Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
Re: Longproblemen met Linga
Mbt tot slakken ed.
Voor fretten word vooral gesproken over de longworm Sobolevingylus skrjabini.
http://www.frettenkliniek.nl/ziekten-en ... ndoeningen
Voor fretten word vooral gesproken over de longworm Sobolevingylus skrjabini.
http://www.frettenkliniek.nl/ziekten-en ... ndoeningen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nee, goed dat je het zegt! Ik heb geen reactie meer gehad uit Zweden, en heb zelf zoveel afleiding gehad hier dat ik vergeten ben er nog een keer naar te vragen. Ga ik morgen meteen doen! (Want ik ben retenieuwsgierig nav dit topic!)Lizzy schreef:Anne in Duitsland, weet jij inmiddels al welke hartworm jouw hond mee besmet is geraakt?
Paniek. Totale paniek. Ik heb net Linga's ontlasting onder de microscoop bekeken, ze zit SNOTVERDOMME helemaal onder de Franse Hartworm
Ik weet niet wat ik moet doen. Heb mijn DA gebeld, die is er niet, wordt nu wel intern overleg gepleegd met de vervanger. Oh shit

Ik weet niet wat ik moet doen. Heb mijn DA gebeld, die is er niet, wordt nu wel intern overleg gepleegd met de vervanger. Oh shit
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat meen je niet!!!!!!!! Hoe kan dát!!?? Ik zou in dit geval de vrijheid nemen contact op te nemen met Rolf, gewoon als aanvullende info/advies op je eigen da.Lizzy schreef:Paniek. Totale paniek. Ik heb net Linga's ontlasting onder de microscoop bekeken, ze zit SNOTVERDOMME helemaal onder de Franse Hartworm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet doen. Heb mijn DA gebeld, die is er niet, wordt nu wel intern overleg gepleegd met de vervanger. Oh shit![]()
![]()
Sterkte!!
Re: Longproblemen met Linga / 5/2/2016 opnieuw of nog steeds besmet
O jee, ik heb niet hele topic gelezen maar komt dit niet doordat je nog met milbemax bezig bent?
Heb jij toevallig zijn telefoonnummer?Parelridder schreef:Dat meen je niet!!!!!!!! Hoe kan dát!!?? Ik zou in dit geval de vrijheid nemen contact op te nemen met Rolf, gewoon als aanvullende info/advies op je eigen da.
Sterkte!!![]()
oh shit wat zal jij in paniek zijn! Heel veel sterkte.
Ai, wat een puinzooi.
Ik zou het op "nog steeds besmet" houden. Wat en ellende.
De laatste tijd heb ik niets meer over hoesten gelezen het is dus minder geworden en nu is het weer begonnen. Vandaar mijn gedachte, dat het nog niet helemaal over was. Wat een zorgen.
Hanny
Ik zou het op "nog steeds besmet" houden. Wat en ellende.
De laatste tijd heb ik niets meer over hoesten gelezen het is dus minder geworden en nu is het weer begonnen. Vandaar mijn gedachte, dat het nog niet helemaal over was. Wat een zorgen.
Hanny
Nou, eergisteren hoorde ik haar dus kuchen. Twee keer. Het mag geen naam hebben. En over anderhalve maand moest ik pas ontlasting insturen (2 maand na de laatste pil Milbemax). Dus ik dacht gisteren "ik vang toch maar eens even een drol". Met de baermann techniek geprepareerd en ik dacht net "toch even kijken". Ik heb uit 1 druppel wel 50 plus larven geteld
Ik zit te trillen van de zenuwen. Alles begint weer overnieuw. De angst dat ze sterft door de behandeling, haar een maand rustig houden, etc. En ik durf geen Milbemax meer te geven want dat heeft dus waarschijnlijk niet geholpen

Ik zit te trillen van de zenuwen. Alles begint weer overnieuw. De angst dat ze sterft door de behandeling, haar een maand rustig houden, etc. En ik durf geen Milbemax meer te geven want dat heeft dus waarschijnlijk niet geholpen
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is PANIEK met hoofdletters! Ik kan je in deze geen raad geven, ik had wel contact opgenomen met die Rolf. Hoop dat hij je een wijze raad kan geven wat je nu in elk geval kunt doen.
Bah wat een ellende!
Bah wat een ellende!
Als ik Rolf kon bellen, had ik dat zeker gedaan.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Damn! Getsie, wat ellendig.
Rolf is er pas maandag weer denk ik?
Ik heb ook geen advies voor je behalve dat je je moet vasthouden aan het feit dat het tot nu toe -ondanks die kl*teworm- met de hond zelf redelijk goed gaat. En dat jullie een oplossing gaan vinden. Dat moet gewoon.
Hou vol!
Rolf is er pas maandag weer denk ik?
Ik heb ook geen advies voor je behalve dat je je moet vasthouden aan het feit dat het tot nu toe -ondanks die kl*teworm- met de hond zelf redelijk goed gaat. En dat jullie een oplossing gaan vinden. Dat moet gewoon.
Hou vol!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Heb je hier iets aan Lizzy? Of is dit hem niet? 

Wat goed! Ja, dit is 'm! Ik heb me rot gezocht, kon niks geen telefoonnummer vinden. Ik ga gewoon proberen.
-
TomsBorders
- 5-sterren

FUCK, wat shit, weet je zeker dat ze nog levend zijn of kan het nog zo zijn dat ze dode larven uitscheid?