Chendo , foto pagina 47

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Chendo, Pancreatitis

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef:Inmiddels zijn we bezig met om de dag een kwart. En het gaat nog steeds goooeeeed.
Chendo is echt weer zichzelf aan het worden. Rent weer de tuin in met een speeltje, trekt Balou weer de haren uit zijn kop en is weer in gewicht toe aan het nemen.
Zaterdag gaan we naar Tannetje om te kijken of we hem nog kunnen ondersteunen met iets.
Bloed prikken doe ik over een paar weken als hij helemaal van de pred af is.
Fantastisch! Wat is dit geweldig voor jullie :-* !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Zo fijn om dit te lezen! Knuffel voor Chendo.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Oooooh wat fijn! Ben heel blij voor jullie!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Nog niet gereageerd . Maar wat een fijn bericht zeg !
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Goede berichten...heen fijn :bigarmhug:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Goedzo houden zo!!!!!
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Re: Chendo, bij Tannetje geweest

Bericht door tt-tjes »

Vandaag zijn we bij Tannetje geweest. Ze vond Chendo er goed uit zien. Ze heeft hem helemaal na zitten voelen. Hij voelde goed. Hij heeft nieuwe Chinese kruiden gehad, ditmaal gericht op zijn milt en pancreas, voor de energie.
Tannetje kent wel osteopatische handelingen, die heeft ze ook gedaan, maar het advies is ook om een goede osteopaat te zoeken.
Verder heeft ze Balou ook behandeld, hij heeft schijnbaar pijn in zijn rug, ze heeft hem met de laser behandeld. Hij heeft dus dringend behoefte aan een osteopaat.
Zijn hele rug voelde heel warm, en ook zijn nek.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef:Vandaag zijn we bij Tannetje geweest. Ze vond Chendo er goed uit zien. Ze heeft hem helemaal na zitten voelen. Hij voelde goed. Hij heeft nieuwe Chinese kruiden gehad, ditmaal gericht op zijn milt en pancreas, voor de energie.
Tannetje kent wel osteopatische handelingen, die heeft ze ook gedaan, maar het advies is ook om een goede osteopaat te zoeken.
Verder heeft ze Balou ook behandeld, hij heeft schijnbaar pijn in zijn rug, ze heeft hem met de laser behandeld. Hij heeft dus dringend behoefte aan een osteopaat.
Zijn hele rug voelde heel warm, en ook zijn nek.
Fijn dat Tannetje ze weer even goed onder handen heeft genomen. Bedoel je met laser behandelingen acupunctuur met laser?
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Lizzy schreef:Fijn dat Tannetje ze weer even goed onder handen heeft genomen. Bedoel je met laser behandelingen acupunctuur met laser?
Ja, volgens mij is dat acupunctuur met laser. Balou vond het niet fijn toen ze hem na aan het voelen was, met de laser ontspande hij en ging er bij liggen.

Nu nog op zoek naar een goede osteopaat in de buurt.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef:Ja, volgens mij is dat acupunctuur met laser. Balou vond het niet fijn toen ze hem na aan het voelen was, met de laser ontspande hij en ging er bij liggen.

Nu nog op zoek naar een goede osteopaat in de buurt.
Ah ja, dan denk ik dat het inderdaad acupunctuur met laser is, dat vinden ze vaak erg ontspannend!

Ja lastig he.... Er zitten er wel over Nederland verspreid.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ja, maar hier bij mij in de omgeving niet echt. Tannetje had het over Martine Burgers maar dat zij het ook erg druk heeft. Die zit nog het meest in de buurt maar is ook een uur rijden.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Tannetje gebruikt dit volgens haar site; http://www.centrumoase.nl/pages/40/thor-laser-therapy/

Carole merk je al wat verschil na jullie bezoek aan Tannetje, of is dat nog te vroeg?
Ben wel benieuwd want misschien dat die thor laser therapy wel wat voor Tous is, voor zijn rug.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

zurca schreef:Tannetje gebruikt dit volgens haar site; http://www.centrumoase.nl/pages/40/thor-laser-therapy/

Carole merk je al wat verschil na jullie bezoek aan Tannetje, of is dat nog te vroeg?
Ben wel benieuwd want misschien dat die thor laser therapy wel wat voor Tous is, voor zijn rug.
Ja, ik merkte 's avonds al verschil. Normaal als ik aan zijn rug kwam trok hij helemaal krom, en dat was 's avonds al een stuk minder.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Re: Chendo, Pancreatitis, terug bij af

Bericht door tt-tjes »

Vandaag weer bloed laten prikken omdat Chendo al een week anders was en zaterdag zijn eten liet staan.

We zijn weer terug bij af, alle leverwaarden zijn weer heel hoog. Uitslag van galzuren en pancreas krijg ik over een paar dagen.
Hij is weer terug op de prednison :'( :'(
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef:Vandaag weer bloed laten prikken omdat Chendo al een week anders was en zaterdag zijn eten liet staan.

We zijn weer terug bij af, alle leverwaarden zijn weer heel hoog. Uitslag van galzuren en pancreas krijg ik over een paar dagen.
Hij is weer terug op de prednison :'( :'(
:'(

Wat een kl*te bericht :-X

Betekent dit voortaan altijd op de prednison...?

Gesloten