Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Spikkelneus
- 5-sterren

Stamppot boerenkool met een speklapje.
Stamppot andijvie met tomaat en Italiaanse kruiden. Viel niet zo in de smaak. 
Is het echt alweer zover?
Jaaaaaaa, het is weer tijd voor menu zaterdag
Jaaaaaaa, het is weer tijd voor menu zaterdag
-
BusKay
Gebakken stukjes fricandeau in gekruide boter, Spaanse risotto met champignons en paprika en een frisse wortelsalade.
Broodje hamburger met zoete aardappel frietjes
- Charlie Angel
- Moderator
Worteltjes met rode krieltjes uit de oven en een tartaartje.
Zo'n pot met saus. Vandaag was het Tandoori van pataks. Kvv kan ik het niet noemen, ivolgens mij is het eerder vergelijkbaar met blik.Lizzy schreef:What on earth is pot met rijst?
Rijst hoef ik niet te specificeren, denk ik. Ik eet als luxepaard overigens er wel Tilda-rijst bij. Lassie is bah.
Ik doe dan bij de saus wat ik er altijd bij doe; bakje kippenspiervlees in stukjes gesneden, gesnipperde ui en knoflook, half bakje champs in plakjes en twee paprika's (vandaag rode en gele puntpaprika).
We eten er dan ook een schaal rauwvoer bij, vandaag komkommer in plakjes en een bosje radijsjes.
Voedzaam is anders natuurlijk, het staat stijf van suiker en zout. Nu zijn de potten van pataks wel minder dramatisch dan de zoetzure chicken tonight of de hawaii. Maar het blijft prut. Het kind vindt het wel heel erg lekker en ik hoef er niet zo bij na te denken en het is snel klaar.
Re: RE: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Bij de ekowinkels heb je Yakso, geen zooi erin en toch erg smaakvolkoekje schreef:
Zo'n pot met saus. Vandaag was het Tandoori van pataks. Kvv kan ik het niet noemen, ivolgens mij is het eerder vergelijkbaar met blik.
Rijst hoef ik niet te specificeren, denk ik. Ik eet als luxepaard overigens er wel Tilda-rijst bij. Lassie is bah.
Ik doe dan bij de saus wat ik er altijd bij doe; bakje kippenspiervlees in stukjes gesneden, gesnipperde ui en knoflook, half bakje champs in plakjes en twee paprika's (vandaag rode en gele puntpaprika).
We eten er dan ook een schaal rauwvoer bij, vandaag komkommer in plakjes en een bosje radijsjes.
Voedzaam is anders natuurlijk, het staat stijf van suiker en zout. Nu zijn de potten van pataks wel minder dramatisch dan de zoetzure chicken tonight of de hawaii. Maar het blijft prut. Het kind vindt het wel heel erg lekker en ik hoef er niet zo bij na te denken en het is snel klaar.
- Angelique
- 5-sterren

Hebben ze culinaire Koek tesamen met de moederkoek weggegooid?
Angelique schreef:Hebben ze culinaire Koek tesamen met de moederkoek weggegooid?
Ja! Erg hè?
Maar ooit komt het vast weer goed.
-
Martine-Tom
Angelique schreef:Hebben ze culinaire Koek tesamen met de moederkoek weggegooid?
Iets met kip gaat t worden, verder weet ik t nog niet...
-
cj
Dat vroeg ik mij ook af?koekje schreef:Ja! Erg hè?![]()
Saskia
-
BusKay
Hier ook... vanmiddag wandelt ie richting de grill...Martine-Tom schreef:![]()
Iets met kip gaat t worden, verder weet ik t nog niet...
met een salade van spitskool en kidneybonen en gebakken aardappelen.
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Ja! Erg hè?![]()
Ja, ik vind het echt schokkend...van voor de leut potten vol saus maken, naar potten die nergens naar smaken kopen.
Zal vast goed komen, hoop binnen niet al te lange tijd