Dat kon nog wel lastig zijn... [emoji51] Die botercreme... Echt! Maar zo lekker....Pauline schreef: Hopen dat je dan nog uit de auto kunt komen.....![]()
![]()
![]()
achhhhh Polleke toch-update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Lijntje Zwolle-Nieuwegein voor tuig Polleke
Misschien met het (cupcakePauline schreef:Hopen dat je dan nog uit de auto kunt komen.....![]()
![]()
![]()
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Trouwens, Kim komt morgen min of meer langs mijn huis, dus dat is al praktisch, en volgend weekend is ze bij Joel in de buurt, dus dat moet goed komen!
- Pauline
- 5-sterren

Die heeft wel een hoge in-/uitstap, da's wel makkelijk!Kim_S schreef:Misschien met het (cupcake) koekblikje rijden dan maar
Welnee is niet nodig joh, ik kan hem zelf in Houten ophalenconstance.blokzijl schreef:Trouwens, Kim komt morgen min of meer langs mijn huis, dus dat is al praktisch, en volgend weekend is ze bij Joel in de buurt, dus dat moet goed komen!
Wat heerlijk dat het zo snel is gelukt!!
En heb het al heel vaak gezegd,maar doe het met liefde nog een keer! Wat een hartverwarmend. Forum is BP!!

En heb het al heel vaak gezegd,maar doe het met liefde nog een keer! Wat een hartverwarmend. Forum is BP!!
Zo na een lekker griepje ben ik er weer, wanneer kan ik het tuig bij jou ophalen Kim?
-
cj
Kim kom je ook langs Zaandam? Er staat hier ook nog iets voor je...
Saskia
Saskia
-
sella
anders neem ik dat wel mee voor kim naar het wormen onderzoek les.
Je hebt pbjoel schreef:Zo na een lekker griepje ben ik er weer, wanneer kan ik het tuig bij jou ophalen Kim?
Ooooooooh ja!!!cj schreef:Kim kom je ook langs Zaandam? Er staat hier ook nog iets voor je...
Saskia
Vergeten... fijn!
Ik kom niet langs Zaandam helaas...
Fantastisch! Heel graag!sella schreef:anders neem ik dat wel mee voor kim naar het wormen onderzoek les.
Constance, bedankt voor t tuig!
Ga maandag Polleke blij maken. Had t vrouwtje al voorbereid dat ik zou kijken voor een groter tuig, hopen dat ze maandag een 'goeie dag' heeft...en dat we kunnen passen
Ga maandag Polleke blij maken. Had t vrouwtje al voorbereid dat ik zou kijken voor een groter tuig, hopen dat ze maandag een 'goeie dag' heeft...en dat we kunnen passen
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh, het is graag gedaan hoor! Lag hier te verstoffen, dus als ik er zo iemand blij mee kan maken is dat alleen maar mooi!
Was leuk je te ontmoeten!!!
Ik hoop dat Polleke er veel plezier van heeft straks
Ik hoop dat Polleke er veel plezier van heeft straks
Meiden, en dan vooral Kim en Constance, jullie hadden het gezicht van mevr. moeten zien vanmiddag!! Ze was blij!! Dat haar Polleke toch een nieuw tuig kreeg van mensen die ze niet kent.....ze heeft niet veel goeie dagen, maar dit was er 1 hoor!! Ze deed t tuig gelijk zelf aan, heb hem voor haar op maat gegespt en hij kan er weer tegenaan met zijn bloemmetjes tuig
het vrouwtje is van de oude tijd en ze vond dit toch wel een heel degelijk en zacht tuig hoor, en stevig
heb echt van dit moment genoten, dus hoop jullie nu ook!
En Polleke is nog blijer! Mocht van mevr. foto's van Polleke maken om jullie te laten zien hoe blij hij is!

Dank je wel!!

En Polleke is nog blijer! Mocht van mevr. foto's van Polleke maken om jullie te laten zien hoe blij hij is!

Dank je wel!!