Volgens mij heeft koekje het al geraden maar........
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Volgens mij heeft koekje het al geraden maar........
hihi, herkenbaar.......zolang ze in de buik zaten waren mijn kinderen alleen van mij. 
Nou, dat is toch superleuk nieuws. Van harte gefeliciteerd.
Hou die lieve Haku maar dicht bij je. Zo handig even af en toe je neus aan af vegen...

Hou die lieve Haku maar dicht bij je. Zo handig even af en toe je neus aan af vegen...
Ik heb weinig buikaaiers gehad. Als men dat wilde proberen, kregen ze gratis een onweerhoofd
Maareh, de volgende keer gewoon terugaaien.
Maareh, de volgende keer gewoon terugaaien.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst. 
Oh wat ontzettend leuk! Van harte, wens je een fijne zwangerschap toe
Wat ontzettend leuk voor jullie!
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en dat jullie straks een gezond kindje mogen verwelkomen
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en dat jullie straks een gezond kindje mogen verwelkomen
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

gefeliciteerd!! geniet van deze tijd en straks van de kleine!! het gaat allemaal zo snel...laat je lekker verwennen!

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
jasmijn schreef:Dank jullie wel![]()
Wel grappig weer, nu dus 12 weken en de vermoeidheid is opslag voorbij![]()
Zaterdag de helen tuin op geruimd , zondag naar een feest geweest en tot laat vol gehouden.
Ben nu wel moe maar dat is van het om 3 uur naar bed gaan en het dragen van hakken![]()
![]()
Wel gister de eerste spontaan buik aan raker gehadzit een vrouw opeens over mijn buik te aaien
, kreeg er echt de zenuwe van
![]()
Ga denk ik maar een T-shirt kopen met de tekst afblijven er op of zo, vond dit echt verschrikkelijk
Als het 'een vrouw' betreft, waarbij ik mij iemand voorstel die je niet heel goed kent dan kun je toch prima aangeven dat je haar aandacht/goede bedoelingen op prijs stelt maar aanraking niet? Mensen hebben vaak de beste bedoelingen maar staan er niet bij stil dat het voor die ander vervelend kan zijn.
Moet ze me wel verstaan natuurlijkDJ_Doerak_Tucker schreef:Als het 'een vrouw' betreft, waarbij ik mij iemand voorstel die je niet heel goed kent dan kun je toch prima aangeven dat je haar aandacht/goede bedoelingen op prijs stelt maar aanraking niet? Mensen hebben vaak de beste bedoelingen maar staan er niet bij stil dat het voor die ander vervelend kan zijn.
Het was op de Portugese club en veel mensen daar spreken alleen Portugees, dat zijn de mensen die we naar Nederland hebben gehaald voor een baan en met ze alle bij elkaar hebben gezet dus nooit de Nederlandse taal hebben hoeven leren.
Ik stond daar gewoon en ze liep langs en voor ik het door had zat ze met haar handen over mijn buik te aaien en in het portugees tegen me te praten, had het echt totaal niet verwacht en schrok ook wel een beetje.
Heb daarna aan mijn vriend gevraagd of hij even kon uitleggen aan haar dat die niet de bedoeling was en of ze het niet meer wil doen, ik hoop dat ze het begrepen heeft anders duw ik haar de volgende keer gewoon weg.
misschien niet heel aardig maar heeft haar handen gewoon thuis te houden, zwanger of niet ik hoef geen vreemde aan mijn lijf!
Gefeliciteerd !!!