Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
Re: Longproblemen met Linga / 5/2/2016 opnieuw of nog steeds besmet
Bah wat een tegenvaller...... hopelijk slaat het volgende middel wel aan en zijn die engerds over een tijdje allemaal dood. Ik duim voor jullie.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Voor wat het waard is, het verandert niets aam het opnieuw een dood-enge behandeling moeten laten ondergaan, de Milbemax moet wel een deel verholpen hebben. Ik bedacht me gisteravond dat er (a) wel duidelijke reactie geweest is op de behandeling en (b) je zichtbaar verschil zal van voor en na behandeling in gedrag (verbetering tav zaken die je eerder als 'ouderdom' weg schreef). Dat moet de vervolgbehandeling toch ten goede komen, dat er tenminste een deel opgeruimd is.. Ja, schrale troost.. Maar wat ik er zelf wel een plezierige gedachte aan vond is dat het niet zinloos geweest is, dat het niet - heel griezelige gedachte - helemáál geen vat kreeg.
Top dat je da ook mee kijkt. Alleen al de interesse en betrokkenheid die er uit blijkt. Is er al een plan van aanpak?
Top dat je da ook mee kijkt. Alleen al de interesse en betrokkenheid die er uit blijkt. Is er al een plan van aanpak?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Denk je: effe op BP kijken, zie je op de indexpagina dat er een nieuwe reactie in dit topic is, ga je nietsvermoedend een kijkje nemen...
Je zou je hond toch in de Advocate onderdompelen zeg.
Sterkte met alles. Kan me voorstellen dat je op je tandvlees loopt inzake die rotworm.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

@ TomsBorders: ik ben nu ook serieus aan het overwegen om zelf ontlastingsonderzoek te leren doen. Heb vier grote honden en twee katten, en om daarvan meerdere keren per jaar ontlasting door een lab te laten controleren... Dan ben ik goedkoper uit met een microscoop en materialen.
Ik kan alleen met geen mogelijkheid in Den Haag zijn voor jouw cursus. Wel vond ik op internet een website waar je een pakket kunt kopen (microscoop, alles wat erbij nodig is qua spullen en dingen, plus een boek met uitleg: http://www.wurmcheck.de/Webwinkel-Produ ... oskop.html) - alleen is dat helaas voor onderzoek naar paardenwormen bedoeld.
Kun jij iets soortgelijks aanraden, maar dan voor honden? In het Nederlands, Duits of Engels?
Ik kan alleen met geen mogelijkheid in Den Haag zijn voor jouw cursus. Wel vond ik op internet een website waar je een pakket kunt kopen (microscoop, alles wat erbij nodig is qua spullen en dingen, plus een boek met uitleg: http://www.wurmcheck.de/Webwinkel-Produ ... oskop.html) - alleen is dat helaas voor onderzoek naar paardenwormen bedoeld.
Kun jij iets soortgelijks aanraden, maar dan voor honden? In het Nederlands, Duits of Engels?
Linga heeft nu een pipet Advocate op dr lijfje zitten. En het is weer gevaarlijk..... Ik heb vandaag Rolf Nijsse op het symposium uitgebreid gesproken. Ben eigenlijk te moe om het allemaal uit te leggen maar dat ga ik nog wel doen. De pipet zit er op, iedereen die een paar duimpjes over heeft voor Linga : heel graag!
We duimen voor jullie
Doranto en Hetty, ik vond het zo leuk om jullie (weer) te zien!!!!!!!!!!

-Saskia- schreef:ze staan aan! Turbo! Go Linga - Yes, you can.
Vond het ook héél leuk om jullie te zien! 
Heel veel sterkte!!!
-
judith1967
- 5-sterren

-
sella
Ik duim en brand een kaarsje