Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Was vast een vreemd gezicht: ik met een soeplepel en een bakje achter Diza aan!
Hahahaha, valt reuze mee

ik vond het wel moeilijk. Die smurf had het gelijk door als ik met de soeplepel kwam
Maar het is gelukt, 2 buisjes vol. Afgelopen woensdag is het opgehaald 
Ook hier 2 buisjes vol. Maar wel net......
Heb nog extra lang gelopen om maar zoveel mogelijk plasjes op te vangen.
Heb nog extra lang gelopen om maar zoveel mogelijk plasjes op te vangen.
Gelukkig was ik dus niet de enige die met moeite twee volle buisjes per hond had.
Ik moet morgen gaan opvangen....
Hoe doen jullie dat met een reu? De soeplepel snap ik, maar Scott doet heel veel kleine plasjes ;-)
Hoe doen jullie dat met een reu? De soeplepel snap ik, maar Scott doet heel veel kleine plasjes ;-)
Ik heb het met een bakje van de chinees gedaan en mijn teefje doet ook veel kleine plasjes.
Dus iedere keer bakje eronder en niet te hard lopen
Dus iedere keer bakje eronder en niet te hard lopen
Wat hebben jullie ingevuld bij de vraag 'hoeveel drinkt jouw hond dagelijks'?
Eigenlijk heb ik geen duidelijk beeld hiervan.
Heb gezegd tussen de 1 en 2 deciliter.
Jullie?
Jullie?
Laddy is ook een reu, hier dus ook tig plasjes. Gaan plassen, direct soeplepel eronder. Voet op de riem, bakje open, plasje erin en op naar de volgende plaspluk schreef:Ik moet morgen gaan opvangen....
Ik heb beeldDian schreef:Laddy is ook een reu, hier dus ook tig plasjes. Gaan plassen, direct soeplepel eronder. Voet op de riem, bakje open, plasje erin en op naar de volgende plasMensen moeten maar denken wat ze willen. Ze denken toch wel, ze doen hun best maar
denk dat ik manlief maar mee neem, kan ie mooi helpen!
Hier een grote reu, dus de steelpan er onder en zorgen dat ze graag willen plassen. Ze zijn woensdag dus ook niet vroeg uitgelaten.
Pfff, vanmiddag manlief meegesleept en met soeplepel en al aan de wandel.
De nodige plasjes weten op te vangen maar Scott is zo klein dat die soeplepel een paar keer de grond raakte. Dus monster besmet
sowieso was het echt heel weinig, misschien 1,5 eetlepel dus lang geen buisje vol
Dan maar een paar uur wachten en in de tuin opvangen. Wederom nauwelijks iets...
Vanavond nog maar een poging...
De nodige plasjes weten op te vangen maar Scott is zo klein dat die soeplepel een paar keer de grond raakte. Dus monster besmet
sowieso was het echt heel weinig, misschien 1,5 eetlepel dus lang geen buisje vol
Dan maar een paar uur wachten en in de tuin opvangen. Wederom nauwelijks iets...
Vanavond nog maar een poging...
- Inge en Bono
- 5-sterren

Hier staan de buisjes sinds vanmiddag 4 uur in de vriezer. Pummeke keek wat verbaasd om toen ik het bakje onder haar schoof 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Die vond ik ook lastig. Bij het invullen bedacht ik mij dat het handig was geweest om een paar dagen een afgemeten hoeveelheid neer te zetten en dan te kijken hoeveel er over was de dag er op. Maar ja.....judith vd schreef:Wat hebben jullie ingevuld bij de vraag 'hoeveel drinkt jouw hond dagelijks'?
Jullie?
Ik heb het, na eens kijken in een maatbeker, op 75 cc gehouden. Pummeke drinkt heel weinig
Was ook de vraag die ik niet goed kan beantwoorden omdat Charee merendeels uit plassen en sloten e.d. drinkt.
Heb ik ook zo op het formulier ingevuld.
Heb ik ook zo op het formulier ingevuld.