Maagpijn zou ze inderdaad best kunnen hebben. Al heeft ze de antiobiotica initieel gekregen voor rommelende maag/darmen (aangezien naast de ontsteking dat het enige was wat de dierenarts kon vinden)en ontsteking. Op vrijdag ben ik toen bij de dierenarts geweest, op zaterdag in Velm voor een sessie orthomanuele therapie. Dit deed haar deugd maar ook daar kwam enkel uit dat de voorhand (met name 1 kant) overbelast leek te zijn (met ontsteking). Sowieso is er afgesproken om de spieropbouw terug in het zwembad te beginnen zodat er geen belasting van de gewrichten gebeurd maar ze toch weer wat spieren krijgt.
De week erop terug naar de dierenarts aangezien ik het nog steeds niet vertrouwde (en ja het was al iets beter), biopt genomen van die bult op de spier en puur vocht. Op kweek laten zetten en enkele dagen later de uitslag ... buiten ontstekingscellen niets te zien ....
Maar nog steeds loopt ze (slentert) als een oude hond. Het altijd vrolijke hondje van slechts 2 jaar oud, is nu te vergelijken met onze reu van 12 jaar

Met veel moeite heeft ze vandaag wat gegeten (3 eendennekken en 350 gram rundertartaar). Aangezien ikzelf zoiets heb van zoveel medicijnen heeft ze nu (naast de spuit van de dierenarts) nog 10 dagen antibiotica gehad (1 gram Amoxiclav Sandoz per dag) en daarnaast 7 dagen volle dosis rimadyl en daarna de helft, gaan we nu gewoon eerst even een paar dagen zonder medicijnen door het leven en zien wat ze doet. In plaats daarvan geef ik haar Belgische Okugest (VSM Okoubaka) en collodiaal zilver, gewoon voor even tot rust te komen en zien wat ze doet. Vanavond heeft ze overgegeven (gal), gelukkig is ook het eten wat ze om 16.00 gegeten heeft gewoon binnen gebleven. Vanmiddag geen koorts, een perfecte 38,4
Vrijdag moet ik sowieso weer terug met de pups naar de dierenarts, maar ik ben eigenlijk van plan om met haar terug naar men vaste dierenarts te rijden (ja, pups mogen niet mee ivm grens BE/NL) en dan maar een bloedonderzoek en een echo of zo te laten doen. Aangezien ik zelf ook last heb gehad van ontstekingen op de gewrichten, weet ik dat dit veel pijn kan veroorzaken waardoor je je echt oud voelt. Dat verklaart voor mij voor een stuk het slenteren en rustiger zijn ... maar dat niet eten he daar kan ik erg slecht tegen en dat vele drinken

Dat geeft me een slecht gevoel. De reden dat ik vandaag niet gegaan ben naar de dierenarts is omdat ik gewoon wil dat ze toch een paar dagen "medicijnloos" is vooraleer er een vertekend beeld ontstaat en we weer aan het behandelen zijn wat het eigenlijk niet (echt) is.
Pfff zoveel zorgen ... hoop dat ze binnenkort echt weer de oude is. Ondanks dat ze zelf niet goed is, doet ook hier het moederhart alles vergeten. Elke morgen krijgen de pups nog steeds hun dagelijkse wasbeurt en aandacht van moeders

Vindt het echt onvoorstelbaar en ben zo trots op haar!