Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Bedankt voor de info Hanna, dat geeft een beter beeld van wat het precies inhoudt.
Ik heb besloten deze keer niet mee te doen. Zonder slow juicer en met hele drukke weken voor de boeg, lukt het dan toch niet.

Toch trekt het me wel en ik ga jullie zeker volgen.
Ben begonnen om weer meer smoothies te maken, eens kijken hoe mijn darmen daarop reageren :D

Ook eens nadenken over een slowjuicer...
Ik haat alleen al die apparaten op het aanrecht en heb niet echt een apparatenkast om ze in te zetten.
Hoe doen jullie dat?

Een vraag: gaan jullie ook allemall 30 minuten jezelf in het zweet werken in de ochtend en dan weer in de avond?
Daar knapte ik eerlijk gezegd ook nogal op af... :-\
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Haha, ja dat in het zweetwerken laat ik ook achterwege :-\
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Borke schreef:Hoe doen jullie dat?

Een vraag: gaan jullie ook allemall 30 minuten jezelf in het zweet werken in de ochtend en dan weer in de avond?
Daar knapte ik eerlijk gezegd ook nogal op af... :-\
Daar ga ik geen bijzondere actie voor ondernemen.
Ik stap stevig door tijdens het wandelen met Kira; dat moet genoeg zijn ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

luka en kira schreef:Daar ga ik geen bijzondere actie voor ondernemen.
Ik stap stevig door tijdens het wandelen met Kira; dat moet genoeg zijn ;)

Idem. Ik ben in Zweden nu; flink bergop lopen tijdens de hondenronden moet genoeg zijn. :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

luka en kira schreef:Dank je wel Kaio!
Dat komt goed uit want er staat hier een slowjuicer ;)
Ga jij ook meedoen aan deze challenge?
Ik heb al een aantal juice challenges gedaan en overleefd :biggrin2: Nee joh viel reuze mee.
Laatste tijd sap ik niet zo veel, maar ik heb tijden overdag gesapt en 's avonds gegeten.
Ik zou eigenlijk wel weer eens een programmaatje moeten doen, voelt nl best wel erg fijn, alleen denk dat volgende week het niet gaat worden (niet goed smoesjes)

EN over het zweten, sporten ga ik wel ook oppakken (is een beetje verkwakkeld na de zware griep) ik vind dat fijn ff helemaal op, maar wel maar 1x per dag, ga niet 2x per dag douchen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Als je eenmaal in de flow zit kost het maken van de sapjes niet echt veel tijd. Zeker niet met een gewone juicer. Met de slowjuicer ben je wat langer bezig. Het schoonmaken van het machien kost echt maar vijf minuten werk.
Ik ga in de ochtend niet sporten simpelweg omdat ik daar de tijd niet voor heb. Ik sta nu al om 5.15 op en ga niet nog een half uur eerder opstaan. Ik heb het in het verleden wel gedaan tijdens het juiceprogramma en het was echt heerlijk. Ik ga het nu wel in de avond doen voor ik het laatste sapje ga drinken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

De eerste e-mail van de juicemaster is binnen. De receptvideo's zijn trouwens bijzonder nuttig om te bekijken.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Video's kijken wordt een uitdaging op zich hier. :biggrin2: Ik ben nu de Ginger Shot aan het uploaden; ga straks eerst maar even een rondje met de hondjes doen, misschien dat ie dan klaar is. ::) Hij heeft in de tijd dat ik dit schrijf (plus een slok thee) de eerste dertig seconden gebufferd. ;D Na ja, we zien wel. Gelukkig heb ik jouw vertaalde recepten, Hanna, dan kan het ook zonder video.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Download completed! ;D Het is wel een wakkere knakker hè, die Jason! Ik dacht op een gegeven moment dat hij echt zou gaan stuiteren. :biggrin2: Note to self: rustig aan met de gember op dag 1. ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Wat hebben jullie voor juicers?
Bij een gewone juicer is het belangrijk om de bladgroenten op een speciale manier te juicen.
Doe een appel in de vulbuis, doe dan de bladeren er bovenop en druk goed aan, dan nog een appel en dat zet je de juicer aan.

Bij een slowjuicer vind ik het persoonlijk fijn om bij de sappen die niet geblenderd worden een zeef te gebruiken. Anders krijg je stukjes in je sap en ik vind dat echt niet lekker. Ik heb geen speciale zeef ervoor, maar gebruik een gewone zeef ervoor. Dat werkt uiteraard ook.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Net de receptvideo's gekeken van Jason Vale
Hij is inderdaad wel heul energiek en bijna stuiterend... en best aardig om naar te kijken ;) :cool:
Je kunt niet van hem zeggen dat hij niet enthousiast is :) :D

Ik heb een gewone blender van Philips en een Versapers slowjuicer. Ik moet het fruit klein maken want er zit een kleine vulopening in.
Ooit voor deze gekozen omdat deze niet zoveel ruimte inneemt op het aanrecht.

Welke juicer gebruik jij?

Goede tip: een zeef!!! Ga ik zeker doen.
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef:Ik heb al een aantal juice challenges gedaan en overleefd :biggrin2: Nee joh viel reuze mee.
Laatste tijd sap ik niet zo veel, maar ik heb tijden overdag gesapt en 's avonds gegeten.
Ik zou eigenlijk wel weer eens een programmaatje moeten doen, voelt nl best wel erg fijn, alleen denk dat volgende week het niet gaat worden (niet goed smoesjes)

EN over het zweten, sporten ga ik wel ook oppakken (is een beetje verkwakkeld na de zware griep) ik vind dat fijn ff helemaal op, maar wel maar 1x per dag, ga niet 2x per dag douchen.
Leuk dat je laat weten dat je goede ervaring hiermee hebt. :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Ik heb een Kuvings Whole Slow Juicer. Lekker makkelijk omdat je weinig hoeft te snijden. Ik vind stukjes in m'n sap niet erg, dus ga ik niets zeven, maar sowieso laat de Kuvings weinig tot geen stukjes door.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

luka en kira schreef:Net de receptvideo's gekeken van Jason Vale
Hij is inderdaad wel heul energiek en bijna stuiterend... en best aardig om naar te kijken ;) :cool:
Je kunt niet van hem zeggen dat hij niet enthousiast is :) :D

Ik heb een gewone blender van Philips en een Versapers slowjuicer. Ik moet het fruit klein maken want er zit een kleine vulopening in.
Ooit voor deze gekozen omdat deze niet zoveel ruimte inneemt op het aanrecht.

Welke juicer gebruik jij?

Goede tip: een zeef!!! Ga ik zeker doen.
Ik heb ook een versapers. De kwaliteit van het sap vind ik goed, maar te grof.
Ook kost het veel tijd om alles klein te snijden. Daarom doe ik het de avond vantevoren al. Ik heb daar voor het werk geen tijd voor.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
luka en kira
5-sterren
5-sterren

@Anne: Die Kuvings ziet er goed uit zeg!!! Hoe bevalt deze? Ben je tevreden?

@Hanna... ik herken wat je zegt over de sap die te grof is... Heb net al even proef gedraaid met zeef.... Heerlijke appelsap!!!

Plaats reactie