Dat was ook feestje geweest voor Kateelke schreef:Het idee was best leuk, maar ik heb het nu toch koud met een vochtige blondie op schoot na een douche omdat alle gevallen regen nog in de bandensporen in/op/van (?) de paden lag.
Dit is best natte meuk ook toch?
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Angelique schreef:Dat was ook feestje geweest voor Katdus ja...natte meuk
Ja tis een hondenfeestje!!
He, ik vind net de making off van mijn onderschrift

(ha nu weet ik wel weer hoe ik ze via mijnalbum moet plaatsen dus)

(ha nu weet ik wel weer hoe ik ze via mijnalbum moet plaatsen dus)
Is het een Orca?????? Nee, het is een Oscar!

- -Annemarie-
- 5-sterren

Mijn dag begon met deze:

Eeehhhhh?
En later op de dag kwam dit door de brievenbus.

Het is toch echt niet handig als dat op je deurmat valt.
In ieder geval niet met een Moyra. Ik was blij dat ik thuis was en het weg kon pakken voor ze het had gevonden.

Eeehhhhh?
En later op de dag kwam dit door de brievenbus.

Het is toch echt niet handig als dat op je deurmat valt.
In ieder geval niet met een Moyra. Ik was blij dat ik thuis was en het weg kon pakken voor ze het had gevonden.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn muppie doet het goed in haar eentje. Merk wel dat ze wat contact mist.. Hopelijk is ze het snel gewend.

Wat is ze toch oogverblindend mooiChantalKrijn schreef:Mijn muppie doet het goed in haar eentje. Merk wel dat ze wat contact mist.. Hopelijk is ze het snel gewend.
Hopelijk went ze snel aan enigse kind zijn, want dat heeft ook veel voordelen
O dat lijkt me echt heerlijk liggen
Het is echt een schoonheid zeg, die wil ik wel wat vaker op de foto's zien
Had hij nou ook nog een super mooie "broer"? Die mag ook wel wat vaker voorbij komen
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Dankjewel! En hopelijk is ze eind van het jaar niet meer alleenjasmijn schreef:Wat is ze toch oogverblindend mooi![]()
![]()
![]()
Hopelijk went ze snel aan enigse kind zijn, want dat heeft ook veel voordelen![]()
-
Retrievers
- 3-sterren

Senna had genoeg van de fotoshoot
Ze begon inene te janken en te blaffen, maarja ze zaten al 5 hele minuten in de bakfiets
Voor het eerst in een half jaar weer alleen op stap met mijn kerel. We zijn bij zijn grote vriend op bezoek geweest. Ze hebben in de tuin gespeeld (meestal is Oscar wat te onbehouden en durft Diaz niet, maar vandaag hadden ze zoveel plezier!) en in het bos gewandeld. Life is realy good!

Mooie Yara, ik ga voor je duimen, nu maar extra genieten van het vrouwtje voor je alleen!ChantalKrijn schreef:Dankjewel! En hopelijk is ze eind van het jaar niet meer alleen
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is GENIETEN!Kaela schreef:Voor het eerst in een half jaar weer alleen op stap met mijn kerel. We zijn bij zijn grote vriend op bezoek geweest. Ze hebben in de tuin gespeeld (meestal is Oscar wat te onbehouden en durft Diaz niet, maar vandaag hadden ze zoveel plezier!) en in het bos gewandeld. Life is realy good!
TopKaela schreef:Voor het eerst in een half jaar weer alleen op stap met mijn kerel. We zijn bij zijn grote vriend op bezoek geweest. Ze hebben in de tuin gespeeld (meestal is Oscar wat te onbehouden en durft Diaz niet, maar vandaag hadden ze zoveel plezier!) en in het bos gewandeld. Life is realy good!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn laatste dagje 'opgesloten' zitten in een vakantiehuisje ergens in het mooie Twente. Tucker is mee en we hebben tussen het schrijven aan de scriptie door ook mooie wandelingen gemaakt om onze hoofden leeg te maken
.

Ik moest één dag naar school deze week, Tucker kon mee en in de pauze maakten we een mooie wandeling in het Ampsense bos bij Lochem.

En Tucker kijkt de hele dag eekhoorn-tv, als je goed kijkt kun je 'm vinden!

Ik moest één dag naar school deze week, Tucker kon mee en in de pauze maakten we een mooie wandeling in het Ampsense bos bij Lochem.

En Tucker kijkt de hele dag eekhoorn-tv, als je goed kijkt kun je 'm vinden!