Dat niet alleen maar ik vrees dat ik dan meteen een heel ander keukenblok wil ookNeally schreef:Oh, daar moet je echt voor sparen (ik) Wat een mooie fornuizen.
Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Bakken is ontspanning
Ik heb eindelijk een oventje..

..dus er staat een bananen-chocoladecake in de oven met walnootjes. Ben heel benieuwd.

..dus er staat een bananen-chocoladecake in de oven met walnootjes. Ben heel benieuwd.
Dat wordt vast lekkerLigaa schreef:Ik heb eindelijk een oventje..
- Angelique
- 5-sterren

Dat komt wel goed hoor
Leuk oventje!
Hij is heeel lekker. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Meneer had dit weekeind een kersenclafoutis gemaakt. Een kleintje, want we zijn maar met z'n tweetjes. Hij was wel in één ochtend op.

Hij is mooi! En met ontpitte kersen
Ik had er jaren geleden ook eens een gemaakt,maar dan met kersen met pitten, want dat vond ik zo authentiek overkomen. Totdat ik er een stukje van wilde eten.
Ik had er jaren geleden ook eens een gemaakt,maar dan met kersen met pitten, want dat vond ik zo authentiek overkomen. Totdat ik er een stukje van wilde eten.
- -Annemarie-
- 5-sterren

koekje schreef:Hij is mooi! En met ontpitte kersen![]()
Zo'n lekker taartje verdampt snel he-Annemarie- schreef:Meneer had dit weekeind een kersenclafoutis gemaakt. Een kleintje, want we zijn maar met z'n tweetjes. Hij was wel in één ochtend op.![]()
Ziet er heerlijk uit
-
lianneke
- 5-sterren

Heb je hier een receptje van?- pien - schreef:Zo'n lekker taartje verdampt snel he![]()
Ziet er heerlijk uit
Oh! Die ziet er overheerlijk uit Annemarie!
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Ooh dat ziet er lekker uit. Rudolph heeft wel een makkelijk recept: http://www.24kitchen.nl/shows/rudolphsb ... nclafoutis#

Edit: het zag er zo makkelijk en lekker uit dat ik er ook eentje in de oven heb geschoven voor het bezoek vanavond.

Edit: het zag er zo makkelijk en lekker uit dat ik er ook eentje in de oven heb geschoven voor het bezoek vanavond.

- Angelique
- 5-sterren

Ligaa schreef:Ooh dat ziet er lekker uit. Rudolph heeft wel een makkelijk recept: http://www.24kitchen.nl/shows/rudolphsb ... nclafoutis#
Edit: het zag er zo makkelijk en lekker uit dat ik er ook eentje in de oven heb geschoven voor het bezoek vanavond.![]()
Dat ziet er zeker lekker en simpel uit!
-
fransbulletje
Vandaag een lekker hartig baksel voor de lunch/tussendoortje/bij de borrel.
Gemaakt met amandelmeel, boekweitmeel, eieren, bakpoeder, water, verse basilicum, tomaatjes op olie, huttenkäse en parmezaanse kaas.

Gemaakt met amandelmeel, boekweitmeel, eieren, bakpoeder, water, verse basilicum, tomaatjes op olie, huttenkäse en parmezaanse kaas.

- -Annemarie-
- 5-sterren

http://allrecipes.nl/recept/13385/klass ... outis.aspxlianneke schreef:Heb je hier een receptje van?
Volgens mij was het deze. Maar ik denk dat er niet zoveel verschil zit tussen de clafoutis recepten. Die van Ligaa ziet er ook super uit!
Yummie, het water loopt me in de mond!fransbulletje schreef:Vandaag een lekker hartig baksel voor de lunch/tussendoortje/bij de borrel.