Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kaio schreef:Ik wil hem ook wel Hanna ;)
stuur je me ff een pb met emailadres?
Mixxy
3-sterren
3-sterren

Bericht door Mixxy »

hannabelgje schreef:Ik heb de boodschappenlijst van de soup & juice doorgestuurd. Het is dus voor 7 dagen nu, geen 5.
Heeft iedereen die em wil de boodschappenlijst ontvangen?
Ik heb de boodschappen voor de soep&juice binnen. Bedankt hiervoor.
Van de week pas de juicer gekregen en ben nog een beetje aan het experimenteren met de sapjes. Ze drinken goed weg. Voorheen elke dag een groene smoothie in de blender en die gingen wel eens moeilijker naar binnen. Lepeldik.
Ik heb trouwens een horizontale juicer gekozen, zodat je er ook notenpasta mee kan maken. In de horizontale zitten volgens zeggen minder vezels in het sap. Ik heb ze inderdaad nog niet ontdekt en het schoonmaken is makkelijker.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Het bietensapje moest geïmproviseerd worden, omdat ik na mijn avontuur van gisteren geen wortels meer had. Heb er nu een halve ananas doorheen gedaan en ik moet zeggen dat dat heerlijk is! Heerlijk fris smaakje.
En... *tromgeroffel*..... Ik vind de pear 'n parsnip heerlijk! Heb weliswaar citroen ipv limoen gebruikt, omdat ik helaas helaas geen limoenen meer had, maar hij is desondanks erg lekker! Vind jij hem ditmaal ook te pruimen, Hanna, of heb je een ander sapje gemaakt?

Ik wil ook graag de recepten van de soup 'n juce van je ontvangen, dan doe ik volgende week gewoon weer mee!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik ging mezelf niet voor de vierde keer pesten en heb dus een ander sapje gemaakt. ;)
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Mag ik de soup and juice recepten ook? ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Elf schreef:Mag ik de soup and juice recepten ook? ;)
Recepten heb ik nog niet alleen de boodschappenlijst. Stuur me dan even je e-mailadres in een pb.
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Ik vind de pear & parsnip best lekker :o Biet in mijn sapjes vind ik daarentegen niet zo lekker, dat smaakt me te veel naar aarde :-[
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dasha schreef:Ik vind de pear & parsnip best lekker :o Biet in mijn sapjes vind ik daarentegen niet zo lekker, dat smaakt me te veel naar aarde :-[
Ik vind biet sappen ook niet allemaal lekker, en toch hebben 2 favorieten van mij, biet erin. Zitten niet in dit programma, de bloodbuilder en de bete carrot (die is ook met pastinaak).
Die vind ik echt yummie
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Kaio schreef:Succes mensen met de laatste dag!

Ik denk dat ik niet volgende week maar de week erop 5 dagen ga juicen en dan moet ik zonder uit eten in een sterrestaurant ;D Maar ik heb er een dag tussen he :P
En de week erna, sap en soep, zoiets.
En dan hoop ik me weer fris en fruitig te voelen en bijkomstig wat van die hardnekkige teveel aan kilo's kwijt te zijn :biggrin2:
.
Je wilt de week van maandag 18 april gaan juicen, het programma wat Hanna vertaalt had gaan doen?
Misschien wil ik dan wel met je mee doen.
Ik moet nog een slowjuicer kopen en wat experimenteren, maar hetnlijit me wel leuk om het via BP samen te doen :)

Ik wil graag op een gezonde manier 2 kg afvallen :cool:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Borke schreef:Je wilt de week van maandag 18 april gaan juicen, het programma wat Hanna vertaalt had gaan doen?
Ik moet nog een slowjuicer kopen en wat experimenteren, maar hetnlijit me wel leuk om het via BP samen te doen :)

Ja idd die week, (zoals het er nu uitziet)

Idd dit 5 dagen programma dan ;-)
Ik wil wel meer dan 2 kg afvallen :biggrin2: (10 eerder) Nouja uiteindelijk he, niet in een weekje tijd nee

Ik doe trouwens nooit paprika in sapjes, ik vind paprika lekker, maar in sapjes = :yucky: Volgens mij heeft iedereen wel iets wat ie vies vind in een sapje, gelukkig heb ik dat zowat alleen met paprika :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Borke schreef:Je wilt de week van maandag 18 april gaan juicen, het programma wat Hanna vertaalt had gaan doen?

