Waar zijn jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Waar zijn jullie?
Haha ek 2012 hebben ze er voor t gemak maar niet bijgezet.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Pssst toen was Nederland er wel bij. Zelfs als groepswinnaar n de kwalificatie. Alleen het toernooi zelf was geen succes, want we mochten na 3 wedstrijden toen na huis.eelke schreef: Haha ek 2012 hebben ze er voor t gemak maar niet bijgezet.
*tenzij je de afwezigheid van België bedoelt.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 14 okt 2015, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Oh helemaal dit topi vergeten!! Ja we hebben verloren met 2-3 en ja ik luister nooooooit meer via de radio naar een wedstrjd. Dat zorgt alleen maar voor hartkloppingen. Pffff.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Helemaal gemist
Maar verloren dus 
Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.Mandarijn schreef:Oh helemaal dit topi vergeten!! Ja we hebben verloren met 2-3 en ja ik luister nooooooit meer via de radio naar een wedstrjd. Dat zorgt alleen maar voor hartkloppingen. Pffff.
Vanavond had ik een popquiz. Ook leuk.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ja de 4e thuiswedstrijd op rij verloren.Mieke L. schreef:Helemaal gemistMaar verloren dus
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ben ook een paar jaar ouder geworden. Terwijl we na 13 minuten al 2-0 achter stonden. Maar zonder beeld is het toch heel spannend!!eelke schreef:Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.
Vanavond had ik een popquiz. Ook leuk.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: RE: Re: Waar zijn jullie?
Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes hadMandarijn schreef:
Ja de 4e thuiswedstrijd op rij verloren.
Ja, ach, verloren. .. Er is een reden dat Frankrijk wel op het wk speelt en Nederland niet. . Mijn bloeddruk controleer ik wel weer met het volgende toernooi/kwalificatie
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: RE: Re: Waar zijn jullie?
Wk?? Je bedoelt het Ek en Frankrijk is gastland dus zijn ze automatisch geplaatst.Fenixjuh schreef:Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes had
Ja, ach, verloren. .. Er is een reden dat Frankrijk wel op het wk speelt en Nederland niet. . Mijn bloeddruk controleer ik wel weer met het volgende toernooi/kwalificatie
-
Mandarijn
- 5-sterren

Vanavond is er weer een wedstrijd:
Engeland - Nederland
Op Wembley
Engeland - Nederland
Op Wembley
Met (opnieuw) veel aandacht voor Cruijff
-
Mandarijn
- 5-sterren

En vooraf 1 min stilte voor Brussel. Was weer indrukwekkend.dinky89 schreef:Met (opnieuw) veel aandacht voor Cruijff
Maar we zijn begonnen met Zoet op doel ipv Cillissen. Want die heeft een gebroken neus.
-
Mandarijn
- 5-sterren

En we spelen tegen een Engelsman die Drinkwater heet 
Op ja als we vanavond van Engeland verliezen, dan wordt Blind de eerste Nederlandse bondscoach die vijf van zijn eerste zeven interlands verliest. Maar dat hoeft niet!!! Gewoon winnen.
Op ja als we vanavond van Engeland verliezen, dan wordt Blind de eerste Nederlandse bondscoach die vijf van zijn eerste zeven interlands verliest. Maar dat hoeft niet!!! Gewoon winnen.
-
Mandarijn
- 5-sterren

En daar is het eerste doelpunt......
Voor de Engelsen. 1-0 en NL werd ff weggespeeld.
Voor de Engelsen. 1-0 en NL werd ff weggespeeld.