Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zijn allemaal word bestanden. Ik heb een sap 7 daagse en daar achteraan komt dan 14 dagen gezond eten met sap, soep, salades en gerechten met groenten en vis.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Kaio schreef:fftjes kijken, heb het programma nooit gedaan. Het boek is engels en daarvan hebben we vertaalde recepten. Het plan staat in het boek maar is veel vrijer, eerste dagen kun je bijv kiezen uit bepaalde lunches of sappen. ZIt dus ook veel knaagbaar gezond materiaal bij ;)
En is mailbaar ;)
Wil je het naar mij mailen?
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

hannabelgje schreef:Zijn allemaal word bestanden. Ik heb een sap 7 daagse en daar achteraan komt dan 14 dagen gezond eten met sap, soep, salades en gerechten met groenten en vis.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Zou je ze ook naar mij kunnen mailen?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

hamada schreef:Zou je ze ook naar mij kunnen mailen?
En naar mij? :D
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Kaio reuze bedankt!
Eens even zien hoe ik die informatie voor mezelf handig ga ordenen.
Deel printen en de teksten op mijn IPad lezen denk ik.
Hoe hebben Hanna en Kaio dat georganiseerd?

Vandaag is mijn dag 2 van het vijf dagen programma.
Sapje van vanochtend vond ik heerlijk, tweede sap is wel te doen en ik heb ook een halve banaan gegeten.

Ik was wel tevreden met mezelf vandaag :cool:
Ik ben naar een lunch geweest vanmiddag en ik heb daar alleen kruidenthee gedronken.

Ik had mijn sigg flesje met mijn 1300 uur drankje om 12.30 uur in de auto genuttigd met mijn halve banaan. Ik had helmaal nog geen trek toen ik het nam, maar ik ken mezelf, ik ga op zo'n feestje toch niet mijn flesje drinken.

Ik kon het met die thee in de hand prima volhouden, het was een informeel feestje met buffet en veel kinderen.
Nu zit ik me te verheugen, want over 15 minuten eindelijk weer eten. Mijn mag rammelt.
Misschien neem ik er zo'n reepje achteraan als ik het niet trek. Ik wil weliswaar afvallen (2 kg maar), maar ik wil perse geen honger hebben!

Morgen weet ik dat de sapjes heerlijk zijn, want die dag heb ik al een keer gemaakt vantevoren, ls een test of het te doen was.

Ik voel me 'licht' en energiek aan de ene kant en aan de andere kant alsof de energie uit mijn benen is: heel moe.
Dat dacht ik al en daarom ben ik zaterdag al gestart, want ik heb maandag nog vrij, dus pas op de 4e dag ga ik weer werken.

Na mijn 1600 uur sapje ga ik de handel voor morgen weer klaarmaken.
Wel makkelijk dat je de hele dag gewoon kant en klaar alles uit de koelkast kan pakken :biggrin2:

Hoe gaat het met de andere juices, wat doen jullie nu?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Borke schreef:Kaio reuze bedankt!
Eens even zien hoe ik die informatie voor mezelf handig ga ordenen.
Deel printen en de teksten op mijn IPad lezen denk ik.
Hoe hebben Hanna en Kaio dat georganiseerd?

Vandaag is mijn dag 2 van het vijf dagen programma.
Sapje van vanochtend vond ik heerlijk, tweede sap is wel te doen en ik heb ook een halve banaan gegeten.

Ik was wel tevreden met mezelf vandaag :cool:
Ik ben naar een lunch geweest vanmiddag en ik heb daar alleen kruidenthee gedronken.

Ik had mijn sigg flesje met mijn 1300 uur drankje om 12.30 uur in de auto genuttigd met mijn halve banaan. Ik had helmaal nog geen trek toen ik het nam, maar ik ken mezelf, ik ga op zo'n feestje toch niet mijn flesje drinken.

Ik kon het met die thee in de hand prima volhouden, het was een informeel feestje met buffet en veel kinderen.
Nu zit ik me te verheugen, want over 15 minuten eindelijk weer eten. Mijn mag rammelt.
Misschien neem ik er zo'n reepje achteraan als ik het niet trek. Ik wil weliswaar afvallen (2 kg maar), maar ik wil perse geen honger hebben!