Ik wil dan ook wel weer meejuicen die week. Niet alleen maar juice (of misschien ook wel), maar gewoon om het allemaal nog een keer te doen en nu beter te weten hoe ik sommige dingen moet aanpakken. Plus nog eens proeven welke djoeses de lekkerste zijn en die regelmatig herhalen.

Ga je een Kuvings aanschaffen, Astrid? Ik heb de mijne hier besteld: http://www.perfektegesundheit.de/kuving ... icer-b6000 Ze leveren ook naar NL, gratis in dit geval. Ik heb bijna al mijn dure apparaten hier aangeschaft, echt een goed en betrouwbaar adres waar ze snel leveren.

De Kuvings is er ook in wijnrood en wit, niet alleen in zilver. :D
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Nou Anne en Kaio, ik ga met jullie meedoen vanaf 18 april met het 5 dagenprogramma, leuk!

Ik heb net een wijrode Kuvings Big Mouth besteld bij Coolblue :biggrin2:
Daar kosten ze nu 369 Euro, gratis bezorgd, morgen is hij er als het goed is al.
Anne bedankt voor de tip met dat andere adres, maar daar kost hij 399 Euro.

Dan kan ik rustig de week voor 18/4 bj de bio super alles bestellen en deze week een beetje oefenen met het juicen.

Overigens vertelde mijn pedicure dat zij van de pulp van het juicen groentekoekjes bakt. Ze doet er dan wat nootjes doorheen of honing. Dan gewoon in de koekenpan bakken.
Dus als ik ga juicen, kan Leo met die pulp leuke dingen doen.
Groentepulp kan ook naar Sofi.
Overige pulp kan hij ook door een ei klutsen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Borke schreef:Nou Anne en Kaio, ik ga met jullie meedoen vanaf 18 april met het 5 dagenprogramma, leuk!

Ik heb net een wijrode Kuvings Big Mouth besteld bij Coolblue :biggrin2:
Daar kosten ze nu 369 Euro, gratis bezorgd, morgen is hij er als het goed is al.
Anne bedankt voor de tip met dat andere adres, maar daar kost hij 399 Euro.

Dan kan ik rustig de week voor 18/4 bj de bio super alles bestellen en deze week een beetje oefenen met het juicen.

Overigens vertelde mijn pedicure dat zij van de pulp van het juicen groentekoekjes bakt. Ze doet er dan wat nootjes doorheen of honing. Dan gewoon in de koekenpan bakken.
Dus als ik ga juicen, kan Leo met die pulp leuke dingen doen.
Groentepulp kan ook naar Sofi.
Overige pulp kan hij ook door een ei klutsen.
O, da's nog veel beter natuurlijk, 30 euro goedkoper! Vorig jaar heb ik die van mij besteld en naar NL laten sturen, en toen was hij in NL nog duurder dan in Duitsland.

Je kunt de pulp ook met gemalen noten en wat kruiderij opleuken en in de voedseldroger stoppen, voor gezonde koekjes. Zonder peper/zout ook lekker als hondenkoekje. :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Als ik nu een juicer zou aanschaffen dan kocht ik die van jason vale. Daar kunnen wel echt hele appels enzo in.

Als je koekjes wil bakken ofzo van de pulp bedenk dan wel dat je van bijvoorbeeld appels de klokhuizen moet verwijderen. Is weer wel een hoop extra werk.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Dat is wel weer waar Hanna, als je alle pitten etc uit het fruit moet halen, dan worden die pulpkoekjes wel veel meer gedoe...

Ik heb net even naar die juicer van Jason Vale zitten kijken, maar die lijkt wel heel erg op die Kuvings. Als ik het filmpje vergelijk met die handige foto's van Anne, dan zie ik geen verschil. Op het filmpje van Kuvings gooien ze namelijk ook hele appels er in en van Anne begrijp ik dus dat dat niet kan.

Wat wel grappig is dat ze die juicer van Jason voorspoelen door water er in te gieten terwijl hij nog gemonteerd staat.
Doen jullie dat ook?

Overigens heb ik een horizontale juicer gehad, een Champion Juicer om precies te zijn. Ik vond hem helemaal niet zo gemakkelijk schoon te maken. Dat apparaat knoeide zichzelf onder en het hele aanrecht zat dan ook onder het sap.

Plaats reactie