Even voorstellen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Even voorstellen
Welkom hier 
Welkom!
Het is ook gewoon een prachtig land!Anne in Duitsland schreef: Jippie, alweer een bp-lid uit Zweden! We kunnen straks een heuse barfplaats-franchise openen in Zweden!
Welkom hier! Meteen maar met de deur in huis vallen dan maar: waar in Zweden woon je?! Zoals gezegd vertrekken er steeds meer bp'ers die kant op. Misschien kunnen we met ons allen een keer een vrachtwagen vol barf laten komen!![]()
Welkom Kip!
Welkom op Barfplaats, leuk, weer een "Zweeds" barfplaats lid 
- Zweedse kip
- 1-ster

Anne in Duitsland schreef: Jippie, alweer een bp-lid uit Zweden! We kunnen straks een heuse barfplaats-franchise openen in Zweden!
Welkom hier! Meteen maar met de deur in huis vallen dan maar: waar in Zweden woon je?! Zoals gezegd vertrekken er steeds meer bp'ers die kant op. Misschien kunnen we met ons allen een keer een vrachtwagen vol barf laten komen!![]()
We wonen +/- 125 km noordwesten van Stockholm in Västerfärnebo , 55km van Västerås. Al bijna 10 jaar wonen we in Zweden.
- Zweedse kip
- 1-ster

Een jaar of 9 geleden voor t eerst op een forum.....het kippenforum, dus vandaar mijn naamcj schreef: Welkom Zweedse kip! Leuke nick!
Saskia
- Inge en Bono
- 5-sterren

"Chicken in the basket"pike schreef: Welkom
Bij het lezen van jouw forumnaam moest ik gelijk denken aan de Swedish Chef en zijn Chicken in the potWie kent hem nog?
Ikke
Öördimöridimör dimöridimör, murk murk murk.Inge en Bono schreef: "Chicken in the basket"![]()
Ikke![]()
(of zei hij werkelijk iets dat "zinnig" zou moeten zijn en heb ik hem in mijn jeugdige onschuld gewoon nooit begrepen?)
- Zweedse kip
- 1-ster

-Saskia- schreef: Öördimöridimör dimöridimör, murk murk murk.
(of zei hij werkelijk iets dat "zinnig" zou moeten zijn en heb ik hem in mijn jeugdige onschuld gewoon nooit begrepen?)![]()
Joh, dat is gewoon Zweeds-Saskia- schreef: Öördimöridimör dimöridimör, murk murk murk.
(of zei hij werkelijk iets dat "zinnig" zou moeten zijn en heb ik hem in mijn jeugdige onschuld gewoon nooit begrepen?)![]()
- Zweedse kip
- 1-ster

Oops sorry , geen reacties van mij....ben erg druk met onze herder, die heeft gedoe met zijn pancreas....geen enzymen.
En ik kon niet meer inloggen....maar sinds vandaag is dat eindelijk weer gelukt.
En ik kon niet meer inloggen....maar sinds vandaag is dat eindelijk weer gelukt.
- Zweedse kip
- 1-ster

Perfect Zweeds, niks mis meepike schreef:Joh, dat is gewoon Zweeds