht hoop ikSyrae schreef:helaas was ik heerlijk lekker zen aan het wandelen. Allebij de kids voor het eerst op de peuterspeelzaal dus heb m'n telefoon lekker in de auto laten liggen voor rust en natuur
Ja!Cathy schreef:Uit zicht hoop ik![]()
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oef, dat hakt er behoorlijk in weet ik uit ervaring. Gelukkig kan ik ook uit ervaring zeggen dat zelfs oude taarten hier weer nagenoeg helemaal bovenop kunnen komen!-Saskia- schreef:Dat je 14-jarige ouwe taart, na (hoogstwaarschijnlijk) zaterdag getroffen te zijn door GVS, gewoon stiekem toch maar weer een flinke herstelcurve ingezet heeft. En ik na dit akkefietje weer door de hartkleppentest lijk te zijn heen gekomen.We zijn er nog niet, maar ik ben zeker wel positiever gestemd dan gisteren - en dat is wel een geluksmomentje, ja. Zeker wel.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

He bah Saskia, het klinkt niet heel goed! Fijn dat je oudje er beter lijkt uit te zien, maar euh... Wat is GVS? Of is dit een blonde vraag?
Mijn geluksmomentje ; vandaag weer begonnen op het werk, en ik wordt er toch altijd weer blij van dat er veel mensen langs komen met ; he, je bent terug! Was het leuk? We hebben je gemist hoor!
Mijn geluksmomentje ; vandaag weer begonnen op het werk, en ik wordt er toch altijd weer blij van dat er veel mensen langs komen met ; he, je bent terug! Was het leuk? We hebben je gemist hoor!