K moet er miss maar is een boek over schrijven? "Het leven zoals het is: Lilly!" hahahahaSHIVA schreef: Ik lig hier dus echtt even in een deuk
Sorry voor jouw maar je verteld het zo lekker
Zeker als je zelf drie katten heb krijg je er zo leuk beeld bij![]()
Ik wordt stilaan echt gek
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Ik wordt stilaan echt gek
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
oh, das een goeie tip, pik ik ff insylvia schreef: Een beetje valeriaan op je krabpaal en planken druppelen dan worden dat toch de meest gewilde items te vinden in je huis.
Voor de rest wordt het de rit een beetje uitzitten (of een voiliere in je tuin zetten niks zo leuk als vogeltjes gluren)
(van die valeriaan dan he?)
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohjee, An,
je hebt me wel nachtmerries bezorgd met je verhaal
Bedankt
Gelukkig hebben wij geen gordijnen, maar kunststof lamellen
Bedankt
Gelukkig hebben wij geen gordijnen, maar kunststof lamellen
Met lamellen ben je nog niet veilig hoor. Ze kunnen de koortjes nog doorknagenjeanne schreef: Ohjee, An,
Bedankt
Gelukkig hebben wij geen gordijnen, maar kunststof lamellen![]()
Die hebben we in de keuken en daar blijft ze gelukkig vanaf!
Jaaaaaaaaaaa mevrouw de tut is buitengeweest!!! 
(...en heeft daarna s'nachts een stuk uit een muur gesloopt....maar kom er is ene begin he!)
(...en heeft daarna s'nachts een stuk uit een muur gesloopt....maar kom er is ene begin he!)
-
Femke
- 5-sterren

ja, ze had natuurlijk heel wat af te reagerenAn schreef: Jaaaaaaaaaaa mevrouw de tut is buitengeweest!!!
Ja, die wilde natuurlijk weer naar buiten , en is aan een eigen kattenluikje begonnenAn schreef: Jaaaaaaaaaaa mevrouw de tut is buitengeweest!!!
sylvia schreef: Ja, die wilde natuurlijk weer naar buiten , en is aan een eigen kattenluikje begonnen![]()
hahahaha ja ze is goed op weg
Echt kattenkwaad dus!!!!! 
Volgens mij is ze gewoon superzot & misschien pubert ze wat ja....Ze kunnen dan ineens zo'n zotte blik in hun ogen krijgen...met hun oren plat

Het probleem is dat de enige manier om een kat iets af te leren is om haar te laten schrikken...zo hebben wij ons kattin afgeleerd van behang van de muren te trekken doordat ze op een zondagmorgend om 6u 's ochtends langs ons bed papier aan het aftrekken was....alsof was het het normaalste om te doen op een zondagochtend...
... Mijn vriend heeft dan heel stilletjes zijn voet genomen, heel hard op de muur gestampt & geroepen...ze was zo geschrokken & gechokeerd dat ze nooit geen muren meer heeft aangeraakt

Dat is ook de bedoeling van die plantenspuit, dat ze verschrikken, en normaalgezien mogen ze niet zien of doorhebben dat jij hen nat spuit!!!! Heel moeilijk, ik weet het, heb het ook geprobeerd!!!!
Wat ik nu regelmatig doe is een lang, plat (max 2cm hoog) doosje zetten gevuld met water op de plaatsen waar ze bv niet mogen komen ( op de kast), oké, soms zal je water moeten opkuisen, maar liever water dan gebroken vasen...!!!!
Wat je ook kan doen is speelgoed kopen met kattenkruid in (catnip), hier zijn ze dol op & ze reageren zich dan af op hun catnip speelgoed!!!!!!
Onze kattin is pas rustiger geworden na haar sterilisatie & als ze wat ouder werd.... maar eens dat ze buiten durft zal ze ook wel minder "demolition cat" spelen
Dat was Gizmo's bijnaam toen ze klein was!!! 
Je kan ook een struik kattenkruid buiten zetten, of haar catnip speelgoed voor de deur buiten leggen, dan gaat ze misschien haar angst voor buiten overwinnen.
Onze katten gaan niet buiten, het zijn binnenhuiskatten met een buitenren ( grote genre voliére van 6m op 2m).
Alle nog veel goede moed!!!!
Volgens mij is ze gewoon superzot & misschien pubert ze wat ja....Ze kunnen dan ineens zo'n zotte blik in hun ogen krijgen...met hun oren plat
Het probleem is dat de enige manier om een kat iets af te leren is om haar te laten schrikken...zo hebben wij ons kattin afgeleerd van behang van de muren te trekken doordat ze op een zondagmorgend om 6u 's ochtends langs ons bed papier aan het aftrekken was....alsof was het het normaalste om te doen op een zondagochtend...
Dat is ook de bedoeling van die plantenspuit, dat ze verschrikken, en normaalgezien mogen ze niet zien of doorhebben dat jij hen nat spuit!!!! Heel moeilijk, ik weet het, heb het ook geprobeerd!!!!
Wat ik nu regelmatig doe is een lang, plat (max 2cm hoog) doosje zetten gevuld met water op de plaatsen waar ze bv niet mogen komen ( op de kast), oké, soms zal je water moeten opkuisen, maar liever water dan gebroken vasen...!!!!
Wat je ook kan doen is speelgoed kopen met kattenkruid in (catnip), hier zijn ze dol op & ze reageren zich dan af op hun catnip speelgoed!!!!!!
Onze kattin is pas rustiger geworden na haar sterilisatie & als ze wat ouder werd.... maar eens dat ze buiten durft zal ze ook wel minder "demolition cat" spelen
Je kan ook een struik kattenkruid buiten zetten, of haar catnip speelgoed voor de deur buiten leggen, dan gaat ze misschien haar angst voor buiten overwinnen.
Onze katten gaan niet buiten, het zijn binnenhuiskatten met een buitenren ( grote genre voliére van 6m op 2m).
Alle nog veel goede moed!!!!
Laatst gewijzigd door Anneke V op do 19 mei 2005, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.