Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Misschien zit ie volgende keer stil zodat ik hem kan filmen 
Ja, maar dan nog is het alleen geldig als je daar van uit je dak gaat Marije, snap dat dan!MarijeEnBoomer schreef:Misschien zit ie volgende keer stil zodat ik hem kan filmen
En Sas, Pino vliegt niet snel
Dit was DelftseSuperPino he?Lizzy schreef:En Sas, Pino vliegt niet snel
-Saskia- schreef:Dit was DelftseSuperPino he?
Ohwww, die!
Maar volgens mij is ook de Delftse Pino toch wat groter dan een ijsvogeltje 
VL die voor het eerst sinds 2,5 week weer eens echt het huis uit is
Zal nu snel naar huis uit het werk anders dan merk ik er nog niets van
Maar het is in ieder geval teken dat hij herstellende is 
Zal nu snel naar huis uit het werk anders dan merk ik er nog niets van
-
Shanti en co
- 5-sterren

Om half zeven wakker worden en beseffen dat ik nog lekker door kan slapen. 
Een oranje kind wat lekker op haar gemakje elleboogje voor elleboogje de macaroni zit te verorberen.
Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Dat is genieten ja!tt-tjes schreef:Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.
Om 21:45 éindelijk klaar zijn met werken, wetende dat ik de volgende dag om dat tijdstip weer bij mijn ouders op de bank zit 
-
BusKay
AanbiedingMowgli schreef:Om 21:45 éindelijk klaar zijn met werken, wetende dat ik de volgende dag om dat tijdstip weer bij mijn ouders op de bank zit
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Hahahaha! Bedankt voor het meedenken *smak*. Helaas reis ik alleen met handbagage, dus geen plaats voor de capucijnetsBusKay schreef:
Aanbieding
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooo, wat fijn! Daar wordt een mens gelukkig van, inderdaad!tt-tjes schreef:Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.
Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge!
Ja dat is ook zo leuk om te zien. Wordt je zelf vrolijk van.Anne in Duitsland schreef:
Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge!