Heeeeel graag gedaan voor Polleke en zijn bazinnetje
achhhhh Polleke toch-update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Dank je wel namens Polleke!
Aaaaaah kijk nou wat een snoetje
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Jaaaa, leuk!!!! Ik hoopte al dat je foto's kon maken!
Dit tovert toch wel een dikke vette glimlach op mijn gezicht hoor.
Liet het mijn man lezen en die kreeg ook een grote glimlach [emoji2]
Fijn dat wij met zoiets simpels iemand blij kunnen maken....
En het staat Polleke een heel stuk beter dan het Brutus zou staan [emoji16]
Dit tovert toch wel een dikke vette glimlach op mijn gezicht hoor.
Liet het mijn man lezen en die kreeg ook een grote glimlach [emoji2]
Fijn dat wij met zoiets simpels iemand blij kunnen maken....
En het staat Polleke een heel stuk beter dan het Brutus zou staan [emoji16]
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Lijntje Zwolle-Nieuwegein voor tuig Polleke
Wat een super leuk succes dat de mevrouw zo verguld is met het tuig en het zo maar krijgen er van!!joel schreef:Meiden, en dan vooral Kim en Constance, jullie hadden het gezicht van mevr. moeten zien vanmiddag!! Ze was blij!! Dat haar Polleke toch een nieuw tuig kreeg van mensen die ze niet kent.....ze heeft niet veel goeie dagen, maar dit was er 1 hoor!! Ze deed t tuig gelijk zelf aan, heb hem voor haar op maat gegespt en hij kan er weer tegenaan met zijn bloemmetjes tuighet vrouwtje is van de oude tijd en ze vond dit toch wel een heel degelijk en zacht tuig hoor, en stevig
heb echt van dit moment genoten, dus hoop jullie nu ook!
En Polleke is nog blijer!
Ontzéttend leuk dat jij dit initiatief voor haar&hem genomen hebt en er ook meteen mensen graag zo gul waren om te helpen!
Wat leuk! Fijn dat mevrouw een goede dag had en dus werkelijk beleefd heeft wat Polleke gekregen heeft. Enne Polleke, het staat je best stoer hoor je bloemetjestuig
Zit toch veel beter als een te strak tuig
Enne fijn dat er zo een hond en een baasje heel erg blij gemaakt kunnen worden......... Dit is wel de kracht van BP. Toppie Constance en Kim voor het brengen.........
Enne fijn dat er zo een hond en een baasje heel erg blij gemaakt kunnen worden......... Dit is wel de kracht van BP. Toppie Constance en Kim voor het brengen.........
arme polleke....
Hoe blij was Polleke met zijn nieuwe tuig....! Afgelopen weken had ie hem altijd aan als ik kwam.....
Maar vandaag was er slecht nieuws voor Polleke, zijn vrouwtje is gevallen en ligt zeker een maand in het zh, daarna nog 2 maanden revalideren en of ze dan nog thuis komt.....
De broer van mw heeft besloten om Polleke zolang in het asiel http://www.rijpickerwaard.nl/asieldieren/asielhonden/ te laten logeren tot er definitief een beslissing gemaakt moet worden. Pffff ik vind t zo zielig, het enige positieve is dat ie daar wat kilootjes kwijt zal raken. Maar wat zullen die twee elkaar missen...
Maar vandaag was er slecht nieuws voor Polleke, zijn vrouwtje is gevallen en ligt zeker een maand in het zh, daarna nog 2 maanden revalideren en of ze dan nog thuis komt.....
De broer van mw heeft besloten om Polleke zolang in het asiel http://www.rijpickerwaard.nl/asieldieren/asielhonden/ te laten logeren tot er definitief een beslissing gemaakt moet worden. Pffff ik vind t zo zielig, het enige positieve is dat ie daar wat kilootjes kwijt zal raken. Maar wat zullen die twee elkaar missen...
Re: achhhhh Polleke toch
poeh, inderdaad enorm moeilijke situatie voor zowel Polleke als mw 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ah, nee echt? Wat een k situatie zeg. Voor mevr. en voor Polleke!
Ik hoop dat mevrouw in elk geval goed door de revalidatie komt....
Ik hoop dat mevrouw in elk geval goed door de revalidatie komt....
Ach gos, arm vrouwtje en arme Polleke... 
- Angelique
- 5-sterren

Wat vreselijk sneu zeg 
-
cj
Jeeeee wat naar. Keek op de site en zag ook dat dit een godsvermogen kost. Kan hij niet bij 1 van ons tegen een vergoeding, zodat hij wel zijn aandacht e liefde krijgt? Lullig misschien om op te schrijven, want bij mij kan het niet.
Saskia
Saskia
Ja snap precies wat je bedoelt.... Ik heb het ook aangeboden om hem zolang op te vangen, hoef er niet eens een vergoeding voor, (krijg je bij het opvangen van windhonden van 'onze' stichting ook niet) maar haar broer heeft eigenlijk al besloten dat Polleke daar naartoe gaat met de intentie om ze daar naar een goed huis te laten zoeken voor hem (er is gewoon zon kleine kans dat ze nog thuis komt)cj schreef:Jeeeee wat naar. Keek op de site en zag ook dat dit een godsvermogen kost. Kan hij niet bij 1 van ons tegen een vergoeding, zodat hij wel zijn aandacht e liefde krijgt? Lullig misschien om op te schrijven, want bij mij kan het niet.
Saskia
In het asiel is hij wel bekend, hij is er in jan. ook twee weken geweest. Maarja t voelt aan alle kanten zO sneu.....
Vandaar de link van t asiel in m'n bericht, je weet tenslotte nooit hoe het allemaal loopt
Wat een trieste samenloop van omstandigheden 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat sneu.. Hopelijk komt er een goede oplossing voor Polleke