Update: teen wordt verwijderd
Moderator: Lizzy
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Update: teen wordt verwijderd
Fijn dat het weer achter de rug is.Beterschap
Ik lees dit alles nu pas
Sterkte voor je ventje Pauline...ik zal duimen voor een vlot herstel
Sterkte voor je ventje Pauline...ik zal duimen voor een vlot herstel
Fijn dat alles goed is gegaan en dat hij weer thuis is 
- Pauline
- 5-sterren

Straks gaan we voor wondcontrole, maar het verband was door mijn schuld een beetje nat geworden, dus heb ik het daarnet eraf gehaald en er wat nieuws omheen gedaan. De wond ziet er al heel mooi uit, maar wat is het confronterend....
Mijn grote vriendje heeft nu nog maar één berenpootje..... Bah ik ben even heel, heel erg verdrietig....
Kan me dat heel goed voorstellen, erg naar
Sterkte en beterschap voor Joep.
Sterkte en beterschap voor Joep.
Komt me heel bekend voor , bij een woef van mij was het maar 1 teen maar heb ook zitten janken toen ik het verband er af haalde
Pauline schreef:Straks gaan we voor wondcontrole, maar het verband was door mijn schuld een beetje nat geworden, dus heb ik het daarnet eraf gehaald en er wat nieuws omheen gedaan. De wond ziet er al heel mooi uit, maar wat is het confronterend....![]()
![]()
Mijn grote vriendje heeft nu nog maar één berenpootje..... Bah ik ben even heel, heel erg verdrietig....
- Pauline
- 5-sterren

Het is ook maar één teen hoor! Gelukkig wel..., maar het idee dat ik nooit meer dit zal zien:Cathy schreef:Komt me heel bekend voor , bij een woef van mij was het maar 1 teen maar heb ook zitten janken toen ik het verband er af haalde

Ja stom, dat doet me toch wel wat. En natuurlijk heeft ie nog een poot die er wel zo uitziet.... Maar Joep heeft van die heerlijke dikke pootjes en dat ziet er nu gewoon wat anders uit. En uiteraard moet alle spanning er ook uit, dus een huiluurtje is niet zo'n drama.
-
Lil
Zo'n huiluurtje is heel normaal en heel erg gezond.
Toen dat stuk oor bij Boris werd afgebeten heb ik toch enorm gehuild. Mijn mega lieverd voor zijn leven 'verminkt'. Ik snap dat helemaal en nee er zijn geen trauma's gebleven en ik zag het al heel snel al helemaal niet meer. Maar ja het is enorm confronterend bij je mega geliefde mannetje.
Dikke knuffels!!!
Toen dat stuk oor bij Boris werd afgebeten heb ik toch enorm gehuild. Mijn mega lieverd voor zijn leven 'verminkt'. Ik snap dat helemaal en nee er zijn geen trauma's gebleven en ik zag het al heel snel al helemaal niet meer. Maar ja het is enorm confronterend bij je mega geliefde mannetje.
Dikke knuffels!!!
Begrijpelijk dat het op dat moment confronterend is.....
Hopelijk ben je er snel aan gewend wanneer Joep weer op zijn eigenwijze rond kan hobbelen
Maar wat enorm fijn dat de wond er goed uit zag in jouw ogen, hopelijk is de DA het daar helemaal mee eens
Hopelijk ben je er snel aan gewend wanneer Joep weer op zijn eigenwijze rond kan hobbelen
Maar wat enorm fijn dat de wond er goed uit zag in jouw ogen, hopelijk is de DA het daar helemaal mee eens
- Border Bandit
- 5-sterren

Oh, snap het helemaal dat het zo confronterend is, het 'klopt niet' he!?
Over een tijdje ben je er vast aan gewent en zie je het niet meer. Zeker als Joep weer lekker zichzelf is en er helemaal geen last van heeft, zal het snel ook met jou beter gaan.
Sterkte en kracht voor nu! Heel normaal dat je nu verdrietig bent! (zou ik ook zijn hoor!)
Over een tijdje ben je er vast aan gewent en zie je het niet meer. Zeker als Joep weer lekker zichzelf is en er helemaal geen last van heeft, zal het snel ook met jou beter gaan.
Sterkte en kracht voor nu! Heel normaal dat je nu verdrietig bent! (zou ik ook zijn hoor!)
- Pauline
- 5-sterren

Het stomme is dat er wel meer niet klopt aan Joep, als je hem afzet tegen een "normale" hond. Maar dat boeit me allemaal niets... Ik houd van Joep met al zijn curves and edges, al zijn perfect imperfections..... Maar waar zijn andere lopen mij totaal niet boeit, was zo'n 3-tenig pootje echt wel een klap.... En uiteraard was ik altijd dol op zijn berenpootjes, dus dat heeft er ook mee te maken.
Kwart over zes naar de DA, door allerlei toestanden moest het wat uitgesteld worden. Update daarna nog hoe of wat.
Kwart over zes naar de DA, door allerlei toestanden moest het wat uitgesteld worden. Update daarna nog hoe of wat.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kus op Joeps overige teentjes, en op jouw tranen!
- Pauline
- 5-sterren

Vanavond wondcontrole gehad en helaas is de wond toch wat ontstoken. Vanaf dat moment niets er meer op en aan de lucht verder laten drogen en genezen. Joep is een hele braverd (als het hem uitkomt) dus zolang wij erbij zijn volstaat de mooncollar. Vannacht zal hij helaas echt met de kap op moeten slapen..., het is niet anders.
Maar ik zie nu al dat het er minder "slecht" uitziet dan toen het verband er afkwam en het stinkt (het stonk echt...) ook al niet meer.
Maar ik zie nu al dat het er minder "slecht" uitziet dan toen het verband er afkwam en het stinkt (het stonk echt...) ook al niet meer.