Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Gisteren het trouwpak voor m'n broer geshopt samen met m'n zus (en broer natuurlijk.....)
Zo leuk voor hem dat hij op z'n 49e nog gaat trouwen.
Hun 2 jarige dochter wordt een heel mooi bruidsmeisje.
Echt een unicum dat we met z'n 3en bij elkaar waren.
Broerlief woont zo'n 200 km bij ons vandaan.
Zo leuk voor hem dat hij op z'n 49e nog gaat trouwen.
Hun 2 jarige dochter wordt een heel mooi bruidsmeisje.
Echt een unicum dat we met z'n 3en bij elkaar waren.
Broerlief woont zo'n 200 km bij ons vandaan.
Laatst gewijzigd door Dreetje op zo 10 apr 2016, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lil
Ach Kim als 7 te veel is: 3 is ook leuk
Pauline wat een genot de twee ouwe heren samen
Pauline wat een genot de twee ouwe heren samen
Eindelijk een keuze gemaakt! Zo happy na een lange tijd sparen en twijfelen!

-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik ben heus niet jaloers..... 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kim_S schreef:7 reuen worden het dan.
Dus je wilde je tuin ook verbouwd hebben op het vakantieadres?
We hebben nog wel wat graafwerkzaamheden in de planning, dus kom maar op! We leggen wel wat zakken cement en de bouwtekeningen ergens neer, heeft Sjaak ook iets te doen tijdens zijn vakantie.
Ik geloof jou nietThessa en Shanti schreef:Ik ben heus niet jaloers.....
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
geluksmomentje van vandaag; mijn zus gaat trouwen
en ik mag haar getuige zijn 
Na 15 jaar samen hebben ze op een avond op de bank besloten dat het wel eens tijd werd om te trouwen, het wordt ook een heel besloten feestje maar ik heb er al heel veel zin in

Na 15 jaar samen hebben ze op een avond op de bank besloten dat het wel eens tijd werd om te trouwen, het wordt ook een heel besloten feestje maar ik heb er al heel veel zin in
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gefeliciteerd! 
- Angelique
- 5-sterren

Ow het is een hele andere geworden. Ook mooi! milimeters heb je nooit genoegKaela schreef:Eindelijk een keuze gemaakt! Zo happy na een lange tijd sparen en twijfelen!
Ik kocht vandaag ook 70-300.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Niet?Kaela schreef:Ik geloof jou niet
Mijn geluksmomentje, heerlijk in de zo'n gezeten met taart en blije hondjes.
Ik is ook niet jaloers! Taaaaaaaart Jammie!!!!!!!!!!!!!Thessa en Shanti schreef:Niet?![]()
Mijn geluksmomentje, heerlijk in de zo'n gezeten met taart en blije hondjes.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Zelf gemaakte monchou taart, sinaasappel kwark taart en appeltaart (en vanwege keuzestress maar gewoon van alledrie een stukjeKaela schreef:Ik is ook niet jaloers! Taaaaaaaart Jammie!!!!!!!!!!!!!
Nog steeds niet jaloers?
Echt in het geheel niet!Thessa en Shanti schreef:Zelf gemaakte monchou taart, sinaasappel kwark taart en appeltaart (en vanwege keuzestress maar gewoon van alledrie een stukje)
Nog steeds niet jaloers?
Ik had er wel een foto van willen maken
Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geboren
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat leuk en wat spannend, Hedwich! Gefeliciteerd! Hopelijk sterkt hij snel aan en mag hij snel bij opa en oma logeren naar huis.Doranto schreef:Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geboren![]()