Morgen weet ik dat de sapjes heerlijk zijn, want die dag heb ik al een keer gemaakt vantevoren, ls een test of het te doen was.

Ik voel me 'licht' en energiek aan de ene kant en aan de andere kant alsof de energie uit mijn benen is: heel moe.
Dat dacht ik al en daarom ben ik zaterdag al gestart, want ik heb maandag nog vrij, dus pas op de 4e dag ga ik weer werken.

Na mijn 1600 uur sapje ga ik de handel voor morgen weer klaarmaken.
Wel makkelijk dat je de hele dag gewoon kant en klaar alles uit de koelkast kan pakken :biggrin2:

Hoe gaat het met de andere juices, wat doen jullie nu?
Klinkt alsof je goed bezig bent! Ik heb vanochtend weer vier sapjes uit het Funky Juice-boek gemaakt. Eentje bevatte alleen groenten, dat vond ik wat te streng op de lege maag (nou ja, er zat al wel een gembershot in :biggrin2: ), dus daar heb ik een banaan doorheen geblenderd (avocado zat er al doorheen). Het tweede sapje leverde wat weinig op, vond ik, en aangezien dat ook groen was, heb ik het met het eerste sapje vermengd. ;D Smaakt ook prima! Toen nog twee andere sapjes gemaakt, die ook niet zo groot waren als die van het 5-dagenprogramma, maar wel heel lekker.

Ik verheug me erop morgen weer met het programma te starten. Ik merk echt verbetering in m'n lichaam nu. Een tijdje geleden was er hier op bp ook een gezondheidstopic, naar aanleiding waarvan ik met LifePlus-poeders en pillen was begonnen. Dat deed helemaal niets bij mij. Maar met deze sapjes merk ik echt resultaat. Ik jas ook veel sneller de berg op wanneer ik met de honden wandel, voel me echt energieker en lichter. En over licht gesproken: ik doe dit weliswaar niet om af te vallen, maar ondertussen raak ik wel wat gewicht kwijt. Ik weet niet hoeveel, want ik bezit geen weegschaal, maar ik merk dat ik ruimer in m'n kleren pas. Niet veel, maar merkbaar.
En de donkere kringen onder mijn ogen worden dus minder. Dat vind ik echt een fijne bijkomstigheid. Blijkbaar had mijn lichaam toch ergens gebrek aan dan, en dat terwijl ik al geen ongezonde eter was voordat ik hieraan begon. Kun je nagaan wat het effect moet zijn bij mensen die voorheen op junkfood leefden en dan gaan juicen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik ga voorlopig in het weekend "normaal" eten en doordeweeks sappen en soepen met ook salades. Dus doordeweeks geen rijst, pasta, aardappels, brood enz. Alleen groenten, fruit en een beetje vis.
Daar hoop ik het dan goed op te doen. Ik wil ook een heel aantal kilo's kwijt en ik wil me goed voelen.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik ga voorlopig in het weekend "normaal" eten en doordeweeks sappen en soepen met ook salades. Dus doordeweeks geen rijst, pasta, aardappels, brood enz. Alleen groenten, fruit en een beetje vis.
Daar hoop ik het dan goed op te doen. Ik wil ook een heel aantal kilo's kwijt en ik wil me goed voelen.

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Heeft iedereen al de bestanden of moet ik die zometeen ff mailen? Ik weet niet of kaio dat al gedaan heeft.

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

hannabelgje schreef:Heeft iedereen al de bestanden of moet ik die zometeen ff mailen? Ik weet niet of kaio dat al gedaan heeft.

Ik heb het via Kaio ontvangen :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

hannabelgje schreef:Heeft iedereen al de bestanden of moet ik die zometeen ff mailen? Ik weet niet of kaio dat al gedaan heeft.

Als je ze mij kunt mailen, dan graag. Kaio heeft mijn mailgegevens niet.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik zou de bestanden ook graag hebben. Je zou via een eerdere pb mijn mail adres moeten hebben :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik zal ze zo doormailen

Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Mag ik ze ook? :D
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Hanna, mag ik ook de recepten die ik nog niet van je heb gehad?

Gr. Ineke

Plaats reactie