Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

BusKay schreef:Volgens mij zijn die appels pas vanaf dag 2 hoor... :???: :???: en aardappels heb al helemaal nergens zien staan.. :-\ :-\
Ehhh.. bammetjes met kaas en wijn mag geloof ik vanaf dag 4 weer (das om de Franse slag er weer in te brengen).. tenminste als het je dan nog lukt om op te staan... :D :D

Is dit wat meer behulpzaam zo??

Afbeelding

Qua kleuren gaan we de goede kant op zie ik.... morgen wat oranje?? Zou onze Willem erg blij mee zijn.. :nl:
Jaaa, stukken beter zo! ;D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Anne in Duitsland schreef:Volgens mij kan dat prima, hoor. (Natuurlijke) vitaminen kunnen geen kwaad, lijkt me. Is alleen maar gezond.
Ja dat dacht ik ook al, nou ik heb hanna een mailtje gestuurd en ga dan maar mee doen al is het maar half :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

jasmijn schreef:Ja dat dacht ik ook al, nou ik heb hanna een mailtje gestuurd en ga dan maar mee doen al is het maar half :biggrin2:
Goed zo!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Dasha schreef:Ik wacht nog steeds op de postbode met mijn slowjuicer :( Voorlopig is het vasten ipv een sapjeskuur....hongerrrr. Hij kan elk moment komen, dan kan ik eindelijk aan de slag!

Drinken jullie ook kruidenthee? Dat lijkt mij heel fijn, om het warm te krijgen. Heet water met gember en citroen is lekker, of muntthee. Er mag zelfs een beetje honing bij! :)

Edit: Jaaa, hij is binnen! Dat 1e sapje is helemaal niet verkeerd, ik vind het lekker zelfs! De ginger shot is heftig, volgende keer rustig aan met de gember :D
Leuk dat je bent begonnen! Welke slowjuicer heb je?

Van die ginger shot kan ik wel een liter op, zo lekker! ;D Ik drink er ook kruidenthee bij inderdaad, al heb ik nu een pot lupinekoffie naast me staan. Smaakt als koffie, maar dan zonder de slechte eigenschappen.
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

jasmijn schreef:Ja dat dacht ik ook al, nou ik heb hanna een mailtje gestuurd en ga dan maar mee doen al is het maar half :biggrin2:
Wat goed dat je meedoet! Je/jullie krijgen zeker veel vitamientjes binnen op deze manier :thumbup:
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Tibbies schreef:
Gisteravond de kachel maar wat hoger gezet want tje wat hadden we het koud.

Zoooo herkenbaar!!!
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Dasha schreef:Ik wacht nog steeds op de postbode met mijn slowjuicer :( Voorlopig is het vasten ipv een sapjeskuur....hongerrrr. Hij kan elk moment komen, dan kan ik eindelijk aan de slag!

Drinken jullie ook kruidenthee? Dat lijkt mij heel fijn, om het warm te krijgen. Heet water met gember en citroen is lekker, of muntthee. Er mag zelfs een beetje honing bij! :)

Edit: Jaaa, hij is binnen! Dat 1e sapje is helemaal niet verkeerd, ik vind het lekker zelfs! De ginger shot is heftig, volgende keer rustig aan met de gember :D
Leuk dat je ook meedoet!
Ja veel kruidenthee, ook met gember (vooral om het warm te krijgen).
Ginger shot is heftig, maar ik vind em wel heel lekker en het effect wat het geeft: een echte opkikker!
Succes!
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Anne in Duitsland schreef:Leuk dat je bent begonnen! Welke slowjuicer heb je?

Van die ginger shot kan ik wel een liter op, zo lekker! ;D Ik drink er ook kruidenthee bij inderdaad, al heb ik nu een pot lupinekoffie naast me staan. Smaakt als koffie, maar dan zonder de slechte eigenschappen.
Ik heb een goedkope gekocht met goede reviews, Princess VitaPure. Eerst even testen of het bevalt, en of ik er veel gebruik van ga maken :)
Lupinekoffie ken ik niet, maar het klinkt goed! Ik vond de ginger shot ook wel lekker. Ben gek op gember, had er dus meteen een flink stuk in gegooid. Iets minder enthousiast met de gember volgende keer :D

Ben nu mijn 2e sapje aan het drinken. De eerste vond ik veel lekkerder, en deze is nog wel zo mooi roze :P
luka en kira schreef:Leuk dat je ook meedoet!
Ja veel kruidenthee, ook met gember (vooral om het warm te krijgen).
Ginger shot is heftig, maar ik vind em wel heel lekker en het effect wat het geeft: een echte opkikker!
Succes!
Bedankt! Leuk om zo met z'n allen mee te doen :) Die ginger shot word je inderdaad goed wakker van! Misschien doe ik rebels, en maak ik er straks nog een hihi.
Jij ook succes!
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Leuk dat er steeds meer mee gaan doen!

