Het grote waarom topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote waarom topic
Bleh waarom blijft die rotgriep zo lang hangen ?
nog steeds aan het blaffen en nu weer meer
en weer hoofdpijn. Bleh heb er wel genoeg van na 3 weken
( onee dat was al veel eerder dat ik er genoeg van had
) En mijn conditie is ook 'likmevestje', ach ja kan ik samen met Fozzy de rondjes langzaam opbouwen, elk nadeel heb zijn voordeel he 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Houd je wel in de gaten voor een longontsteking? Mijn man hoestte ook, en ook hoofdpijn. Liep hier wat dagen mee rond, en kreeg vervolgens s'nachts op een nacht enorm koorts en benauwd. Zat hij de volgende dag op de SEH, en mocht nog maar net weer mee naar huis.... Bleek dat hij al ff met een longontsteking liep dus... Zou het wel in de gaten houden!Kaio schreef:Bleh waarom blijft die rotgriep zo lang hangen ?nog steeds aan het blaffen en nu weer meer
en weer hoofdpijn. Bleh heb er wel genoeg van na 3 weken
( onee dat was al veel eerder dat ik er genoeg van had
) En mijn conditie is ook 'likmevestje', ach ja kan ik samen met Fozzy de rondjes langzaam opbouwen, elk nadeel heb zijn voordeel he
( man eigen, hij had me gewoon weg laten gaan. Belt op dat hij naar de SEH moest, niet gezegd wat hij precies had, ik met gillende bandjes naar huis. Toen hadden we er nog 2 ziekenhuizen en stond ik bij de verkeerde. Die broeder zoeken waar mijn man was, zegt hij heel opgelucht; oh, uw man ligt hier niet, die ligt in de Weezelanden op de hartbewaking. Foei, de grond zakte ff weg hoor!)
Euh nou hopelijk niet hoor. Ik voel niet iets op mijn longen, zou zeggen dat ik dan pijn bij het hoesten moet hebben en ook slijm en benauwder.constance.blokzijl schreef:
Houd je wel in de gaten voor een longontsteking? Mijn man hoestte ook, en ook hoofdpijn. Liep hier wat dagen mee rond, en kreeg vervolgens s'nachts op een nacht enorm koorts en benauwd. Zat hij de volgende dag op de SEH, en mocht nog maar net weer mee naar huis.... Bleek dat hij al ff met een longontsteking liep dus... Zou het wel in de gaten houden!
( man eigen, hij had me gewoon weg laten gaan. Belt op dat hij naar de SEH moest, niet gezegd wat hij precies had, ik met gillende bandjes naar huis. Toen hadden we er nog 2 ziekenhuizen en stond ik bij de verkeerde. Die broeder zoeken waar mijn man was, zegt hij heel opgelucht; oh, uw man ligt hier niet, die ligt in de Weezelanden op de hartbewaking. Foei, de grond zakte ff weg hoor!)
Met je man weer alles ok? Heftig hoor.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dit is inmiddels 4 jaar geleden, en het gekke was, hij had er voor dat hij s'nachts koorts kreeg ook niet heel veel last van.Kaio schreef:
Euh nou hopelijk niet hoor. Ik voel niet iets op mijn longen, zou zeggen dat ik dan pijn bij het hoesten moet hebben en ook slijm en benauwder.
Heeft een dik jaar geduurd voor zijn conditie weer helemaal op peil was, dat wel.
Ik heb het zelf 2 jaar later gehad, vreselijk blijven hoesten na een goede griep. Verder niet ziek meer. Wel hoofdpijn maar ik dacht dat dit kwam door het hoesten. Mijn collega's vonden toen ook dat ik de huisarts moest bellen, heb ik ook braaf gedaan. Geweest en wel wat longgeluiden te horen, kon een beginnende longontsteking zijn. Omdat ik laat was en de apotheek al dicht was kon ik de kuur niet meer ophalen. De volgende dag was ik zo vreselijk ziek dat mijn man de kuur moest halen.
Ik vond dat bij ons beiden echt verbazingwekkend snel gaan van hoesten en ok voelen naar doodziek en benauwd.
Hoofdpijn meerdere dagen terwijl je hoest schijnt een longontsteking symptoom te zijn trouwens. Tevens destijds geleerd dat longontsteking mogelijk is na een 'simpele' keelpijn....
Angelique schreef:Waarom vergeten mensen tegenwoordig zo vaak om in te loggen voordat ze gaan posten![]()
(waarschijnlijk gewoon omdat het kan)
Hier? Kan dat?
-
Martine-Tom
Het enige wat ik merkte was kortademig, ik heb astma dus dacht dat dat het was, uiteraard op zondag...uiteraard geen puffer in huis, dus hap gebeld en die wilden me eerst zien, dus ik daar langs in mn volle onschuld...bleek ik een dubbele longontsteking te hebbenKaio schreef:Euh nou hopelijk niet hoor. Ik voel niet iets op mijn longen, zou zeggen dat ik dan pijn bij het hoesten moet hebben en ook slijm en benauwder.
- Pauline
- 5-sterren

