Ik heb honden-zaadjes gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ik heb honden-zaadjes gekocht!
Whahahaha, stelletje mafkezen

Ze staan de goeie zaadjes in te laden, pjieuw
(Leo belde om te checken "moeten we deze hebben?" whahahaha).
- Angelique
- 5-sterren

adem in...adem uit 
Dat is nog eens een spermatank. Ik dacht aan zo'n klein vaatje

Lizzy schreef:Ze staan de goeie zaadjes in te laden, pjieuw(Leo belde om te checken "moeten we deze hebben?" whahahaha).
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
BusKay schreef:Hmmm.... per liter was goedkoper???![]()
Ach, arme reu.
- mizzsylver
- 4-sterren

- Contacteer:
ojee dat zou wat zijn, bij de bevalling opeens geen witte pups maar wolfsgrauwe ofzo 
Het zal je gebeuren dat je ineens echte kruisingen hebt gefoktmizzsylver schreef:ojee dat zou wat zijn, bij de bevalling opeens geen witte pups maar wolfsgrauwe ofzo
- Angelique
- 5-sterren

Het is al eens gebeurd, paar jaar geleden met bull mastifs ofzo. Zaad van beroemde overleden reu uit verweggistan verwisselt met iets anders. Niet meer te vervangen, dus de praktijk kon door het stof.Lizzy schreef:Het zal je gebeuren dat je ineens echte kruisingen hebt gefokt![]()
. Best een duur geintje dan
Angelique schreef:Het is al eens gebeurd, paar jaar geleden met bull mastifs ofzo. Zaad van beroemde overleden reu uit verweggistan verwisselt met iets anders. Niet meer te vervangen, dus de praktijk kon door het stof.
Nou, ALS zoiets ons dan moet gebeuren, alsjeblieft geen zaad van een Bull Mastiff
- Angelique
- 5-sterren

De mensen met de bullmastiffteef waren ook niet blijLizzy schreef:Nou, ALS zoiets ons dan moet gebeuren, alsjeblieft geen zaad van een Bull Mastiff![]()
![]()
![]()
(van deze verloren overleden reu uit Verweggisstan... Zie je het voor je? "Gevonden!"). Doe dan maar een kruising met een Duitse Staande ofzo.
Nee, gek heAngelique schreef:De mensen met de bullmastiffteef waren ook niet blij![]()
"Hee? Wat is dat? Een gekrulde Mastiff....?".
Je schrikt je toch helemaal de klemmetjes
-
BusKay
Hmm.. ja die heeft voorlopig geen trek meer...*Lia* schreef:Ach, arme reu.
Zwarte Dalmaten met witte spikkels zijn ook mooi!!Lizzy schreef:Ze staan de goeie zaadjes in te laden, pjieuw(Leo belde om te checken "moeten we deze hebben?" whahahaha).
Je bent dan zeer vernieuwend en dan valt daar wel iets in te verdienen denk ik...
Laat ie oppassen dat de tank niet omvalt hè!!!... Stel je voor zo'n gesmolten ijsco....
Hij heeft 'm weer in de veiligheidsriemen gedaan. Hebbie beeld, dat ie hard moet remmen en mijn zaadjes door de auto vliegen?BusKay schreef:Hmm.. ja die heeft voorlopig geen trek meer...![]()
![]()
Zwarte Dalmaten met witte spikkels zijn ook mooi!!![]()
![]()
Je bent dan zeer vernieuwend en dan valt daar wel iets in te verdienen denk ik...
Laat ie oppassen dat de tank niet omvalt hè!!!... Stel je voor zo'n gesmolten ijsco....
Ik doe liever maar niet vernieuwend in deze
-
BusKay
Je hebt em toch zeker wel een zakdoek meegegeven??Lizzy schreef:Hij heeft 'm weer in de veiligheidsriemen gedaan. Hebbie beeld, dat ie hard moet remmen en mijn zaadjes door de auto vliegen?![]()
![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:Hij heeft 'm weer in de veiligheidsriemen gedaan. Hebbie beeld, dat ie hard moet remmen en mijn zaadjes door de auto vliegen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe liever maar niet vernieuwend in deze
Owww een inkoppertje
foei lique, af en de mand in