na maanden.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
na maanden.....
Stond Danny vanmiddag weer op het voetbalveld,1ste wedstrijd en gelijk eentje in de topklasse!
Na best veel zorgen wbt zijn hartproblemen, ellende, baan kwijt, vriendje..lastig lastig....is ie nu waar ie weer wezen wilt!
Op de velden!
Mijn gozer heeft veel obstakels overwonnen en zit nu weer goed in zijn vel... samenwonend in Haarlem en weer terug bij de KNVB!
Overbodig om te zeggen dat ik vanmiddag met een brok in mn keel en rode wangen van trots naar hem stond te kijken!
Na best veel zorgen wbt zijn hartproblemen, ellende, baan kwijt, vriendje..lastig lastig....is ie nu waar ie weer wezen wilt!
Op de velden!
Mijn gozer heeft veel obstakels overwonnen en zit nu weer goed in zijn vel... samenwonend in Haarlem en weer terug bij de KNVB!
Overbodig om te zeggen dat ik vanmiddag met een brok in mn keel en rode wangen van trots naar hem stond te kijken!
Re: na maanden.....
Wat een fijn nieuws. Natuurlijk glim je dan van trots.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, wat fijn! Zijn z'n hartklachten zodanig verbeterd dat hij weer kan voetballen? Ik heb het vervolg een beetje gemist, wat het probleem nou precies geweest is. Maar hij staat weer op het veld, en dat is het belangrijkste!
Wat een schitterend nieuws voor jullie.......en petje af voor zijn doorzetten. probeer nu maar zonder je al te veel zorgen te maken te genieten van alles.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij is scheids en grensrechter..Anne in Duitsland schreef:O, wat fijn! Zijn z'n hartklachten zodanig verbeterd dat hij weer kan voetballen? Ik heb het vervolg een beetje gemist, wat het probleem nou precies geweest is. Maar hij staat weer op het veld, en dat is het belangrijkste!
-
Lil
Wat komt die knul uit een ongelooflijk sterk geslacht.
Zo jong en zo'n mentaliteit, super geweldig top prachtig.... Geen omschrijving voor.
Zo jong en zo'n mentaliteit, super geweldig top prachtig.... Geen omschrijving voor.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heerlijk nieuws Ellen, hij verdient het! En jij, jij mag apetrots zijn, dat je hem zo goed en sterk hebt opgevoed.
Wat een fantastisch nieuws Ellen. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend blij en trots bent 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Wat fijn! Ik kan me voorstellen dat je beretrots bent!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat is echt geweldig om te lezen!! Super hoor!
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Je hebt alle reden om super trots te zijn.
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat een goed nieuws 
Oh wat heerlijk!!! Tuurlijk ben je trots! Wat een top-gozer! 
Fantastisch nieuws!