Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
Re: Longproblemen met Linga / 5/2/2016 opnieuw of nog steeds besmet
Zooo dit is een feestje waard zeg!!! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag krengen!
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
'k Kreeg net en mailtje dat er een nieuw bericht in dit topic was en aansluitend een hartverzakking vóór ik zeker wist dat we inmiddels in maart leven
Ik pleit voor een nieuwe titel! 
Parelridder schreef:'k Kreeg net en mailtje dat er een nieuw bericht in dit topic was en aansluitend een hartverzakking vóór ik zeker wist dat we inmiddels in maart levenIk pleit voor een nieuwe titel!
Wat een fantastisch nieuws !
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Dank jullie wel
! En goed idee, ik pas de titel gelijk aan!
Re: Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Wat ontzettend fijn Lizzy!!
Ga je, of heb je al, toch nog opnieuw dat middel (sorry even de naam kwijt) gegeven?
Ga je, of heb je al, toch nog opnieuw dat middel (sorry even de naam kwijt) gegeven?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

De aanhouder heeft gewonnen! Pluim voor je doorzettingsvermogen, koppigheid, eigenwijsheid, vindingrijkheid en moordlust! 
Advocate spot on. Ja, ik heb voor de zekerheid een 2de pipet gegeven. Dat is inmiddels alweer een weekje geleden.zurca schreef:Wat ontzettend fijn Lizzy!!
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Helemaal gelijk! Mocht er nog eentje 'kiekeboe' komen zeggen, dan was dat gelijk 't laatste wat 'ie deedLizzy schreef:Advocate spot on. Ja, ik heb voor de zekerheid een 2de pipet gegeven. Dat is inmiddels alweer een weekje geleden.