Nog een hond erbij? Maar hoe?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nog een hond erbij? Maar hoe?
Hoe is het met je logeetje? Via welke stichting vang je hem op? Is vl al om
Ben benieuwd hoe het nu gaat....?!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Hij was maar 1 dagje bij mij - hij zit bij mijn buren. Het is niet via een stichting (hoewel hij via GINN weer herplaatst gaat worden is de bedoeling), hij komt bij ons uit het dorp en moest per direct uit huis geplaatst. En mijn buurvrouw heeft hem opgevangen. Daar is hij inmiddels aardig gewend. Hij was die ene dag bij ons omdat zij weg moest en de hond verlatingsangst heeft. En omdat ik graag wilde proberen of hij bij ons zou passen. Maar bij ons komt hij definitief niet. Jammer, maar wel heel verstandigjoel schreef:Hoe is het met je logeetje? Via welke stichting vang je hem op? Is vl al omBen benieuwd hoe het nu gaat....?!
Bij de buren kan hij helaas ook niet blijven omdat haar oude hond er erg onrustig van wordt en hun 6 maanden oude pup de hele boel onderplast (ik denk dat ze bijna loops moet worden en dan een intacte reu in huis om de boel een beetje te stimuleren.....)
Jammer dat hij dan van de een naar de ander moet he, snap je helemaal om het dan toch even een kans te geven.....maar heel verstandig dat je het niet doet ( maar dat voet je wel he
) hoop dat ie toch snel een heerlijke bank en baasje krijgt! Hij is veels te leuk om mee te slepen!!!