Een droge vloer toont overigens leuker en de startfoto had best even rechtgezet mogen worden. Geneuzel in de marge, maar toch.
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Dat moet goed komen, leuk huis, mooie omgeving. Veel succes!
Een droge vloer toont overigens leuker en de startfoto had best even rechtgezet mogen worden. Geneuzel in de marge, maar toch.
-
cj
Ik zou idd die eerste foto recht laten zetten, juist omdat er in NH zoveel scheefstand is door funderingsproblematiek. Leuk huis, komt goed!
Saskia
Saskia
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
huis staat niet scheef , het is de hele foto , de foto's zijn door ons zelf gemaakt .
fundering is overgens prima volgens 2 bouwkundige rapporten toen wij het zelf kochten
en ach de natuur op de voorgrond van de 2e foto maakt veel goed
fundering is overgens prima volgens 2 bouwkundige rapporten toen wij het zelf kochten
en ach de natuur op de voorgrond van de 2e foto maakt veel goed
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel succes met de verkoop!
Vrijdag gaan we dan eindelijk de overdracht bij de notaris doen!
Maar een heel fijn punt: oplevering is 2 maanden vervroegd naar week 26, eind juni ipv eind augustus
Deze foto is alweer van 4 weken geleden, inmiddels zijn ze alweer veel verder!

Maar een heel fijn punt: oplevering is 2 maanden vervroegd naar week 26, eind juni ipv eind augustus
Deze foto is alweer van 4 weken geleden, inmiddels zijn ze alweer veel verder!

Dat ziet er mooi uit!
- Angelique
- 5-sterren

Dat ziet er al hoopvol uit! Wat fijn dat jullie minder lang hoeven te wachten. Vaak hoor je het omgekeerde. Het is zo eind juni 
Dat is dan een flinke meevaller dat het huis zomaar twee maanden eerder klaar zou zijn Lizetta! Kunnen jullie lekker in de zomer aan de klus
Hier aan het wachten op reactie op het bod dat we hebben gedaan op een huis
- Angelique
- 5-sterren

Owww spannend!dinky89 schreef:Dat is dan een flinke meevaller dat het huis zomaar twee maanden eerder klaar zou zijn Lizetta! Kunnen jullie lekker in de zomer aan de klus![]()
Ik heb dit topic altijd gevolgd, nu mijn eigen huis in de verkoop! We hebben iets anders op het oog maar willen eerst onze eigen kwijt.
http://www.funda.nl/koop/appelscha/huis ... ogwijk-10/
Echt super mooi huis en mooie foto's alleen viel me wel 1 ding op, er staat dat de achtertuin 8 bij 10 weet je zeker dat het klopt?Fioon schreef:Ik heb dit topic altijd gevolgd, nu mijn eigen huis in de verkoop! We hebben iets anders op het oog maar willen eerst onze eigen kwijt.
Mijn tuin is 17,5 bij 8 en die van jou ziet er echt veel groter uit dan die van mij.
- Angelique
- 5-sterren

jasmijn schreef:Echt super mooi huis en mooie foto's alleen viel me wel 1 ding op, er staat dat de achtertuin 8 bij 10 weet je zeker dat het klopt?
Mijn tuin is 17,5 bij 8 en die van jou ziet er echt veel groter uit dan die van mij.
Groothoeklens
Succes fioon! Mooi huis!
Bizar toch wat voor huis en tuin jullie voor dat geld kunnen kopen/verkopen.Fioon schreef:Ik heb dit topic altijd gevolgd, nu mijn eigen huis in de verkoop! We hebben iets anders op het oog maar willen eerst onze eigen kwijt.
Voor dat bedrag koop ik hier een appartementje-drie-hoog-achter wat nog volledig gerenoveerd moet worden.
Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen-Saskia- schreef:Bizar toch wat voor huis en tuin jullie voor dat geld kunnen kopen/verkopen.![]()
Voor dat bedrag koop ik hier een appartementje-drie-hoog-achter wat nog volledig gerenoveerd moet worden.
Re: RE: Re: Huizen kopen/verkopen?
Dan moet Marije ook mee denk ikFioon schreef: Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen![]()
Mooi huis hoor, ziet er allemaal tiptop uit. Hopelijk verkoop je het snel!