Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik had er toch beter citroen in kunnen doen in die rooie vandaag. ::)

Maar goed die groene maakt wel wat goed vanavond.

Morgen die lekkere berry banana, nou moet ik zeggen dat ik die overigens nooit met yochurt heb gehad (net zoals de choco tahini). Heb er altijd amandelmelk voor gebruikt.

@Hanna, had je al iets vertaald van het juice en soep programma? Denk het niet he, want je hebt het veel te druk. Dan ga ik dat morgen beginnen te vertalen. Want volgende week ga ik mooi verder.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Bericht door hannabelgje »

Kaio schreef:Ik had er toch beter citroen in kunnen doen in die rooie vandaag. ::)

Maar goed die groene maakt wel wat goed vanavond.

Morgen die lekkere berry banana, nou moet ik zeggen dat ik die overigens nooit met yochurt heb gehad (net zoals de choco tahini). Heb er altijd amandelmelk voor gebruikt.

@Hanna, had je al iets vertaald van het juice en soep programma? Denk het niet he, want je hebt het veel te druk. Dan ga ik dat morgen beginnen te vertalen. Want volgende week ga ik mooi verder.
Nee het lukt me met mijn werk en het werk van de vereniging niet om dat uit te werken helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

hannabelgje schreef:Nee het lukt me met mijn werk en het werk van de vereniging niet om dat uit te werken helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Dan doe ik het gewoon! Wilde zeker weten dat we niet dubbel zitten te doen ;)
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Kaio schreef:Dan doe ik het gewoon! Wilde zeker weten dat we niet dubbel zitten te doen ;)
Oh dat zou super zijn.
Ik vind het namelijk best een belasting om alles te bereiden na een werkdag. Als het in het nederlands is dan is dat laagdrempeliger.

Vandaag ben ik weer gaan werken en ik trek het echt niet. Tussendoor al een banaan genomen. Het was (zoals altijd) enorm druk. Dre hele dag keihard gewerkt. Vanmiddag om 16.30 merkte ik dat ik enorm humeurig werd, toen heb ik eerst nog een kop thee genomen. De andere dagen hielp me dat over zo'n hongermoment heen, maar nu niet. Toen heb ik om 1700 uur maar zo'n nahd reepje genomen en dat gaf snel energie.
Dat had ik nodig, want ik wil perse die 5 dagen volmaken en ik had anders echt geen puf gehad om met Sofi te wandelen en daarna te juicen.

Die pear and parsnip vind ik erg lekker, alle sapjes vandaag vind ik lekker trouwens.
Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.
Met het soep programma wil ik misschien wel meedoen, alleen ga ik niet zoveel verschillende sapjes op een dag maken 2x2 sapjes en een shot maken is voor mij de max.
Ik vraag me dus af hoe je uitgebalanceerd door kunt gaan?
Misschien van het weekend even wat 'normaler eten' 's avonds.
Hoe doen jullie dat?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

in het boek van de soepjes staat wel zoiets dat je het een voor het ander kan uitwisselen, als je maar oplet dat je frtuismoothie door een fruit vervangt en een groente door een groente. De rest heb ik nog niet echt gelezen heb af en toe wat gescanned zeg maar. In het boek staan denk ik ook meer recepten dan voor die in de 7 dagen gebruikt worden.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Voor morgen staat mijn favoriete smoothie al klaar in de koelkast, nouja het sap om een smoothie dan hè. De passion for juicemaster. Die staat in het 7 daagse programma. Die is zoooooo lekker!!!
Voor de lunch morgen een salade van tomaatjes, komkommer, olijven en mozzarella.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Kaio schreef:in het boek van de soepjes staat wel zoiets dat je het een voor het ander kan uitwisselen, als je maar oplet dat je frtuismoothie door een fruit vervangt en een groente door een groente. De rest heb ik nog niet echt gelezen heb af en toe wat gescanned zeg maar. In het boek staan denk ik ook meer recepten dan voor die in de 7 dagen gebruikt worden.
Oh dat is een handige tip, daar kan ik wel wat mee!
Ik ben benieuwd of het je lukt (qua tijd) om het te vertalen?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Borke schreef:Oh dat is een handige tip, daar kan ik wel wat mee!
Ik ben benieuwd of het je lukt (qua tijd) om het te vertalen?
Dat is wel de bedoeling, is voor mezelf ook handig nl.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Hanna, bedankt voor de bestandjes. :)
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

frodo quin schreef:Ik maak notenmelk altijd met de blender en gebruik het weekwater. Bij peulvruchten moet je het weekwater wel weggooien, het kookvocht is dan weer super voedzaam en gebruik je dus liefst wel. Hoe gaat het dan eigenlijk in zijn werk met een juicer? <Doe je het dan samen met water er door?
Klopt, amandelen weken in water en dan samen met het water door de slowjuicer. Voor de gewone sapjes gebruikt ik altijd een zeef die ook wat pulp doorlaat dat vind ik lekker :) Voor de melk gebruik ik de dichte zeef zodat er geen prutjes in de melk komen. De prut gebruik ik weer als amandelmeel :)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Vandaag was het bij mij een smoothie met cranberry's, het sap van een halve citroen, een appel en een halve krop van een slasoort. de soep was het recept van Jason dat ik gisteren gemaakt heb en er staan noten klaar voor een shake, dus die ga ik straks nog maken, maar ik denk niet dat het er vandaag nog bij gaat kunnen.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Wat voor amandelen gebruiken jullie eigenlijk daarvoor? Zonder vlies neem ik aan? En hoeveel dan?
Ik haal de luie variant van amandelmelk in de winkel nu.
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Hanna, had jij al die vertaalde recepten nog van de gewone juice-challenge (zonder soep)? Dankzij jullie heb ik een nieuw speeltje. ;D

Afbeelding

Meer kon mijn portemonnee niet aan en ik heb geen geduld. ::)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ligaa schreef:Hanna, had jij al die vertaalde recepten nog van de gewone juice-challenge (zonder soep)? Dankzij jullie heb ik een nieuw speeltje. ;D

Afbeelding

Meer kon mijn portemonnee niet aan en ik heb geen geduld. ::)
Dan zal ik toch je e-mailadres moeten hebben ;) Dan kan ik ze doorsturen.
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ik heb ze ontvangen, dankjewel. :-*

Plaats reactie