Waarom wil ik altijd perfect mozaïeken terwijl ik weet dat dat niet kan....
-
frodo quin
- 5-sterren

Mijn moeder heeft ook zoiets voorgehad. Ze belande in het spoed door een hevige astma aanval en bleek ook al een tijd met een longontsteking rond te lopen. Als je al aandoeningen hebt die voor soortgelijke symptomen zorgen merk je het gewoon niet. Zij heeft ook nog cvs, dus de vermoeidheid was ook niet vreemd.Martine-Tom schreef:Het enige wat ik merkte was kortademig, ik heb astma dus dacht dat dat het was, uiteraard op zondag...uiteraard geen puffer in huis, dus hap gebeld en die wilden me eerst zien, dus ik daar langs in mn volle onschuld...bleek ik een dubbele longontsteking te hebben
Waarom moest ik toch perse griep krijgen en waarom moest dat uitdraaien op een longvlies ontsteking en als het dan toch een longvliesontsteking moest worden, waarom kon het daar dan niet bij blijven. Na een rotte 4 weken en nog steeds veel pijn blijk ik ook een fractuur in de aanhechting van mijn long aan mijn borstbeen te hebben. Pijnlijk, zeker als ik niet perfect stil hang (zitten en liggen zijn pijnlijk) en dat duurt heel lang tegen dat het genezen is. Nu al een hoop les gemist, dus toch maar met pijn naar school, anders ben ik mijn semester kwijt (want het zal maar pas beter zijn tegen het einde van het semester) en dan moet ik stoppen.
WAAROM kan dat???eelke schreef:Hier? Kan dat?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Pauline schreef:Waarom wil ik altijd perfect mozaïeken terwijl ik weet dat dat niet kan....

In mijn ogen heb je perfectie hier heel dicht benaderd!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Waarom heb ik geen apparaat wat in één handeling kan stofzuigen en dweilen? (Zou het bestaan?)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
- Angelique
- 5-sterren

pike schreef:WAAROM kan dat???
Het kan ook niet echt, want een mod moet zo,n bericht dqn goedkeuren en dat doen we dus niet.
vandaar dus dat je weet dat het vaak vergeten wordtAngelique schreef:Het kan ook niet echt, want een mod moet zo,n bericht dqn goedkeuren en dat doen we dus niet.
- Pauline
- 5-sterren

Mieke L. schreef:
In mijn ogen heb je perfectie hier heel dicht benaderd!
Da's lief Mieke!!!! Maar voor jezelf is het nooit perfect genoeg. Ben nu met een schaal met hondenvoetjes voor mijn nichtje bezig, zal hem laten zien als ik hem af heb.
Waarom is Mieke zo lief??
- Angelique
- 5-sterren

Pauline schreef:Da's lief Mieke!!!! Maar voor jezelf is het nooit perfect genoeg. Ben nu met een schaal met hondenvoetjes voor mijn nichtje bezig, zal hem laten zien als ik hem af heb.
Waarom is Mieke zo lief??![]()
![]()
Omdat dat nou eenmaal zo is
Of Tom moet een betere verklaring hebben