Wat enorm balen zeg, het leek zo goed te gaan met afbouwen
Afgelopen week was hij qua afbouwen helemaal van de prednison af?
Want met om de dag een kwart was het bericht nog dat het zo goed ging en ging hij zelfs weer spelen.
Sterkte met het verder zoeken naar de juiste balans qua prednison want zonder is schijnbaar te weinig
Daar zal het wel op neer komen. Al is dat weer niet goed voor zijn alvleesklier. Het stomme is dat het al die tijd goed leek te gaan, maar dit bouwt zich wwarschijnlijk op tot het allemaal te hoog is en hij weer ziek wordt.
De Da snapt het ook niet, vandaag had ze niet verwacht dat de waardes zo zouden zijn omdat hij best goed oogde, terwijl in januari ze dacht dat ze heel slecht waren en hij zich ook zo gedroeg, en toen waren ze op 2 waardes na normaal. Vandaag was de alt weer >1000 terwijl ze in januari 230 waren. Bilirubine weer 42, in januari normaal en got/ast weer 431 en die was in januari ook normaal
De galzuren moeten nog binnen komen, die waren in januari ook normaal
dinky89 schreef:Wat enorm balen zeg, het leek zo goed te gaan met afbouwen
Afgelopen week was hij qua afbouwen helemaal van de prednison af?
Want met om de dag een kwart was het bericht nog dat het zo goed ging en ging hij zelfs weer spelen.
Sterkte met het verder zoeken naar de juiste balans qua prednison want zonder is schijnbaar te weinig
Zo spijtig maar misschien heeft hij toch nog wat langer de hulp van de medicijnen nodig om het weer aan te kunnen. Wat eet hij nu en gaat dat normaal wel goed? Bij Berre was iets vet al genoeg om alles in de war te sturen. De enzymen (ik kom nu niet onmiddellijk op de naam) hielpen ook niet zo goed als de verse pancreas maar ook daarvan haalde ik het meeste zichtbare vet weg.
inni schreef:Zo spijtig maar misschien heeft hij toch nog wat langer de hulp van de medicijnen nodig om het weer aan te kunnen. Wat eet hij nu en gaat dat normaal wel goed? Bij Berre was iets vet al genoeg om alles in de war te sturen. De enzymen (ik kom nu niet onmiddellijk op de naam) hielpen ook niet zo goed als de verse pancreas maar ook daarvan haalde ik het meeste zichtbare vet weg.
Hij krijgt nog steeds gekookt leverdieet. De laatste paar weken kreeg hij daar carnibest pancreas bij. Maar dat wil hij nu niet, wel zijn gekookte leverdieet. Hij krijgt al 4 maanden prednison.
Zymoral heb ik nooit gegeven. Ik heb nog een paar rolletjes verse pancreas liggen, dat wil ik over een paar dagen proberen of hij dat wel eet.
Ik weet het gewoon echt niet meer, en de DA ook niet.
tt-tjes schreef:Hij krijgt nog steeds gekookt leverdieet. De laatste paar weken kreeg hij daar carnibest pancreas bij. Maar dat wil hij nu niet, wel zijn gekookte leverdieet. Hij krijgt al 4 maanden prednison.
Zymoral heb ik nooit gegeven. Ik heb nog een paar rolletjes verse pancreas liggen, dat wil ik over een paar dagen proberen of hij dat wel eet.
Ik weet het gewoon echt niet meer, en de DA ook niet.
Als hij de verse pancreas niet eten wil, zou ik zymoral gaan geven. Het is hartstikke leuk dat verse pancreas beter is, maar als ie dat niet eet, dan is het ook niet beter. Als ie dan weer aan het eten is kan je altijd weer overstappen naar verse pancreas.
Sterkte met hem, het ging zo goed en dan komt het wel weer heel hard aan als het weer minder gaat.
Wat moeilijk die twee problemen door mekaar.......Als zijn pancreas opspeelt heeft hi natuurlijk geen eetlust. Als het over een paar dagen weer betere gaat zou ik toch de zymoral of verse pancreas bijgeven. Het resultaat is natuurlijk moeilijk af te lezen zolang hij nog medicijnen krijgt maar 't kan zeker geen kwaad. Berre at ook een dag of twee niks als hij pijn had maar na wat rust in z'n buik ging hij toch met kleine beetjes weer eten. Knuffel voor jullie en ik duim dat hij zich snel weer herpakt
inni schreef:Wat moeilijk die twee problemen door mekaar.......Als zijn pancreas opspeelt heeft hi natuurlijk geen eetlust. Als het over een paar dagen weer betere gaat zou ik toch de zymoral of verse pancreas bijgeven. Het resultaat is natuurlijk moeilijk af te lezen zolang hij nog medicijnen krijgt maar 't kan zeker geen kwaad. Berre at ook een dag of twee niks als hij pijn had maar na wat rust in z'n buik ging hij toch met kleine beetjes weer eten. Knuffel voor jullie en ik duim dat hij zich snel weer herpakt
-en dan ineens valt mijn centje.. "Tryplase" was het merk van enzymes wat ik bij Berre probeerde- ;-
rot nieuws zeg, ik hoop dat Chendo snel opknapt.
Joy zit nu al een paar jaar op de prednison, maar sinds ze cbd olie gebruikt is een deel van de bijwerkingen ( huid en vacht) verdwenen.
Hoe haar pancreaswaardes zich hebben ontwikkeld weet ik niet. Ze heeft iig geen klachten die daarmee te maken hebben, hoewel het boedbeeld wees op pancreatitis. Joy blijft de rest van haar leven op de prednison.
Hier wordt geduimd voor Chendo.