Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
No knead speltbroodje

Dat ziet er lekker en rustiek uit 
Hmm lekker brood, dat moet ik ook eens maken.
Ziet er prachtig uit.
Banaan-kokoscake uit de Allerhande, met chocovlokjes. Mierzoet dus de volgende keer minder suiker of minder banaan.

Banaan-kokoscake uit de Allerhande, met chocovlokjes. Mierzoet dus de volgende keer minder suiker of minder banaan.

- Angelique
- 5-sterren

Ligaa schreef:Hmm lekker brood, dat moet ik ook eens maken.Ziet er prachtig uit.
Banaan-kokoscake uit de Allerhande, met chocovlokjes. Mierzoet dus de volgende keer minder suiker of minder banaan.![]()
De suiker vervangen door wat honing, dan zal het al goed zijn.
fransbulletje schreef:Vandaag een lekker hartig baksel voor de lunch/tussendoortje/bij de borrel.
Gemaakt met amandelmeel, boekweitmeel, eieren, bakpoeder, water, verse basilicum, tomaatjes op olie, huttenkäse en parmezaanse kaas.
Jammie, ziet er goed uit! Heb je daar een receptje van?
Wat een mooie baksels komen hier voorbij
Ik heb nog bramen in de vriezer, kan je die ook voor zo'n cafloutis gebruiken????
Ik heb nog bramen in de vriezer, kan je die ook voor zo'n cafloutis gebruiken????
Quiche met regenboogsnijbiet en hüttekäse, mjammmmmm!

Klaar om de oven in te gaan

Hij is net de oven uit en ziet er anders uit (natuurlijk) maar dat komt ook door kunstlicht

Klaar om de oven in te gaan

Hij is net de oven uit en ziet er anders uit (natuurlijk) maar dat komt ook door kunstlicht
Vandaag voor het eerst speltbrood gebakken in een geleende broodbakmachine.

Sinaasappelamandelbroodjes.......zooooo lekker

Mmmmmmm! Dat ziet er lekker uit!Dreetje schreef:Sinaasappelamandelbroodjes.......zooooo lekker
Zijn het broodjes of meer koeken?
Het is gemaakt van brooddeeg met melk en boter, maar door de vulling is het en beetje plakkerig.- pien - schreef:Mmmmmmm! Dat ziet er lekker uit!
Zijn het broodjes of meer koeken?
Het is een soort koffiebroodje, het zit een beetje tussen brood en koek in.
Laatst gewijzigd door Dreetje op za 26 mar 2016, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- mariekes_katten
- 3-sterren

Jummie jummie! Ziet er goed uit!
En helemaal met je eens. Ik ga zo aan de paasstol beginnen...
En helemaal met je eens. Ik ga zo aan de paasstol beginnen...
Owww, koffiebroodjes zijnDreetje schreef:Het is gemaakt van brooddeeg met melk en boter, maar door de vulling is het en beetje plakkerig.
Het is een soort koffiebroodje, het zit een beetje tussen brood en koek in.
Heb je het recept Andrea?
Vorige week het bakken maar eens opgepakt. Simpel begonnen met een lekkere citroen cake, geserveerd met verse aardbeien en slagroom. Morgen worteltjestaart met banaan en roomkaasglazuur maken, een echt paasding vind ik het.
Vorige week het bakken maar eens opgepakt. Simpel begonnen met een lekkere citroen cake, geserveerd met verse aardbeien en slagroom. Morgen worteltjestaart met banaan en roomkaasglazuur maken, een echt paasding vind ik het.