opnieuw terug
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: opnieuw terug
Welkom terug! 
-
lianneke
- 5-sterren

Leuk!! Uitzicht op de Waddenzee betekent ook soms uitzicht op zeehondjes 
- var Stolthet
- 4-sterren

Nee Dian,
Mijn ex wilde absoluut niet meer met de honden te maken hebben.. Behalve als ze geld konden opbrengen.
Oya en ik dat ging niet meer samen. Nadat ze 2x een greep naar de macht heeft gedaan vond ik het niet meer voor haar en voor mij vertrouwd.
Ze woont nu bij een vriendin en daar heeft ze totaal geen last van haar nare trekjes. En Trigger is vlak voor het hele gedoe ingeslapen.
Ja het gaat goed met mij en de honden.. en helemaal nu we kunnen aftellen totdat we weer een vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
Nooit gedacht ooit in Groningen te gaan wonen maar een nieuwe kans geeft nieuwe mogelijkheden.
Mijn ex wilde absoluut niet meer met de honden te maken hebben.. Behalve als ze geld konden opbrengen.
Oya en ik dat ging niet meer samen. Nadat ze 2x een greep naar de macht heeft gedaan vond ik het niet meer voor haar en voor mij vertrouwd.
Ze woont nu bij een vriendin en daar heeft ze totaal geen last van haar nare trekjes. En Trigger is vlak voor het hele gedoe ingeslapen.
Ja het gaat goed met mij en de honden.. en helemaal nu we kunnen aftellen totdat we weer een vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
Nooit gedacht ooit in Groningen te gaan wonen maar een nieuwe kans geeft nieuwe mogelijkheden.
Welkom terug. Fijn om te horen dat het goed gaat en dat je nieuwe vooruitzichten hebt.
bij ons noemt men dat gewoon groot hoor 
O heet dat ruim tegenwoordig.....var Stolthet schreef:vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
- var Stolthet
- 4-sterren

In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja 
var Stolthet schreef:In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja
O ja even vergeten in niemansland ruimte zat. Ach ja het klinkt in ieder geval fantastisch. Lekker ruim voor je roedel
-
Lil
Gaaf man. Ik geloof dat ik dat een landgoed noemvar Stolthet schreef:In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja
Ach mijn tuin heet bij ons stadstuin, maar in de randstad noemt men 15 x 5 groot (hier is dat mini).
var Stolthet schreef:Nee Dian,
Fijn dat het goed gaat met Oya, soms gaat het leven niet zoals wij willen en dit klinkt als een hele fijne gouden mand..... Het zijn natuurlijk geen honden die je zomaar bij iemand plaatst
Nou Lies,het is je meer dan dik gegund om een een fijne nieuwe start te maken!
Heel veel geluk op jullie nieuwe stek!
Heel veel geluk op jullie nieuwe stek!
Hee Lies, wat leuk!
Ach die Saarloosjes vond ik prachtig, maar die Buhonden zin minstens zo interessant.
Fijn dat het goed met je gaat
Ach die Saarloosjes vond ik prachtig, maar die Buhonden zin minstens zo interessant.
Fijn dat het goed met je gaat
- mariekes_katten
- 3-sterren

Welkom terug!
En dat is leuk, nog iemand in noord-Groningen bij de waddenzee
En dat is leuk, nog iemand in noord-Groningen bij de waddenzee
- -Annemarie-
- 5-sterren

Welkom terug! En heel veel geluk en succes gewenst op jullie nieuwe stek. 
Welkom terug, Lies. Fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Welkom terug.
Groningen is mooi
, heerlijk de ruimte we zijn echt niet zo stug als vaak gedacht wordt.
Groningen is mooi
Welkom terug
Alvast succes met de verhuizing
Alvast succes met de verhuizing