Die roze vonden wij ook wat minder, met name dat er een soort grondsmaak van de bieten aan zit.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Dasha schreef:Ik heb een goedkope gekocht met goede reviews, Princess VitaPure. Eerst even testen of het bevalt, en of ik er veel gebruik van ga maken :)
Lupinekoffie ken ik niet, maar het klinkt goed! Ik vond de ginger shot ook wel lekker. Ben gek op gember, had er dus meteen een flink stuk in gegooid. Iets minder enthousiast met de gember volgende keer :D

Ben nu mijn 2e sapje aan het drinken. De eerste vond ik veel lekkerder, en deze is nog wel zo mooi roze :P

Bedankt! Leuk om zo met z'n allen mee te doen :) Die ginger shot word je inderdaad goed wakker van! Misschien doe ik rebels, en maak ik er straks nog een hihi.
Jij ook succes!
Grappig hoe smaken verschillen: ik vond het tweede sapje lekkerder. Al was het eerste ook goed te doen.

Wel een fijn vooruitzicht dat ik vanavond nog een partij mag juicen. :D Ik heb dat echt nergens gelezen, dat je van elk recept twee porties moet maken. #omaannewordtoud
luka en kira
5-sterren
5-sterren

De sapjes van vandaag vond ik best lekker. Gelukkig goed te doen.
Ik verheug me nu al op sap 1 (en 4) van morgen... die lijkt me echt heerlijk!!!

Leuk alle positieve reacties op de ginger shot te lezen! Dat wordt vast een blijvertje... ;)

Lupinekoffie ken ik ook niet. Smaakt het echt naar koffie Anne?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

luka en kira schreef:De sapjes van vandaag vond ik best lekker. Gelukkig goed te doen.
Ik verheug me nu al op sap 1 (en 4) van morgen... die lijkt me echt heerlijk!!!

Leuk alle positieve reacties op de ginger shot te lezen! Dat wordt vast een blijvertje... ;)

Lupinekoffie ken ik ook niet. Smaakt het echt naar koffie Anne?
Ja, verbazingwekkend genoeg wel. Ik had deze een keer besteld voor de lol, en drink de koffie nu vooral 's avonds, wanneer ik beter niet meer aan caffeïne kan beginnen... Kan natuurlijk ook met caffeïnevrije koffie, maar dit leek me wel leuk om te proberen. En het smaakt dus goed naar koffie. Kijk, mijn normale koffie van zelfgemalen bonen smaakt meer naar koffie, maar dit is een aardig alternatief.

http://www.bioinsel-shop.de/Gewuerze-Sa ... ::930.html
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Anne in Duitsland schreef:Ja, verbazingwekkend genoeg wel. Ik had deze een keer besteld voor de lol, en drink de koffie nu vooral 's avonds, wanneer ik beter niet meer aan caffeïne kan beginnen... Kan natuurlijk ook met caffeïnevrije koffie, maar dit leek me wel leuk om te proberen. En het smaakt dus goed naar koffie. Kijk, mijn normale koffie van zelfgemalen bonen smaakt meer naar koffie, maar dit is een aardig alternatief.

http://www.bioinsel-shop.de/Gewuerze-Sa ... ::930.html

Dank je wel. Klinkt goed!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Wow druk hier in het topic [emoji2]
Mijn sapflesjes van de appie zijn inderdaad de halve liters. Van het rode sap had ik in totaal denk ik iets van 700 -800 ml.
Mijn sapjes voor morgen heb ik alweer klaar. Nu even Zoë uitlaten, dan braaf op de hometrainer en dan ff op de bank met het laatste sapje. Vandaag doodmoe dus op tijd gaan slapen vanavond
Ik verheug me enorm op het ontbijt en diner van morgen. Die is zoooooo lekker!!!!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Hebben jullie misschien een receptje van die gingershot en kan die ook alleen met een blender gemaakt worden?

Plaats reactie