Het grote waarom topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote waarom topic
OK, morgen ga ik m'n veters de nieuwe manier strikken 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Echt hoor, ik heb sinds ik mijn veters zo strik nooit meer een dubbele knoop hoeven te leggen. De veters gaan gewoon niet meer vanzelf los bij het lopen! Ben benieuwd of het voor jou ook de oplossing is!Lizzy schreef:OK, morgen ga ik m'n veters de nieuwe manier strikken
Ik laat het je morgen weten! Ik heb al wel even geoefendAnne in Duitsland schreef:Echt hoor, ik heb sinds ik mijn veters zo strik nooit meer een dubbele knoop hoeven te leggen. De veters gaan gewoon niet meer vanzelf los bij het lopen! Ben benieuwd of het voor jou ook de oplossing is!
- Pauline
- 5-sterren

Mijn waarom-vraag is heel egoïstisch....
En slaat nergens op...... En er is zelfs geen antwoord op, da's denk ik niet de bedoeling in deze topic.
Waarom moest Joep een hernia krijgen?? De dag ervoor hadden we nog ruim 10 km gelopen...., waarom Joep?
En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht....
Lijkt wel alsof een andere hond het wel mag krijgen, maar zo bedoel ik het niet....
Waarom moest Joep een hernia krijgen?? De dag ervoor hadden we nog ruim 10 km gelopen...., waarom Joep?
En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht....
Alle waarom vragen mogen lieverd. Alleen is deze vraag helaas niet te beantwoorden...Pauline schreef:Mijn waarom-vraag is heel egoïstisch....![]()
![]()
En slaat nergens op...... En er is zelfs geen antwoord op, da's denk ik niet de bedoeling in deze topic.
En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht....![]()
Lijkt wel alsof een andere hond het wel mag krijgen, maar zo bedoel ik het niet....
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik snap helemaal wat je bedoeld....Pauline schreef:Mijn waarom-vraag is heel egoïstisch....![]()
![]()
En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht....![]()
Zo vraag ik me af waarom mijn ventje geen 11 mocht worden.... Zoals meer Amerikaanse bulldoggen.
Maar helaas bestaan de antwoorden niet op deze vragen, geven ze slechts uiting van verdriet....
-
Lil
Waarom zijn er virussen en bacteriën? Ze zouden verboden moeten worden!
In het verlengde daarvan: Waarom zijn er parasieten?Lil schreef:Waarom zijn er virussen en bacteriën? Ze zouden verboden moeten worden!
Waarom duurt het zo lang tot ik te horen krijg of ik mijn baan behoud of niet. Ik werk voor het noodlijdende TSN en zit dus al sinds november beetje in onzekerheid over mijn baan als huishoudelijk-verzorgende
Echt de onzekerheid slechte informatie verstrekking is slopend.
- Pauline
- 5-sterren

Bah wat zwaar en vervelend Anneloog.... Sterkte met het afwachten.Anneloog schreef:Waarom duurt het zo lang tot ik te horen krijg of ik mijn baan behoud of niet. Ik werk voor het noodlijdende TSN en zit dus al sinds november beetje in onzekerheid over mijn baan als huishoudelijk-verzorgendeEcht de onzekerheid slechte informatie verstrekking is slopend.
- Pauline
- 5-sterren

Vroeger vroeg ik over alles of niets waarom.... Waarom heet de lucht blauw en niet groen, waarom is gras gras? Mijn moeder werd er weleens dol van.....

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben een beetje dik, maar niet zo heel erg.. Vraag me echt af hoe het bij anderen gaat, maar:
Waarom verbruik ik zoveel broeken? Na 2 maanden zijn de dijen aan de binnenkant helemaal versleten, één keer bukken en weer een broek kapot..
Waarom verbruik ik zoveel broeken? Na 2 maanden zijn de dijen aan de binnenkant helemaal versleten, één keer bukken en weer een broek kapot..
Dank je werk er al meer als 13 jaar en voorheen met veel plezier maar kan echt zeggen dat het plezier door deze stress helaas echt weg is. Zou bijna hopen op mijn ontslag al is het maar dat ik dan ff kort stondig wat rust heb en duidelijkheid. Maar goed dit is een gevoel en ik kan me gelukkig elke dag genoeg oppeppen en motiveren om goed te kunnen werken en mijn clienten zitten net zo in de stress dus we gaan gewoon door tot we hopelijk einde van deze week meer nieuws horen.Pauline schreef:Bah wat zwaar en vervelend Anneloog.... Sterkte met het afwachten.
- Pauline
- 5-sterren

Ik heb ooit bij de Twentsche Courant gewerkt die destijds samenging met Tubantia. Ook daar was een heleboel onzekerheid over wie, wat, waar, hoe, wanneer en waarom..... Ik ken het gevoel.Anneloog schreef:Dank je werk er al meer als 13 jaar en voorheen met veel plezier maar kan echt zeggen dat het plezier door deze stress helaas echt weg is. Zou bijna hopen op mijn ontslag al is het maar dat ik dan ff kort stondig wat rust heb en duidelijkheid. Maar goed dit is een gevoel en ik kan me gelukkig elke dag genoeg oppeppen en motiveren om goed te kunnen werken en mijn clienten zitten net zo in de stress dus we gaan gewoon door tot we hopelijk einde van deze week meer nieuws horen.
Jaren later heb ik mij vrijwillig boventallig laten verklaren, omdat ik dat niet nogmaals mee wilde maken.
Waarom wil niemand ons huis kopen?