Gisteren iets meer "feest" met een pannetje gebakken tijgergarnalen stokbroodje, zalmsalade erbij, Champignondsoepje vooraf en een tiramisu na. Die laatste had er vandaag ook nog bij gemoeten, maar toen ik 4 km verder op aan het wandelen dacht ik er ineens aan...hé, toetje vergeten
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

HIer hadden we een salade van spinazie, zalm, feta met wat krieltjes voor meneer erbij en een zalmburger.
Gisteren iets meer "feest" met een pannetje gebakken tijgergarnalen stokbroodje, zalmsalade erbij, Champignondsoepje vooraf en een tiramisu na. Die laatste had er vandaag ook nog bij gemoeten, maar toen ik 4 km verder op aan het wandelen dacht ik er ineens aan...hé, toetje vergeten

- Charlie Angel
- Moderator
Lamsrack met duchesse en boontjes
Hier aten we verrassing
Ik had op de planning staan aardappel kippe room soep als voor gerecht
Dan een vegatariese lagena met aubergine inplaats van lagena bladen
En als toetje chocolade eitjes gevuld met ijs maar......
Vriendlief was vergeten te vertellen dat zijn ouders toch langs zouden komen en die hadden ook eten mee
Dus toen werd het inplaats van lagena aardappeltjes uit de oven met kalfsvlees en sla
En als toetje iets verschrikkelijks zoet en overheerlijk Portugees
Ik had op de planning staan aardappel kippe room soep als voor gerecht
Dan een vegatariese lagena met aubergine inplaats van lagena bladen
En als toetje chocolade eitjes gevuld met ijs maar......
Vriendlief was vergeten te vertellen dat zijn ouders toch langs zouden komen en die hadden ook eten mee
Dus toen werd het inplaats van lagena aardappeltjes uit de oven met kalfsvlees en sla
En als toetje iets verschrikkelijks zoet en overheerlijk Portugees
-
BusKay
Dat was het zeker...Angelique schreef:F*ck pasen...als het maar lekker was
Alhoewel jou menu was ook niet slecht... die garnaaltjes had ik graag een ommetje voor gemaakt..
- Angelique
- 5-sterren

Deze bedoel jeBusKay schreef:Dat was het zeker...![]()
![]()
Alhoewel jou menu was ook niet slecht... die garnaaltjes had ik graag een ommetje voor gemaakt..![]()

-
BusKay
Yep....Angelique schreef:Deze bedoel je![]()
Ik houd het meest van de gepelde versie met lekker wat kruidenboter en een knapperig stokbroodje...
Rest dan alleen nog een ruim servet om de kin schoon te maken...
-
BusKay
Vandaag Italiaans met een Grieks tintje...
Spaghetti Bolognese afgemetseld met wat Tzatziki....
Spaghetti Bolognese afgemetseld met wat Tzatziki....
Hier de vergetarische aubergine lazanga schotel gemaakt vandaag, was helaas niet voor herhaling vatbaar
Ik weet niet wat maar er zat een raar smaakje aan
Heel jammer want het leek zo lekker
Ik weet niet wat maar er zat een raar smaakje aan
Het klinkt wel lekker. Jammer dat het dat niet wasjasmijn schreef:Hier de vergetarische aubergine lazanga schotel gemaakt vandaag, was helaas niet voor herhaling vatbaar![]()
Ik weet niet wat maar er zat een raar smaakje aan![]()
Hier vanavond een ovenschoteltje met aardappel, prei, hardgekookte eieren, kerriesaus en kaas.
Menu Buuf.
Waarbij we weer even hebben gelachen om de tekst van een zeker iemand hier: "Ja, en dan kan ze gewoon de overgebleven groenten van het avondeten aan Wodka geven."

Waarbij we weer even hebben gelachen om de tekst van een zeker iemand hier: "Ja, en dan kan ze gewoon de overgebleven groenten van het avondeten aan Wodka geven."
Gister andijviestamp met gekruide gehaktballetjes. Vandaag chili con carne.
Als je Wodje maar geen Kimmetje voert-Saskia- schreef:Menu Buuf.![]()
![]()
Waarbij we weer even hebben gelachen om de tekst van een zeker iemand hier: "Ja, en dan kan ze gewoon de overgebleven groenten van het avondeten aan Wodka geven."![]()
Het Kimmetje zit in meneer Buuf, denk ik.Kim_S schreef:Als je Wodje maar geen Kimmetje voert![]()
Uuuhm best wel ja-Saskia- schreef:Het Kimmetje zit in meneer Buuf, denk ik.
Oké, rare tekst.
Je kent meneer Buuf niet, he? Daar gaat wel een Kimmetje in hoor.Kim_S schreef:Uuuhm best wel ja