Het grote waarom topic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het grote waarom topic

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lida. S schreef:Dit topic doet me denken aan een moment van jaren geleden. Ik zat in de tram en een paar plaatsen voor mij zat een vrouw met haar zoontje. 4,5, 6, 7 jaar oud, geen idee, ik heb geen verstand van kinderen. Het jochie vroeg: "mamma, waarom ...." en er kwam een onmogelijke vraag, maar mamma gaf antwoord, en weer: "mamma waarom...." en weer gaf mamma uitleg. Zo ging het een tijdje door. De ene moeilijke vraag na de andere. Ik denk dat het jochie wel 20 vragen had gesteld aan zijn moeder. En moeder gaf geduldig antwoord. Iedereen in de tram was stil en luisterde geamuseerd mee en bewonderde de creativiteit en het geduld waarmee de moeder antwoordde. Uiteindelijk kwam er werkelijk een absoluut onmogelijke vraag, waarop mamma dus moest antwoorden: "dat weet mamma niet". Waarop het jochie verongelijkt reageerde met: "jij weet ook nooit iets". Een lachsalvo ging door de tram.

:biggrin2: :biggrin2: Ach schei uit, bij het openen van het topic moest ik terugdenken aan een ritje naar Zeeland (Breskens) van 30 jaar geleden waar ik een 9 jarige in de auto had zitten die 2,5 uur heeft zitten waarommen. Had ik Tom maar bij me gehad, weet ik zeker dat het ettertje schatje op het Velperbroekcircuit al stil was geweest :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lida. S schreef:Dit topic doet me denken aan een moment van jaren geleden. Ik zat in de tram en een paar plaatsen voor mij zat een vrouw met haar zoontje. 4,5, 6, 7 jaar oud, geen idee, ik heb geen verstand van kinderen. Het jochie vroeg: "mamma, waarom ...." en er kwam een onmogelijke vraag, maar mamma gaf antwoord, en weer: "mamma waarom...." en weer gaf mamma uitleg. Zo ging het een tijdje door. De ene moeilijke vraag na de andere. Ik denk dat het jochie wel 20 vragen had gesteld aan zijn moeder. En moeder gaf geduldig antwoord. Iedereen in de tram was stil en luisterde geamuseerd mee en bewonderde de creativiteit en het geduld waarmee de moeder antwoordde. Uiteindelijk kwam er werkelijk een absoluut onmogelijke vraag, waarop mamma dus moest antwoorden: "dat weet mamma niet". Waarop het jochie verongelijkt reageerde met: "jij weet ook nooit iets". Een lachsalvo ging door de tram.
Hahahaha ;D ;D ;D
Wat een jongk!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Gut ja , praat me er niet van . Mijn oudste was er ook zo eentje :biggrin2: Dood en doodmoe was ik ervan aan het einde van de dag .
En als mamma het even niet wist dan vroeg meneer het bv gewoon aan bv een winkelier , of aan een voorbijganger
Meneer zat er ook niet mee om op zijn manier mensen aan te spreken , een vrouw in een bontjas bv :biggrin2:
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

pluk schreef:Waarom weet Tom overal wel wat van?

de vraag waarom Tom nog single is, is hiermee misschien wel beantwoord ;)
dat kon ik lezen hahaha, maar je kan het omdraaien omdat ie vrijgezel is heeft ie de tijd om kennis op te doen hahahaha, NOT. en ik zou een hele goede vader zijn want ik heb het geduld alle vragen te beantwoorden, sterker nog, ik denk dat ik die kinderen wel gek krijg dat ze maar stil wat anders gaan doen hehe.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

TomsBorders schreef:dat kon ik lezen hahaha, maar je kan het omdraaien omdat ie vrijgezel is heeft ie de tijd om kennis op te doen hahahaha, NOT. en ik zou een hele goede vader zijn want ik heb het geduld alle vragen te beantwoorden, sterker nog, ik denk dat ik die kinderen wel gek krijg dat ze maar stil wat anders gaan doen hehe.
Mijn broertje was 5 toen hij met de vraag kwam "Martine, het heelal is toch oneindig? Ja dat klopt...wat is oneindig?' en leg dat nou eens uit aan een kind wat nog geen besef heeft van maten en ruimte enzo...was een leuke klus kan ik je melden :biggrin2:
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Martine-Tom schreef:Mijn broertje was 5 toen hij met de vraag kwam "Martine, het heelal is toch oneindig? Ja dat klopt...wat is oneindig?' en leg dat nou eens uit aan een kind wat nog geen besef heeft van maten en ruimte enzo...was een leuke klus kan ik je melden :biggrin2:
ah daar moet je voor naar de zee lopen, een bekertje pakken, vullen met water en in de zee gooien, dan heb je een redelijke 5 jarige benadering voor wat oneindig is (en ja ik zou daarvoor naar de zee rijden als ie het vroeg).
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Waarom zijn katten zulke weergaloze zeikerds als je een pilletje door hun eten wilt sneaken? Gisteren een nieuw prutje uitgeprobeerd - ging erin als koek. Ik hoorde nog net niet 'slurp'. Vandaag zelfde prutje, nu met een gemalen Comfortisje erdoor: hongerstaking en aangifte bij de dierenbescherming. >:(
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Waarom kan ik niet slapen?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Waarom gaat mijn wekker altijd al terwijl ik nog zo moe ben?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Kim_S schreef:Waarom gaat mijn wekker altijd al terwijl ik nog zo moe ben?
Vandaag +1!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Kaela schreef:Vandaag +1!
Half uur verder, nog steeds duf... Zal wel niet meer goedkomen vandaag.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Kim_S schreef:Half uur verder, nog steeds duf... Zal wel niet meer goedkomen vandaag.
Wij hebben vandaag een dikke stressdag op het werk, dus ik zal over een uur wel stuiteren en bibberen. Ben ik vanavond weer uitgeteld en klaarwakker. Maar het is de laatste rotdag, dus het einde is nu wel in zicht.

Waarom gaat de klok zo snel als ik rustig aan het wakker worden ben en gaat straks de klok zo tergend langzaam als we op de uitslagen wachten?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Sterkte met de rotdag!
Ik moet nog zo veel doen, maar kan me er niet toe zetten. Zo toch maar beginnen.

Waarom hebben we maar 2 dagen weekend? 5 dagen zou veel fijner zijn ::)
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Kim_S schreef:Sterkte met de rotdag!
Ik moet nog zo veel doen, maar kan me er niet toe zetten. Zo toch maar beginnen.

Waarom hebben we maar 2 dagen weekend? 5 dagen zou veel fijner zijn ::)
waarschijnlijk omdat weekend dan niet meer als weekend voelt.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Waarom hebben we nog steeds geen "op-je-handen-zit-smiley"? :biggrin2:

Plaats reactie