Hunters Home KVV

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Hunters Home KVV

Cockerlover
2-sterren
2-sterren

Bericht door Cockerlover »

frodo quin schreef:Zooplus ook en het ziet er niet zo geweldig uit. Er lijken de laatste tijd wel veel kvv's met vreemde samenstelling op te duiken die echt nooit een evenwichtige voeding kunnen zijn. Het erge is dat mensen die voor kvv kiezen dat vaak doen omdat ze zich niet willen verdiepen in vers of denken dat het te ingewikkeld zal zijn. Die mensen komen er dus enkel achter dat er iets mis is met de voeding als het dier klachten krijgt, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Net daarom dat ik hier even kom luisteren naar ervaringen. De leverancier waar ik mijn kvv haal, verdiept zich wel in kvv en gaat niet zomaar iets in huis halen. Hij verkoopt enkel waar hij volledig kan achter staan, na grondig uitpluizen van samenstelling enz...Maar het blijft natuurlijk afwachten hoe elke hond er op reageert.
Met vijf cockers is barf voor mij praktisch niet haalbaar, ik zie hier echt geen vijf zalmkoppen door het huis slingeren. :)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik heb er dus geen ervaring mee, hier katten en die eten nrv en soms is een rolletje kvv van alroda of darf. Ik vond op hun site geen samenstelling, maar op voerwijzer wel en dat ziet er niet verdacht uit, maar niet veel info over wat er dan precies inzit. Op zich is dat niet vreemd voor een kvv, maar ik weet graag wat er in zit. Controle van kwaliteit heb je natuurlijk niet en je moet de fabrikant maar vertrouwen, maar mijn ervaring is dat er wel fabrikanten zijn die je meer info geven als je vragen mailt.
Plaats reactie