Ik heb honden-zaadjes gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ik heb honden-zaadjes gekocht!
^ Niet over 1 nacht ijs dus 
Spannend allemaal, en Frou maakt het nog spannender!
Ik weet het niet hoor.... Frou doet alsof ze al loops is geweest.... Nou ja, we gaan het afwachten. Als het goed is vliegen de zaadjes vandaag van Grass Valley naar Duitsland.
-
Lil
Het eerste wat ik dacht toen je schreef ze is altijd mooi op tijd: die heeft een stille loopsheid.Lizzy schreef:Ik weet het niet hoor.... Frou doet alsof ze al loops is geweest.... Nou ja, we gaan het afwachten. Als het goed is vliegen de zaadjes vandaag van Grass Valley naar Duitsland.
Doet ze speciaal om jullie geen stress te bezorgen.
Grappig, het eerste wat ik dacht was "takke-teef".Lil schreef:Het eerste wat ik dacht toen je schreef ze is altijd mooi op tijd: die heeft een stille loopsheid.
Doet ze speciaal om jullie geen stress te bezorgen.
Bij alle loopsheden hier nog nooit een "stille" ervaren. Niet letterlijk en niet figuurlijk.
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
Weet je het vluchtnummer? Kun je ze hier live volgenLizzy schreef:Ik weet het niet hoor.... Frou doet alsof ze al loops is geweest.... Nou ja, we gaan het afwachten. Als het goed is vliegen de zaadjes vandaag van Grass Valley naar Duitsland.
-
Lil
Ja takke-teven zijn het zonder meer-Saskia- schreef:Grappig, het eerste wat ik dacht was "takke-teef".![]()
Bij alle loopsheden hier nog nooit een "stille" ervaren. Niet letterlijk en niet figuurlijk.
Maar dit is dan wel een HELE stille loopsheid! Kunnen ze ZO stil zijn? (dus gewoon niks nada te merken?).
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik denk van niet.
Ze is een prinsesje Liz... Die laten zich niet dwingen!
Ze is een prinsesje Liz... Die laten zich niet dwingen!
-
Lil
Normaal merk je het wel aan het gedrag.Lizzy schreef:Maar dit is dan wel een HELE stille loopsheid! Kunnen ze ZO stil zijn? (dus gewoon niks nada te merken?).
Whahahahaha
Geduld? Ik?
Ik heb echt niks en nada aan haar gemerkt en ik bekijk mijn honden met een vergrootglas. Dus even geduld dan nog maar.... Zus en mams hebben ook niet 1 keer op haar gereageerd en normaal gesproken is het net een orgie hier in huis
. Nou was Fritzi ook errgggg vroeg hoor, dit jaar. Die wilde natuurlijk graag overgeslagen worden, qua de zaaddonatie 
Geduld? Ik?
Ik heb echt niks en nada aan haar gemerkt en ik bekijk mijn honden met een vergrootglas. Dus even geduld dan nog maar.... Zus en mams hebben ook niet 1 keer op haar gereageerd en normaal gesproken is het net een orgie hier in huis
Ik vandaag tegen Leo dat hij moest helpen mooie foto's te maken van Frou. Ik moet tenslotte het nestje gaan aankondigen.
Moet je vooral op Linga letten

Ik heb 30 foto's gemaakt, er zijn er nul gelukt

Moet je vooral op Linga letten

Ik heb 30 foto's gemaakt, er zijn er nul gelukt
- Angelique
- 5-sterren

Jou Linga is mijn Jane
(photobomber
)
Maar die onderste daar knip je de liefst Pling toch zo vanaf
Hahahaha, photobomberAngelique schreef:Jou Linga is mijn Jane![]()
(photobomber
)
Jawel, maar dan mist ze nog steeds haar staart....
Ik heb wel pech zeg. Die kit-lens die erbij zat: dat was nou ook niet zo'n hele goeie hoor, maar ach, hij voldeed. Daar waren toen ik de camera kocht al klachten over, dat die een error F--- zou geven (deze lens + Nikon D80). Die van mij deed het prima. Dus ik dacht nog "gelul". Niet. Ik krijg nu ook de F--- error en de lens is dus echt onbruikbaar. Lekker, met een nestje op komst. De lens ik er nu op heb zitten is van Sigma maar da's niks....