Ik kan me wel herinneren van vroeger dat we het met een rietje deden en zuigen maar. Alleen lijkt me dat in dit geval toch niet zo'n goed idee
Linkjes zijn welkom :-)
Moderator: Lizzy

Pasteurspipet denk ik dat je bedoelt?Nancy73 schreef:Ik kom er niet uit, kan iemand mij vertellen welke pipetten ik kan aanschaffen en waar ik deze kan kopen? Ik zie wel pipetten maar ik heb het idee dat die te klein/te kort zijn.
Ik kan me wel herinneren van vroeger dat we het met een rietje deden en zuigen maar. Alleen lijkt me dat in dit geval toch niet zo'n goed idee![]()
Ik heb de pipetten bij microscoop-service.nl besteld. Ze stonden niet op de site, maar ik had een mailtje gestuurd en hij had er nog. Wel had hij ze niet van 1ml. maar van 3ml. Deze heb ik nu besteld bij hem, samen met object- en dekglaasjes. Als het goed is komt het vandaag of morgen binnen.Nancy73 schreef:Ik kom er niet uit, kan iemand mij vertellen welke pipetten ik kan aanschaffen en waar ik deze kan kopen? Ik zie wel pipetten maar ik heb het idee dat die te klein/te kort zijn.
Ik kan me wel herinneren van vroeger dat we het met een rietje deden en zuigen maar. Alleen lijkt me dat in dit geval toch niet zo'n goed idee![]()
Kaya is een super leuke hond!TomsBorders schreef:
Dankjewel Jessica!
Hopelijk was het voor iedereen voldoende leerzaam en heb ik wat onzekerheden weg kunnen halen. Ik hoop ook dat ik iedereen voldoende heb kunnen helpen want het is een volle bak natuurlijk. Na al dat gepraat was ik lekker moe, maar Kaya ook gelukkig (en zo zien jullie, echte werklijn borders zijn gewoon relaxt over t algemeen, tenzij we gaan werken![]()
).
Jullie ook bedankt voor de aandacht en de toewijding voor jullie honden door dit te ondernemen, ook bedankt voor alle snackjes en andere presentjes.
hopelijk is iedereen veilig thuis gekomen ook want voor velen was de reis langer dan voor mij (ik hoop dat het het waard was).
Ik hoop voor eind april nog een uitgebreidere handleiding te hebben en deze zal ik aan iedereen van wie ik het mailadres heb, doorsturen.

die zijn meestal te kort dus dan moet je met je vingers in de vloeistof (Baemann), ik moet zeggen dat ik dat niet aan raadRico schreef:Er zijn ook van 0,5 ml, is dat ook bruikbaar Tom?
Waarom niet????TomsBorders schreef:die zijn meestal te kort dus dan moet je met je vingers in de vloeistof (Baemann), ik moet zeggen dat ik dat niet aan raad;)

Nancy73 schreef:Ik kom er niet uit, kan iemand mij vertellen welke pipetten ik kan aanschaffen en waar ik deze kan kopen? Ik zie wel pipetten maar ik heb het idee dat die te klein/te kort zijn.
Is het wel gelukt nu?Nancy73 schreef:Dank jullie wel , het is me duidelijk nu.
Ik had bij Ali gezocht maar kon ze dus echt niet vinden. Die ander twee website had ik ook niet gevonden. Misschien moet ik de volgende keer niet meer met een zieke kop op zoek gaan
Rico schreef:Is het wel gelukt nu?
Want je hebt en geen verzendkosten, en het is echt veel goedkoper